Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De penalty was terecht, maar ik denk dat Red Bull met de penalty een betere kans had te winnen. Zo kon Verstappen nog steeds de race van Piastri dicteren. Anders hadden ze sowieso niet gewonnen.RB had alleen die positie terug moeten geven aan McLaren na de eerste bocht. Maar goed, goed gereden van de meeste. Race was verder niet heel erg spannend vond ik zelf.
Ik kwam net toevallig ook een stukje tegen waarin stond dat Hamilton eigenlijk nu al de hoop opgegeven heeft.Ik lees veel online over Lewis en hoe slecht hij uit de verf komt… Misschien toch niet helemaal die buiten categorie zoals vele deden geloven?
Tsja, hij uiteindelijk 7 keer wereldkampioen geworden. Dan kan je natuurlijk wel wat. Dat word je niet per ongeluk.Ik lees veel online over Lewis en hoe slecht hij uit de verf komt… Misschien toch niet helemaal die buiten categorie zoals vele deden geloven?
Eens, ik denk dat dat ook de redenatie was vanuit RBR. Want je kon wel aanvoelen dat Verstappen niet voorbij zou gaan aan Piastri.De penalty was terecht, maar ik denk dat Red Bull met de penalty een betere kans had te winnen. Zo kon Verstappen nog steeds de race van Piastri dicteren. Anders hadden ze sowieso niet gewonnen.
Dat is ook zo, alleen nu doet zn teammaat het significant beter, sterker nog, het jonkie dat zn stoeltje bij MB heeft over genomen staat zelfs boven hem... Zet je toch aan het denkenTsja, hij uiteindelijk 7 keer wereldkampioen geworden. Dan kan je natuurlijk wel wat. Dat word je niet per ongeluk.
Zelfs met de beste auto van het veld moet je wel een partijtje kunnen sturen. Dat zag je ook altijd hoe makkelijk hij door het veld sneed als hij achteraan startte. Dat terwijl Bottas veel meer moeite had.
2026 gaat grote veranderingen meebrengen aan de auto's, ik denk dat Hamilton sowieso daarop gaat wachten. Als dat ook niets wordt zie ik hem niet in de F1 blijven, maar dan is zijn contract ook voorbij. Idem voor Alonso en 2026.Ik ben wel benieuwd of Hamilton zijn contract gaat uitdienen, zou mij ook niks verbazen als er geen verbetering bij Ferrari komt dat hij er na dit jaar mee stopt.
"Hij", dus het is nu toch bekend dat het een jongetje is?Hij is er bij het persmomemt ook niet bij.
Zover ik weet is Max een jongetje"Hij", dus het is nu toch bekend dat het een jongetje is?![]()
Als je met 'hij' de baby bedoelt, dan mag je toch hopen dat'ie er wel bij is ten tijde van het persmoment. Tenzij het een keizersnede wordt natuurlijk."Hij", dus het is nu toch bekend dat het een jongetje is?![]()
Max staat volgens mij wel duidelijk over de oranje lijn, kadootje van de FIA dat ze geen straf geven
Misschien houden ze het wel vol. Stel dat Piastri en Norris stuivertje blijven wissel voor 1 en 2, terwijl Russell en Verstappen hetzelfde doen voor 3 en 4, dan kunnen ze gewoon met elkaar blijven vechten en nog steeds beide kampioenschappen binnenhalen. Zou wel gaaf zijn.Ben benieuwd hoelang de "papaya rules" zullen blijven bestaan.