Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas ook niet voor het eerstJep deze pauze wordt gesponsord door KMAG…
Monaco heeft zo'n ongelooflijke historie, maar is dat voldoende?wat mij betreft mag Monaco van de kalender af.
Als ze op zaterdag en zondag een sprintkwalificatie en sprintrace houden wordt het wat spectaculairder!wat mij betreft mag Monaco van de kalender af.
Dan is alleen de sprint quali interessant, ook een sprint race kun je niet inhalen.Als ze op zaterdag en zondag een sprintkwalificatie en sprintrace houden wordt het wat spectaculairder!
100x liever Monaco dan de zoveelste race op een zielloos circuit in de zandbak of op een nep stratencircuit. Dat gezegd hebbende, wat een ongelooflijke aanfluiting die race. Ik hoop dat we weer gaan tanken ergens in de toekomst, dan heb je in ieder geval verschillende strategieën en meer stops.Monaco heeft zo'n ongelooflijke historie, maar is dat voldoende?
Moderator
Van wat ik kan zien over weersverwachting is regen, maar niet tijdens de race zelf. Wisselende omstandigheden, dan komen de echte toppers bovendrijven (ha ha). Ik verwacht veel van Max en Hamilton.Zo, de kwalificatie was interessant met een verrassende uitslag. Kan best een interessante race worden.
Verstappen moet uitkijken voor Russell, die mist nog weleens goede race craft. Dan de Ferrari's midden in het veld en Perez ergens achteraan. Het veld is lekker door elkaar gehusseld.
Dat is niet zo uitgekomen, maar daardoor was het wel erg spannend. Wat een vermakelijke race.regen, maar niet tijdens de race zelf.
Helaas kon ik de race in Canada niet goed kijken, op vakantie met slechte internet verbinding. Dit weekend zit ik er weer klaar voor, spanje moet in principe toch wel een RB favoriet zijn. Maar wat doen de weersvoorspellingen?
11 punten.Nu kon je zien dat Norris de ervaring mist. Het probleem begon met de slechte pitstop van Max, waardoor hij moest wachten op Norris en het gat gedicht was. Maar Norris kon er niet echt voorbij en toen kreeg hij 5 seconden penalty en had hij verstandig moeten zijn en voor de tweede plaats moeten gaan, zeker gezien het feit dat er nog 2 onderzoeken naar hem liepen.
Maar nee hij moest door vechten, rijdt de band van Max lek waardoor Max hem een lekke band rijdt en Norris aan het einde uitvalt en aan het kortste einde trekt en Max gewoon weer 10 punten uitloopt.
Natuurlijk is er iemand die vindt dat hij Verstappen moet verdedigen. Wat een onzin dat Norris tevreden zou moeten zijn met de tweede plaats. Hij was gewoon sneller. Hij rijdt de band van Verstappen niet lek maar die laatste zwalpt over de weg als een natte dweil. Terecht dat de jury vrij snel tot de conclusie kwam dat de aanrijding zijn fout was. Alleen ongelooflijk dat Verstappen nog punten scoort terwijl Norris puntenloos achterblijft.Nu kon je zien dat Norris de ervaring mist. Het probleem begon met de slechte pitstop van Max, waardoor hij moest wachten op Norris en het gat gedicht was. Maar Norris kon er niet echt voorbij en toen kreeg hij 5 seconden penalty en had hij verstandig moeten zijn en voor de tweede plaats moeten gaan, zeker gezien het feit dat er nog 2 onderzoeken naar hem liepen.
Maar nee hij moest door vechten, rijdt de band van Max lek waardoor Max hem een lekke band rijdt en Norris aan het einde uitvalt en aan het kortste einde trekt en Max gewoon weer 10 punten uitloopt.
Nee die ging naar Alonso in ronde 7011 punten.Dacht ik, maar toch niet geloof ik. Snelste ronde...
Om het simpele feit dat hij met zijn tweede plaats punten had gehad. Het had nog een onderzoek lopen voor het van de baan duwen van Verstappen, dan had hij 10 seconden penalty gehad, dat had hij nooit uitgelopen op Verstappen.Natuurlijk is er iemand die vindt dat hij Verstappen moet verdedigen. Wat een onzin dat Norris tevreden zou moeten zijn met de tweede plaats. Hij was gewoon sneller. Hij rijdt de band van Verstappen niet lek maar die laatste zwalpt over de weg als een natte dweil. Terecht dat de jury vrij snel tot de conclusie kwam dat de aanrijding zijn fout was. Alleen ongelooflijk dat Verstappen nog punten scoort terwijl Norris puntenloos achterblijft.
Wat je in de herhalingvduidelijk ziet is dat Verstappen van links naar rechts op de baan beweegt en dan opnieuw naar links waardoor hij de wagen van Norris raakt die daar rijdt. En zohebben de wedstrijdcommissarissen het ook beoordeeld. Als Verstappen conform het reglement aan de rechterzijde was gebleven, dan hadden de wagens elkaar niet geraakt en was Norris hem, terecht, voorbijgegaan.Om het simpele feit dat hij met zijn tweede plaats punten had gehad. Het had nog een onderzoek lopen voor het van de baan duwen van Verstappen, dan had hij 10 seconden penalty gehad, dat had hij nooit uitgelopen op Verstappen.
Je ziet in de herhaling duidelijk dat Norris tegen Verstappen aankomt en daarmee zijn band lek rijdt en die daardoor Norrus weer raakt.