Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Nieuwe abonnees betalen meer, iets van 11 euro per maand voor F1TV. "Oude" abonnees gaan van de €69 naar €95.Raar prijsbeleid hebben ze dan wel, waarom jij meer moet betalen dan ik? Krijg ook nog 7 dagen een gratis trial daarbij dus dit weekend was gratis.
Nee gisteren tijdens de race waren het dezelfde. Croft en Bundle niet gezienKan het niet zo zijn dat Buxton/Coulthard/Palmer de commentaren doen voor de vrije trainingen en dat voor het echie Croft en Brundle naar voren stappen?
Moderator
Ah, duidelijk. Bedankt voor de info. Niet dat ik nu iets anders ga doen, ik zette altijd het commentaar naar Engels Sky.![]()
Bovenstaand is het menuutje wat je krijgt bij F1TV.
De bovenste twee zorgen voor het commentaar:
-kies je de bovenste, dan krijg je het F1TV “team”, met Buxton/Palmer
-kies je het wereldbol icoontje dan krijg je ander commentaar, gebaseerd op je taal-instelling:
Nederlands geeft Viaplay commentaar
Engels geeft SkySports commentaar met Brundle
Allemaal bedongen door Viaplee in een amechtige poging om meer voet aan de grond te krijgen en de zaak weer winstgevend te krijgen. Ik doe er niet aan mee. Zaterdag kon ik nog kijken want mijn abbo liep af op 3/3. Volgende week kijk ik wel naar Zwitserse televisie. Hoe meer mensen dat doen hoe beter.Raar prijsbeleid hebben ze dan wel, waarom jij meer moet betalen dan ik? Krijg ook nog 7 dagen een gratis trial daarbij dus dit weekend was gratis.
nl.motorsport.com
Maak er maar blindedarmontsteking vanSainz uitgeschakeld
ivm een blinde darmontsteking.
Een narcose blijft een narcose, en een acute blindedarmontsteking kan je zeker meer dan een week ziek van zijn. Wie je dokter ook is...In principe genees je daar wel snel van, vooral bij deze mannen met top chirurgen op speed dial.
Moderator
Helmut Marko is de man die Max de kans gaf in de Toro Rosso. Helmut Marko is de man die de switch beval tussen Kvyat en Max, waarna Max leverde door de GP van Spanje te winnen. Max heeft heel veel te danken aan Helmut Marko.Ik vind het gek dat Verstappen zo uitdrukkelijk partij kiest voor Helmut Marko. Hij zou als de ster van het team juist boven de twee kampen moeten gaan staan en ze (proberen te) verenigen, door te wijzen op wat er SAMEN allemaal al bereikt is en nog steeds bereikt wordt. Ik denk dat hij belang heeft bij eenheid, niet bij tweespalt. Natuurlijk kan hij zijn lot hieraan verbinden, maar dan moet hij verkassen. Naar Mercedes? Zou dat echt werken, Verstappen en Wolf? En hoe lang blijft Mercedes nog?
Voorlopig zijn dat speculaties van de media en daar trek ik mij weinig van aan. Maar vergeet niet dat Hamilton ook van Mclaren ging waar hij kampioen was naar het team van Mercedes wat op dat moment ook niet goed draaide.Dat hele Max en Mercedes verhaal vind ik raar, waarom zou je voor een team kiezen dat al meer dan 2 jaar niks meer gewonnen hebt, terwijl je nu zelf alles wint. Dan kun je er beter voor zorgen dat het bij RB gewoon weer rustig wordt en gewoon door gaan met winnen!
Dat weet ik, en daarom snap ik Max' persoonlijke binding wel. Maar vanuit zakelijk en sportief oogpunt zou hij zich boven deze strijd moeten plaatsen en de verbindende factor moeten zijn.Helmut Marko is de man die Max de kans gaf in de Toro Rosso. Helmut Marko is de man die de switch beval tussen Kvyat en Max, waarna Max leverde door de GP van Spanje te winnen. Max heeft heel veel te danken aan Helmut Marko.
Ik denk dat Norris geluk had dat hij blijkbaar net binnen de lijntjes bleef, dus geen straf is terecht.Lando geen straf voor de jump start, Checo 5 sec en Kevin 10 sec… wat vinden jullie daarvan?
Ja, geweldig hè? Hij heeft waarschijnlijk heel veel geluk gehad dat ze er blijkbaar op tijd bij waren.Sainz loopt alweer door de Paddock heen! 24 uur na de operatie, kun je na gaan!![]()
Dat is volgens mij veranderd voor dit seizoen. Een botsing veroorzaken en het naast de baan inhalen zijn nu 10 seconden per overtreding.Ja beide overtredingen maar normaal zou dat 5 seconde moeten zijn.
Moderator
De rijders hebben een bepaalde marge op hun startplek waar ze mogen bewegen. Blijkbaar is Lando daar binnen gebleven.Met betrekking tot Magnussen en z’n 2x 10 sec is het toch echt wel zwaar. Ja beide overtredingen maar normaal zou dat 5 seconde moeten zijn. Lando schiet toch echt voor de start van de lijn, hij stopt dan wel, maar dat mag volgens mij gewoon helemaal niet. Het voelt aan of er inconsequent besloten werd gisteren..
Daar zit wat in, al vind ik dat de zwaarte van een straf eigenlijk nooit af mag hangen van het gevolg voor anderen. Het wordt dan namelijk vrij subjectief.Ah oké! Jammer, een degradatie in de “schade” lijkt mij handiger. MAW als jij iemand van de baan rijdt en die kan niet meer verder of moet de pit in, is een zwaardere straf gerechtvaardigd maar als dat niet het geval is, zoals gisteren, is 10 sec nogal zwaar.
Deels wel en deels niet. Zoals Hamilton en Max vind ik dat daar toch zwaarder gestraft mag worden. Zowel Max die op Hamilton terecht komt als Hamilton die Max er af knikkert.Daar zit wat in, al vind ik dat de zwaarte van een straf eigenlijk nooit af mag hangen van het gevolg voor anderen. Het wordt dan namelijk vrij subjectief.
Dat laatste doe ik gewoonHaha! Dat is ook een optie, pas na de race gaan slapen… of gewoon gebruik maken van de moderne techniek en de race gewoon later terug te kijken
Kom mijn bed uit, kleed mij aan maak ontbijt en ga meteen kijken, voor de rest geen radio of tv aan.Ja, leuk. En dan per ongeluk even nieuws kijken en de uitslag zien...![]()
Dat is altijd mijn grootste vrees. Helaas ik de Formule 1 tegenwoordig weer populair, dus voor je het weet zien je het ergens.Ja, leuk. En dan per ongeluk even nieuws kijken en de uitslag zien...![]()
Als je naar Amerika verhuist is dat makkelijker. De race is zaterdagavond om 11 uur05:00 opstaan voor de race zondag... Kan haast beter na de race gaan slapen.
Maar ben benieuwd.