Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Alles duurt lang, waarom pas in ronde 9, 10 en 12 iemand melden dat hij bewoog tijdens de start, dat gaat per computer en dus kan je dat al na 2 rondes melden.Het zou leuk zijn voor de komende 2 races. Ik snap alleen niet waarom de beslissing zo lang duurt, te ver afgesleten plank = diskwalificatie.
David Coulthard told Norris exactly that after the race.Ik las nog een andere comment van iemand:
Lando tried to put a Max move on Max but got out Maxxed by Max and at the same time Russel Maxxed Lando too![]()
Ik zie dat in mijn hersenen het automatisch switchen tussen Nederlands en Engels ook even niet werkte.David Coulthard told Norris exactly that after the race.
YepJa als ik dit zo lees was het vooral een tactische overwinning voor Red bull. Is dat nog steeds Hannah Schmitz die daarvoor verantwoordelijk is?
Genoeg grip. Hij reed al rondenlang op rails voor Norris. Zonder al teveel problemen.Dat dacht ik in eerste instantie ook, laten ze hem nu in de laatste ronde voorbij? Maar als ik het goed begrijp had Kimi geen grip en raakte hij de achterkant kwijt.
Ja, dat denk ik ook. Klein foutje, helaas.Dit was een mentale kwestie. Druk werd teveel > foutje. Jammer voor Max.
Het was voornamelijk een tactische fout van McLaren.Ja als ik dit zo lees was het vooral een tactische overwinning voor Red bull. Is dat nog steeds Hannah Schmitz die daarvoor verantwoordelijk is?
Ja, ik ben ook geen Norris fan. Maar ja, ook Piastri heeft het te vaak laten liggen. Eigenlijk verdient Verstappen het. Hij heeft gewoon laten zien dat hij de allerbeste is.Slechte beslissing McLaren zeg om niet te pitten. Beslissing volgende week maar lijkt erop dat we alsnog de meest onterechte en onvolwassene kampioen ooit gaan krijgen, tenzij er gekke dingen gaan gebeuren al weet je het nooit zeker met Norris, fout is, zeker door hem, zo gemaakt.
Nou.. dat klinkt alsof McLaren controle heeft. Als ze íets hebben bewezen de afgelopen maanden is het dat ze het níet onder controle hebben. Een kampioenschap van Max is nog steeds niet waarschijnlijk, maar de druk ligt bij McLaren.Beste kaarten dus nog steeds voor Norris. Want als Verstappen op winst ligt, betekent het waarschijnlijk dat Piastri tussen hem en Norris in zit. Piastri kan dan niet meer wereldkampioen worden en zal Norris laten opschuiven (teamorders).
Het klinkt allemaal heel spannend, maar ik ben bang dat de realiteit anders is.
Alle coureurs moeten leren rijden met de 2026-auto van hun (al dan niet nieuwe) team met de grote wijzigingen volgend seizoen, dus wat dat betreft een gunstig moment voor Hadjar voor zo'n overstap. Hij begint nu niet met een achterstand in vertrouwd zijn met de auto ten opzichte van coureurs die volgend jaar voor hetzelfde team rijden als dit jaar.Hadjar is doorgaans wel een klap sneller dan Lawson. Lijkt me een prima beslissing van Red Bull. Hadjar moet wel leren rijden met de RB.
Dat klopt, Verstappen Racing heeft wat dat betreft geen 2de coureur nodigVoor Red Bull maakt het nauwelijks uit. Zonder Tsunoda's punten staat Red Bull nog altijd vóór Ferrari.![]()
![]()
Qua rijder beslist maar of Redbull het beste team is is de vraag. Technisch gezien hebben ze de boel niet goed op orde. Wat dat betreft is Mc Laren gewoon beter. Gun die technici nou ook eens watJa, dat denk ik ook. Klein foutje, helaas.
Het was voornamelijk een tactische fout van McLaren.
Ja, ik ben ook geen Norris fan. Maar ja, ook Piastri heeft het te vaak laten liggen. Eigenlijk verdient Verstappen het. Hij heeft gewoon laten zien dat hij de allerbeste is.
Daarom hebben zij de constructeurstitel al binnen. Die is voor de technici.Qua rijder beslist maar of Redbull het beste team is is de vraag. Technisch gezien hebben ze de boel niet goed op orde. Wat dat betreft is Mc Laren gewoon beter. Gun die technici nou ook eens wat![]()
Inderdaad, de RB is veel te wispelturig en had vooral in het eerste deel van het seizoen een veel te klein raamwerk waarbinnen de auto werkte. Pas toen Horner wegging en er meer naar de input van Max werd geluisterd, verbeterde de situatie.Qua rijder beslist maar of Redbull het beste team is is de vraag. Technisch gezien hebben ze de boel niet goed op orde. Wat dat betreft is Mc Laren gewoon beter. Gun die technici nou ook eens wat![]()
Klopt helemaal. Het is precies zoals Max zei: met een Mclaren was hij al lang en breed kampioen geweest. Maar die twee rijders daar maken gewoon teveel fouten. Tel daarbij de fouten van het team op en het rijderskampioenschap gaat naar Abu dhabi.Daarom hebben zij de constructeurstitel al binnen. Die is voor de technici.
Daarom hebben zij de constructeurstitel al binnen. Die is voor de technici.
het is niet eerlijkKlopt, vooral ook leuk voor de financiën. Máár een rijderstitel geeft een team ook kleur, in het jaar erop wordt altijd over de rijderskampioen gesproken en zelden wordt benoemd dat een team vorig jaar de constructeurstitel won.