Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Zoals Frits zegt, Pérez heeft de vlag gezien. Dus hij heeft het niet vaak genoeg gedaan om een penalty te krijgen.Ongelooflijk hoe de uitslag is bijgestuurd: Perez deed in zijn tocht door het veld niks anders dan buiten de lijnen kleuren en wordt ongeòoeid gelaten. Hier wordt duidelijk òet twee maten en twee gewichten gemeten. Krijgt RB nu ook al een thuisvoordeel? Zo wordt F1 helemaal ongeloofwaardig.
(..)
De Vries (28) mist door de ingreep van Helmut Marko, de topadviseur van Red Bull, de laatste twee wedstrijden van het eerste deel van het seizoen. De Grands Prix van Hongarije en België moet hij vanaf de telvisie volgen.
De afgelopen weken uitte Marko meerdere malen kritiek op de prestaties van de Nederlander. "Het is geen geheim dat De Vries tot op heden niet heeft geleverd wat we van hem verwachtten", zo zei de Oostenrijker tegen Viaplay. "We evalueren zijn prestaties en als het nodig is, nemen we een beslissing." (..)
Waar heeft hij hem mee kunnen overtuigen? Dat hij snel is in de RB19, niet heel gek en dat hij goed coureur is dat is ook al bekend. Had hem laten testen in de AT, dan kan je overtuigen.Ze hebben vandaag Ricciardo laten rijden met de bandentest op Silverstone in de RB 19. Misschien heeft ie Marko kunnen overtuigen.
Ja maar het is toch echt tijdens de race dat de punten verdeeld worden en op dat moment moet je auto goed zijn, wat er voor en na de race gebeurt is niet echt relevant.Nauwelijks geregend? In de race inderdaad niet, maar buiten de race om regende het genoeg.
Daar kijk ik ook normaal, maar was bij mijn ouders en daar stond hij op 1Ik kijk op F1 TV, dan heb je de Sky commentatoren, is veel beter maar ze hebben wel weer de prijzen verhoogd zag ik…
Moderator
Ik heb bij de NOS altijd het idee dat ze helemaal niet willen maar een beetje moeten.Ik heb mij wel vermaakt met de race. Verschillende omstandigheden, dan weer droog, dan weer nat. Leuke acties gezien en helaas ook 2 crashes. Het dieptepunt vond ik persoonlijk het slechte commentaar bij de NOS.
Moderator
Niet zozeer de pitstop zelf. Meer de beslissing wanneer te stoppen.Bij Ferrari weet je het nooit, ik hoop het voor ze maar of het ook gaat gebeuren. Het is het oudste team met de meeste wedstrijden, maar een gewone pitstop kunnen ze nog steeds heel goed verkloten.
Ik weet niet of je Zandvoort hebt gezien waar ik wel van uit ga, daar was het toch een zooitje, de banden kwamen 1 voor 1 naar de auto toen hij al binnen stond. Zelfs met een hele late call moeten ze al klaar staan als hij binnen komt rijden.Niet zozeer de pitstop zelf. Meer de beslissing wanneer te stoppen.
Moderator
Alhoewel... Tsunoda lukte dat al niet.1 rondje snel rijden kunnen ze wel, dat liet Leclerc vorig jaar ook vaak zien, de race is andere koek. Normaal gesproken gun ik andere de overwinning, maar Max staat op het punt om het record op eigen naam te schrijven en zo’n kans zal je niet snel meer krijgen, dus ik hoop dat Max wint! Leuk als dan de Tifosi mee mag genieten met rood/geel op het podium.
Moderator
Dan is het nog de aansturing door het strategische team.Ik weet niet of je Zandvoort hebt gezien waar ik wel van uit ga, daar was het toch een zooitje, de banden kwamen 1 voor 1 naar de auto toen hij al binnen stond. Zelfs met een hele late call moeten ze al klaar staan als hij binnen komt rijden.
Maar de monteurs moeten het nog steeds uitvoeren.Dan is het nog de aansturing door het strategische team.