Total Loss
Kilometervreter
Zak is echt met afstand de grootste eikel die daar rond loopt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De glimlach heeft zo'n beetje het hele seizoen op zijn gezicht verankerd gezeten. Dit is pure angst dat het toch nog mis gaat. Ze zijn slecht bestand tegen druk. Nou net de specialiteit van Max.Flauwe reactie van Zak Brown. Beetje denigrerend doen over andere coureurs…..
Zorg dat je het zelf op orde hebt, zeg!
Zak Brown heeft zijn mening bijgesteld nadat hij de beelden beter heeft bekeken.Flauwe reactie van Zak Brown. Beetje denigrerend doen over andere coureurs…..
Zorg dat je het zelf op orde hebt, zeg!
Nu is hij van mening dat het aan Aston Martin lag?Zak Brown heeft zijn mening bijgesteld nadat hij de beelden beter heeft bekeken.
Hij zei niet direct aan wie het wel lag, maar hij ging het een en ander intern bespreken.Nu is hij van mening dat het aan Aston Martin lag?![]()
Ik heb een redelijk brede groep vrienden en kennissen, werkend en levend overal ter wereld, en ik kan bovenstaande alleen maar beamen.Het viel me vooral op dat Max toch veel fans van all over the world heeft.
Keuze van Red Bull zelf. Max heeft een unieke rijstijl en als je dan jarenlang voornamelijk je auto ontwikkelt op basis van zijn input, is dit een logisch gevolg.Die Red Bull is de afgelopen jaren gewoon een draak van een auto geweest om te besturen, Max is die enige die er goed mee overweg kon.
Tuurlijk het ligt nooit aan Max. Daarom stelde Helmut Marko natuurlijk dat Max ongemotiveerd was toen hij opeens geen seconde sneller per ronde meer was... Terwijl zijn auto gewoon pole-positions haalt en races kan winnen.Aan Max zal het niet liggen. Aan de auto wel natuurlijk.
Volgens Russel mag je dus door het gras gaan en je positie behouden. alleen vergeet hij er bij te melden dat Verstappen hem al lang en breed voorbij was.We zullen het nooit weten! Mooi podium inderdaad. Lando was met een raket onderweg vandaag, knap gedaan! Russel was wel veel aan het klagen overigens!
Ze moeten natuurlijk niks hèAlhoewel hij wel een punt had. Mercedes wisselde 5 ronden te laat.