Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ik kan mij voorstellen dat dit met opzet is, schijnt dat er heel veel onverkochte kaarten zijn vanwege de absurde prijzen. En bij FP2 was er überhaupt geen publiek omdat die allemaal weggestuurd waren, echt een blamage.totaal geen sfeer, je ziet het publiek niet tijdens het rijden
Moderator
Dat was de constatering hier ook al. Sainz had in ronde 48 naar binnen gemoeten voor softs. Hooguit een keer ronde 52 en dan met de (veel) zachtere banden door het veld stomen. Maar ze laten hem buiten... en buiten... en buiten...Geen hele bijzondere race, wel weer recirds voor Max er bij. Wel weet een giga blunder van Ferrari, je tweede auto moet nog een keer stoppen en dat die je dan in de een na laatste ronde, niet handig als in gevecht vent voor P2 in het constructeurs kampioenschap.
Moderator
Het verbaast mij dat Sargeant nog blijft rijden.
Waarschijnlijk hebben ze een paar miljoen reden om hem in de auto te houden. Misschien niet eens direct, maar door interessant te zijn voor de Amerikaanse markt...Yep, maar wellicht een te goede sponsor voor Williams…
Net niet helemaal; zonder Nyck de Vries helaas.Zo... 2024 begint exact hetzelfde als 2023, qua rijders bij teams. Dat is nieuw.
Moderator
Ik zie eerder Ricciardo terugkeren. Red Bull heeft gezien wat er gebeurt als je een rookie/jonge coureur naast Max zet. Gasly stortte in, Albon stortte in. Die twee zijn pas nu aan het opkrabbelen. Een Tsunoda zou een optie kunnen zijn, die heeft inmiddels drie seizoenen erop zitten, maar als je zijn temperament nu nog hoort over de radio... Lawson is echt nog te jong en onervaren. Ja, Max was ook jong en had weinig ervaring toen hij vanuit de Toro Rosso naar de Red Bull ging; maar hij heeft bewezen dat exceptionele talent te zijn dat ééns in de tien jaar opstaat. Lawson is dat niet, al is hij goed en heeft mooie dingen laten zien.Net niet helemaal; zonder Nyck de Vries helaas.
Perez: begin van 't seizoen was ie goed bezig en de laatste paar races, maar als ie begin 2024 weer niet veel laat zien, kon 't nog welles gebeuren dat ie z'n stoeltje mot afstaan. Wisselen met Tsunoda? Of Lawson misschien?
Het is inderdaad jammer dat ze geen nieuwe man naast Verstappen zetten. Met goede begeleiding zou dat best goed moeten komen.Als Max toch (bijna) in z’n uppie een (constructeurs-)kampioenschap binnen kan trekken, kunnen ze er ook wel een jonge hond uit F2/F3 inzetten.
In F2 werd al geklaagd dat er geen promotie mogelijk is komend jaar. Verversing staat stil.