Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Waarom aangepast? Er is al even een nieuw topic :De winter tests zijn achter de rug, ik heb de titel van het topic maar even aangepast. Zijn de tests achter de rug? Die waren uiterst topgeheim! Maar wel bekend dat Hadjar een auto schreef. Deed Pierre Gasly dat ook niet, een paar jaar geleden?
Moderator
Hmm. Ik heb ze samengevoegd, maar zie het andere topic niet meer terug. Wouter, kun je even meekijken?Waarom aangepast? Er is al even een nieuw topic :
Formule 1 - Het discussietopic - Seizoen 2026
Formule 1 - Het discussietopic - Seizoen 2023 Sinds het Formule 1-Spelletje dit seizoen geen vervolg heeft gekregen, mis ik een draadje waar we wat over de Formule 1 kunnen discussiëren. Ben ik de enige of is er meer vraag? We zullen het snel genoeg zien. Formule 1 - Het discussietopic -...www.autoweek.nl
Vandaag bevestiging dat het is verlengd voor €94,99Mijn abbo wordt begin februari verlengt en staat tot nu nog op Euro94,99.
En zo te zien hoeft dat Premium sowieso niet voor mij.
Voor achtergrond info volg ik F1 fotograaf Kym Illman op YT. Vriendelijk en rustig presenterend man met een enorm netwerk. En de video’s zijn niet langdradig.Weet er iemand nog een site waar ik F1 nieuws kan vinden? Ik gebruikte newsnow.co.uk, maar daar overheersen de clickbait sites.
Als psycholoog van de koude grond heb ik ook weleens het idee dat Max een karakter heeft dat bij veranderingen even tijd nodig heeft. Wellicht valt het straks mee ; )Daar zit inderdaad weinig spaans bij..
![]()
Felle Max Verstappen twijfelt openlijk over zijn toekomst: ‘Dit is niet Formule 1-waardig’
Max Verstappen geniet bepaald niet van de Formule 1 onder de nieuwe reglementen. Het is dan ook sterk de vraag hoelang de Nederlander nog actief blijft in de koningsklasse van de autosport. „Als je alles hebt gewonnen, hoeft het eigenlijk niet meer en dit helpt zeker niet mee om lang door te gaan.”www.destentor.nl
Dat zou me niet verbazen, maar wat hij aanhaalt mbt snelheid in bochten is natuurlijk wel iets waarvan je je af kunt vragen of het het technische/coureurs kunsten van de sport niet tekort doet ten faveure van het tactisch deelAls psycholoog van de koude grond heb ik ook weleens het idee dat Max een karakter heeft dat bij veranderingen even tijd nodig heeft. Wellicht valt het straks mee ; )
Eens. Al moet ik toegeven dat ik de sport toch ook volg omdat Verstappen meedoet. Mocht hij stoppen, dan moet ik nog maar zien of ik mijn F1TV-abonnement blijf behouden.En die fans zullen we ook niet missen in de Formule 1. Die komen alleen om mee te kunnen praten over Verstappen. Je zult zien dat er opeens veel mensen niet meer gaan kijken in Nederland.
Dat geldt voor velen denk ik. Zelf volg ik het altijd, maar meer speciaal als er een Nederlander meedoet.Eens. Al moet ik toegeven dat ik de sport toch ook volg omdat Verstappen meedoet. Mocht hij stoppen, dan moet ik nog maar zien of ik mijn F1TV-abonnement blijf behouden.
Maar over een weekje weten we meer.
Als dit de circuits zijn die in de rij staan, dan mag die oorlog nog wel even doorgaan...Ik las recent een artikel dat Imola een serieuze reserve is, met eventueel Portimao en Istanbul ook achter de hand. De Duitse circuits alleen als er ergens heel veel geld vandaan komt. Ok, als noodoplossing misschien net iets minder heel veel geld.
Moderator
Mee eens. Een stratencircuit opbouwen kost over algemeen veel tijd. Áls er een alternatief nodig is voor de races in het Midden Oosten, dan is een ready-to-go circuit beter, waar ze in principe vanuit Australië naar toe kunnen vliegen.Een stratencircuit zie ik niet zo snel als uitwijklocatie i.p.v. een andere grand prix. Er zijn ook wel wat leuke stratencircuits, Baku heeft best vaak interessante races en Albert Park en Circuit Gilles Villeneuve zijn leuke straat-achtige circuits.