Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen inderdaad een mooi gaatje creëren voor Verstappen.Carlos en Liam als een mooi blok voor de rest.
Wordt het wellicht toch nog een interessant tweede deel van het seizoen? Verstappen lijkt meer en meer tevreden in de auto.
Er wordt nu meer met de input van Max gedaan ipv de input vanuit Milton KeysWat Redbull betreft ik weet wel dat correlatie geen causale relatie betekend maar ik vind het wel opvallend dat ze nu weer wat beter presteren nu C. Horner weg is. Ik heb toch het idee dat hij wel wat ongewenste spanning op de werkvloer gaf.
Misschien, maar als daar de slechte performance van dit seizoen vandaan komt, is dat dus het lek. Of dat nu een bepaald onderdeel is, of de input van de juiste personen doorvoeren. Feit is dat halverwege het seizoen de Mclarens niet bij te benen waren en dat het nu ineens beter gaat. Dat Yuki ook een iets betere pace rijdt, geeft aan dat ze wel iets hebben gevonden. Wellicht toch het Horner effect.Of Red Bull het lek boven heeft is misschien niet de juiste vraag. Belangrijker is waarschijnlijk hoe de dynamiek in het team nu is.
Vorig jaar in .onza was een drama, dat ze daar nu hebben weten te winnen, en ook vandaag in Baku, dat zegt wel wat.
Max Verstappen heeft zijn vuurdoop op de roemruchte Nordschleife, samen met collega-bestuurder Chris Lulham, afgesloten met een overwinning. De viervoudig wereldkampioen Formule 1 die voor een enorme toestroom aan fans zorgde, legde in de eerste twee van vier uren achter het stuur de basis voor de dagprijs in de Nürburgring Langstrecken Serie (NLS).
Oscar is de grote verliezer deze week. Die heeft inderdaad kostbare punten weggegeven. Hij maakt het voor de kijkers wel leuk zo. Wordt nog spannend.Oscar, had het wat beter kunnen doen vandaag. Geeft makkelijk een paar punten weg in het kampioenschap.
Ik ben zeer benieuwd. De actie van Norris en de reactie van Piastri zal nog wel besproken worden. Wat mij betreft gewoon laten gaan nu.De vraag is laat Zak ze ook gewoon echt racen vanaf nu of wordt er het e.e.a. intern besloten… Joost mag het weten!
Het is stil hier dit weekend… niemand gekeken?
Het was genoteerd. Maar het was de eerste ronde én teamgenoten. Daar is de wedstrijdleiding vaak was soepeler mee.Dubieus dat momentje Norris in bocht 3 blijkbaar niet eens bekeken/ under investigation kwam ( Max zou penalty gekregen hebben )
Naar wat ik begreep had Norris niet alleen licht contact met Piastri maar blijkbaar ook met Verstappen.Het was genoteerd. Maar het was de eerste ronde én teamgenoten. Daar is de wedstrijdleiding vaak was soepeler mee.
"Schrikt wakker!" Huh, wat? Is de race voorbij? Shit, in slaap gevallen.
Onzin natuurlijk maar jeetje wat een saaie race was dit. Knap van Verstappen om Norris zolang achter hem te houden ( of fijn dat er hier niet ingehaald kan worden )
Dubieus dat momentje Norris in bocht 3 blijkbaar niet eens bekeken/ under investigation kwam ( Max zou penalty gekregen hebben )
Verder totaal niets over te melden, snel vergeten en door naar de volgende race die hopelijk meer vermaak levert.
Dat zou Verstappen wel in de kaart spelen, want anders wordt het een lastig verhaal als hij nog titelaspiraties heeft.Ik ben benieuwd wanneer Piastri en Norris er samen er af gaan, zal vast wel een keer gebeuren.![]()
Yep. Als ze dit morgen nog een keer exact zo herhalen dan is het helemaal primaDe crash waarvan we allemaal wisten dat ie er aan zat te komen![]()
Niet mee eens. Hulkenburg kon hier niets aan doen. Piastri ging van rechts compleet naar links en nam daarbij Hulkenburg mee.Hulk denkt dat hij bowling speelt en kegelt alles en iedereen maar aan de kant.