Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat is absoluut waar. Nu verliest 'ie meteen alles. Zo zonde.Lewis had inderdaad een veel betere start, alleen als Norris daar beter mee om kan gaan komt ie als 2de de bocht uit en niet als 7de…
Dat deed hij ook al toen hij nog wereldkampioen werd: "Bono, mijn banden zijn echt helemaal op". En dan reed hij meteen de snelste ronde.Lewis kan wel veel klagen hè… man man man, die heeft er echt geen zin meer in.
Hoe is het commentaar van ViaPlay?Omdat ik nu via ViaPlay TV rechtstreeks op TV kan kijken zonder een app nodig te hebben. Heb F1TV helaas al wel moeten betalen voor dit jaar, maar dat is dan maar zo. Ik kan het geld gelukkig missen.
Wat mij betreft goed. Wordt uitgezonden op het kanaal van SBS9.Hoe is het commentaar van ViaPlay?
Wat mij betreft goed. Wordt uitgezonden op het kanaal van SBS9.
De prijzen bij F1TV zijn dit jaar ook flink omhoog gegaan (€ 95,-). Iets na dat ik moest verlengen werd bekend dat het ook via SBS9 uitgezonden ging worden.Ik lees net dat Viaplay z’n prijzen weer omhoog gooit. Gewoon lekker bij F1 TV blijven.
Hoe bedoel je? Gisteren heb ik de race al wel gekeken via SBS9/ViaPlay TV.Ik hoorde overigens dat het blijkbaar nog niet 100% zeker is dat het bij Viaplay komt.
My idea. Ennuh, voor de centen krijgen we dit seizoen meen ik 2 races XTRA. Snelle NAV berekening leert dat de prijsverhoging redelijk is.Ik lees net dat Viaplay z’n prijzen weer omhoog gooit. Gewoon lekker bij F1 TV blijven.
Moderator
Goh, daar slagen de 18 andere coureurs in het veld ook in. Zeker de mannen die niet in een Red Bull of Ferrari rijden.Dat zeker, moeilijk om te motiveren als je niet kan strijden. En het verbeteren van de auto voor volgend jaar is ook geen prioriteit voor hem.
Moderator
Omdat ik nu via ViaPlay TV rechtstreeks op TV kan kijken zonder een app nodig te hebben. Heb F1TV helaas al wel moeten betalen voor dit jaar, maar dat is dan maar zo. Ik kan het geld gelukkig missen.
Moderator
'Ouderwets' een laptop met HDMI naar de TV gaat ook als een speer met F1TV. Laptop kan je ernaast zetten en als je dan 'display extent' kiest (Windows toets - P) dan kan je de race fullscreen op de TV zetten en op de laptop een paar onboard of statistiekvenstertjes. Op je tv twee of vier vensters of kleine overlay "picture in picture" lukt ook prima. Draadloos muisje is dan wel handig.
Ik heb mijn wifi niet tot het uiterste gedreven, maar je kan sommige streams op 3 of 4 Mbps zetten ipv 6Mbps voor 1080p.
Ik gebruik de Firefox add-on 'popup this video' zodat je een windows krijgt zonder de tabbladenbalk. Al kan je ze zo over elkaar leggen dat je daar geen last van hebt.
Hieronder even een heel snel opzetje. Ik besef nu dat als je de stats op een ander scherm draait de kleine windowtjes eigenlijk beter over de beknopte stats van de race kunnen.
![]()
Moderator
Met dat punt zit ik ook. Door de budgetcap is het misschien interessant voor een fabrikant/deelnemer om in te stappen (als ze mogen van de andere teams) maar grote stappen maken kan niet meer. Je kunt niet een half miljard dollar in een team pompen, testen tot de coureur omvalt op een eigen circuit en dan gaan deelnemen. Dat lukte Toyota al niet in de geef-zoveel-uit-als-je-kunt tijden en nu kan dat al helemaal niet meer. Het enige wat Audi kan doen is met een PowerUnit komen zoals Mercedes dat deed en daarmee veel winst pakken. Ze doen nu immers nog niet mee aan F1 en zitten dus niet gebonden aan de budgetcap.Leuke stap voor hem inderdaad! Ik vraag mij af of Sauber / Audi opeens een competitieve auto neer zet, lijkt mij sterk. Zal zeker 3-5 jaar duren voordat ze een beetje mee kunnen gaan doen naar mijn idee.
Klopt, maar in het geval van Hamilton vind ik dat toch anders, omdat hij zich in zekere mate niet meer hoeft te bewijzen én hij niet aan de auto van volgend jaar hoeft te denken.Goh, daar slagen de 18 andere coureurs in het veld ook in. Zeker de mannen die niet in een Red Bull of Ferrari rijden.