Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry ik bedoel Yuki ook, je had het over beide.Ja maar hij heeft toch inmiddels wel aardig wat kansen gehad. Ook dit seizoen vooralsnog 0 punten en Yuki heeft er al 6.
Hier kijk ik wel de volledige race, maar het kost me eerlijk gezegd moeite om het echt te blijven volgen...Kijken jullie overigens echt de complete race 100% ? Ik moet zeggen dat ik 3-4 podcasts luister en ook nog wel stukjes P en Q kijk, maar de race skip ik vaak wat doorheen. Daarna nog een keer de NOS of Race in 30m.
"Fernando got a penalty for confusing George." - Peter Windsoren dan ook nog eens 20 seconde straf...
Hier kijk ik wel de volledige race, maar het kost me eerlijk gezegd moeite om het echt te blijven volgen...
...
Zijn er meer die daar 'last' van hebben?
Ik heb dit seizoen nog geen enkele race helemaal uitgekeken, maar dat heeft ook te maken met beperkte vrije tijd op het moment. Dan is een race achteraf terugkijken (en doorspoelen) een mooie manier om wat tijd te winnen. En eerlijk is eerlijk: over het algemeen mis je er niet veel aan (vind ik). Afgelopen zondag bijvoorbeeld mooi die rode vlag kunnen skippen op die manier haha.Kijken jullie overigens echt de complete race 100% ? Ik moet zeggen dat ik 3-4 podcasts luister en ook nog wel stukjes P en Q kijk, maar de race skip ik vaak wat doorheen. Daarna nog een keer de NOS of Race in 30m.
Zou op zich wel interessant zijn om Max buiten Red Bull te zien werken. Zeker als Newey mee zou kunnen gaan.Ik hoop niet dat Max naar Mercedes gaat. Die hebben nu geen competitieve auto en dat zullen ze volgend jaar ook nog niet hebben. Maar toch, als hij perse weg wil, dan is Mercedes wel het enige echt alternatief tegenover Red Bull.
Dit is de eerste keer dat ik de Lollipopman zie. Ik kijk meestal even de aflevering van Mini Drivers.
Ik moest er ook actief naar zoeken. Ik dacht eigenlijk dat ze gestopt waren.De Mini Drivers kende ik ook, maar heb ze al langere tijd niet meer in de suggestielijst van Youtube gezien.