Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet niet of het onmogelijk is, Mclaren maakt er zeker de laatste 2 wedstrijden toch wel een potje van.Het is bijna onmogelijk voor Max om morgen kampioen te worden. Een DNF van Lando maakt het mogelijk, maar zonder uitval wordt het knap lastig. De andere teams zijn niet snel genoeg en Piastri zal plaats maken voor Lando als het nodig is.
Denk dat het probleem vooral Horner was. Heel lang geweldig gepresteerd, maar de beschuldiging van grensoverschrijdend gedrag aan zijn adres was het begin van het einde. Het was geen team meer en er kwam steeds meer zand in de machine.Ach, hij heeft er alles aan gedaan. McLaren is gewoon de snellere auto dit seizoen. Daarbij hadden ze bij Red Bull gewoon serieuze problemen.
Serieuze problemen dusHet was geen team meer en er kwam steeds meer zand in de machine.
valt mee, ze luisteren meer Max ipv naar de informatie vanuit de windtunnel.Heel knap dat Mekies het zo snel weer op de rit had!
Beetje als een grote finale van een belangrijk toernooi. Vaak gebeurt er niet zo gek veel, omdat de belangen te groot zijn en niemand wil verliezen. De einduitslag is dan belangrijker dan het spelletje zelf. Helaas. Het enige waar ik met interesse naar heb gekeken is de positie van Norris, en of hij 'm wel of niet zou behouden. Leclerc leek even mee te strijden, maar dat was niet meer dan een speldenprikje. Dus de laatste 10 ronden was het een kwestie van uitrijden/uitzitten en hopen op een klein mirakel. Maar die bleef uit.Saaie race. Ik zou zeggen tot 8 maart 2026 weer.
Tot dan!We spreken ons weer in Maart, tot dan![]()
Bedankt voor je reactie. Ik ben niet beschikbaar. Ik ben in Maart 2026 weer bereikbaar en beantwoord je bericht dan zo spoedig mogelijk. Ik verzoek u vriendelijk om in Maart weer contact op te nemen.Tot dan!
Denk dat Lawson en Tsunoda meer energie hebben gekost dan Piastri.Groot verschil tussen Verstappen en Norris is dat bij RB alles om Max draaide en Lando concurrentie in eigen huis te duchten had, het team evenveel aandacht moest besteden aan de twee rijders. Wel even een andere uitdaging.
Dus de laatste 10 ronden was het een kwestie van uitrijden/uitzitten en hopen op een klein mirakel. Maar die bleef uit.
Tsja, het was een onderwerp voor de race, maar uiteindelijk wel een gok. Op zich vind ik het prima dat Red Bull niet alles uit de kast heeft gehaald.Had Verstappen een extra pitstop moeten maken? Dan kort voor Piastri weer de baan op, zorgen dat het veld wat in elkaar schuift, Piastri achter zich houden maar hopen dat Lecrec Norris nog kon inhalen?
Klopt. De keerzijde is echter ook weer dat Red Bull nooit iets met de strategie van de andere auto kan doen, die is er namelijk niet.Groot verschil tussen Verstappen en Norris is dat bij RB alles om Max draaide en Lando concurrentie in eigen huis te duchten had, het team evenveel aandacht moest besteden aan de twee rijders. Wel even een andere uitdaging.
Precies. De positie van Noris hadden ze toch niet in de hand. Helemaal niet zolang Piastri er nog tussen zat. Dus waarom de eigen benodigde koppositie in gevaar brengen?Tsja, het was een onderwerp voor de race, maar uiteindelijk wel een gok. Op zich vind ik het prima dat Red Bull niet alles uit de kast heeft gehaald.
Bovendien, dan had Piastri zich ook weer helemaal laten inhalen door Leclerc en Norris en was Norris nog steeds kampioen.
Yep. Op zich een mooi moment gezien zijn leeftijd en de nieuwe auto's voor komend seizoen. Het zal ervoor zorgen dat Max makkelijker weg te kapen is..
Onzin natuurlijk. Die auto was nog steeds goed genoeg. Maar Max was na een paar races al aan het huilen dat het kampioenschap over was en gedroeg zich daarna als een verwend klein kind. Met als absoluut dieptepunt Spanje toen hij minimaal 9 punten weggooide met zijn gedrag. Dat is de reden waarom hij geen kampioen is dit jaar. Het lag echt grotendeels aan Max zelf!als de auto of de afstelling daarvan een groot gedeelte van het seizoen niet meewerkt, is het onbegonnen werk.
Ach gos, daar is ie weer!Onzin natuurlijk. Die auto was nog steeds goed genoeg. Maar Max was na een paar races al aan het huilen dat het kampioenschap over was en gedroeg zich daarna als een verwend klein kind. Met als absoluut dieptepunt Spanje toen hij minimaal 9 punten weggooide met zijn gedrag. Dat is de reden waarom hij geen kampioen is dit jaar. Het lag echt grotendeels aan Max zelf!
Met je hele onzinnige reactie laat je weer zien geen verstand van Formule 1 te hebben, iedereen heeft dat allang in de gaten alleen heb je zelf een enorm bord voor je kop.Onzin natuurlijk. Die auto was nog steeds goed genoeg. Maar Max was na een paar races al aan het huilen dat het kampioenschap over was en gedroeg zich daarna als een verwend klein kind. Met als absoluut dieptepunt Spanje toen hij minimaal 9 punten weggooide met zijn gedrag. Dat is de reden waarom hij geen kampioen is dit jaar. Het lag echt grotendeels aan Max zelf!