Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat dus al wat lastig. Het is het één of het ander.Zonder Lewis Hamilton zijn titel te willen afnemen, eist Massa dat hij wordt erkend als rechtmatige kampioen
Voor de spanning straks Norris meteen eruit bij de kwali of anders morgen een DNFJammer dat Piastri uit is gevallen, zo wordt het een stuk makkelijker voor Norris om kampioen te worden.
Dat klopt, maar ik denk niet dat Norris veel heeft geconsolideerd. Alleen toen hij op de zachte band ging deed 'ie het volgens mij wat rustiger.@Twix, klopt maar op een bepaald moment kan de race leader consolideren en de boel wat sparen en toch zijn positie veilig stellen zonder risico’s te nemen.
Even vergeten dat Verstappen banden heeft kunnen wisselen onder safety car? Dat heeft hem een pak tijd bespaard en veel dichter bij Norris gebracht. Verstappen en Piastri reden dezelfde rondetijden. Als je dan in ogenschouw neemt dat Norris met de vingers in de neus van Piastri wegreed in de eerste wedstrijdhelft dan vermoed ik dat hij daarna wel zijn wagen en banden gespaard heeft.Dat klopt, maar ik denk niet dat Norris veel heeft geconsolideerd. Alleen toen hij op de zachte band ging deed 'ie het volgens mij wat rustiger.
Bijna de gehele race zaten Verstappen en Norris op ongeveer dezelfde rondetijden.
De wereldpers spreekt vandaag meer over de magistrale Verstappen dan over de aanstaande kampioen Norris. Nuff said denk ik zo ; )Even vergeten dat Verstappen banden heeft kunnen wisselen onder safety car? Dat heeft hem een pak tijd bespaard en veel dichter bij Norris gebracht. Verstappen en Piastri reden dezelfde rondetijden. Als je dan in ogenschouw neemt dat Norris met de vingers in de neus van Piastri wegreed in de eerste wedstrijdhelft dan vermoed ik dat hij daarna wel zijn wagen en banden gespaard heeft.