Ivanov
Moderator
Ik heb het gister bij de SprintQuali geprobeerd. Werkt tot op zekere hoogte. Windows P doet het. Tweede scherm activeren is go. Ik kan vervolgens met mijn muis naar het tweede scherm (de TV) maar niet meer terug. Niet omhoog, niet omlaag, niet naar links, niet naar recht. Waar zit dat in? Ik moet, om op de laptop terug te komen, weer Windows P doen en splitten stoppen.'Ouderwets' een laptop met HDMI naar de TV gaat ook als een speer met F1TV. Laptop kan je ernaast zetten en als je dan 'display extent' kiest (Windows toets - P) dan kan je de race fullscreen op de TV zetten en op de laptop een paar onboard of statistiekvenstertjes. Op je tv twee of vier vensters of kleine overlay "picture in picture" lukt ook prima. Draadloos muisje is dan wel handig.
Ik heb mijn wifi niet tot het uiterste gedreven, maar je kan sommige streams op 3 of 4 Mbps zetten ipv 6Mbps voor 1080p.
Ik gebruik de Firefox add-on 'popup this video' zodat je een windows krijgt zonder de tabbladenbalk. Al kan je ze zo over elkaar leggen dat je daar geen last van hebt.
Hieronder even een heel snel opzetje. Ik besef nu dat als je de stats op een ander scherm draait de kleine windowtjes eigenlijk beter over de beknopte stats van de race kunnen.