Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op basis van wat is het nu hoopgevend?Ik zit om 5 uur voor de buis hoor! De hype bij mij is groter dan voorgaande jaren. Normaal sterft de hoop van een Ferrari fan ergens tussen de wintertests en de allereerste vrije training van het jaar, maar die was nu juist heel hoopgevend![]()
1 en 2 bij FP1, Ferrari staat al 20 jaar droog, dus alle kleine beetjes geven hoopOp basis van wat is het nu hoopgevend?
Ik kijk wel later terug.
Haha, zo werkt dat als je Ferrari fan bent inderdaad. Ik ken het. Heb m'n Ferrari sweater al uit de kast gezocht, ik zou het mooi vinden als Leclerc z'n eerste kampioenschap voor elkaar weet te krijgen dit jaar, of Hamilton z'n achtste. Het zou weer eens tijd worden. Ook Vasseur gun ik het wel eigenlijk.1 en 2 bij FP1, Ferrari staat al 20 jaar droog, dus alle kleine beetjes geven hoop![]()
4 en 5 bij FP2. De lijn is ingezet.1 en 2 bij FP1, Ferrari staat al 20 jaar droog, dus alle kleine beetjes geven hoop![]()
Zo sta ik er ook in. Zeven moet de magische grens blijven.Het liefste inderdaad Leclerc; Ik zou het stiekem jammer vinden als Hamilton Schumacher voorbij zou gaan
sssst, dat had ik expres niet benoemd4 en 5 bij FP2. De lijn is ingezet.
Het is toch ongekend wat daar bij Aston Martin gebeurd...
Las ergens dat de ervaren medewerkers bij Honda ergens anders zijn gaan werken toen Honda besloot uit de F1 te stappen. Als je dan binnen een jaar toch besluit door te gaan kun je opzoek naar nieuw personeel. Blijkbaar is het toen niet gelukt om ergens anders ervaren personeel weg te halen.
Een volledig nieuwe power-unit die compleet door de mand valt. Ben benieuwd of ze dit jaar nog een rol van betekenis gaan spelen.
Je hebt zeker een punt, maar dit was potentieel gevaarlijk, geen stuurfout of iets dgl. in het heetst van de strijd. Niet dat F1 het meest veilige tijdverdrijf is maar toch, ik keek met grote ogen naar wat er gebeurde. En als oud-strijder Alonso zegt : als ik 25 ronden met dit ding rij, heb ik blijvende zenuwschade en Stroll De Kleine er na 15 ronden al mee zou kappen...En niet te snel negatieve conclusies: Hadjar staat derde, dus de auto kan best goed mee. Verstappen kan morgen in de race nog leuke dingen doen.
Ze moeten er gewoon een doorgewinterde EV rijder in zetten. Die kunnen dat als de beste.Waar ik nog even aan moet wennen is vooral hoeveel ze de batterij moeten managen, het lijkt erop dat de beste batterij manager dit jaar kampioen wordt. Of dat nog iets met racen te maken heeft is de vraag…
Ja, gewoon lekker hypermilen op de rechterrijstrook en dan winnen.Ze moeten er gewoon een doorgewinterde EV rijder in zetten. Die kunnen dat als de beste.
Klopt, laatste half uurtje zat weinig pit meer in, lag niet aan jouDe start was veelbelovend. Dáár was Ferrari erg goed bij. Maar over hun pitstrategie zal (weer) veel worden nagepraat.
De laatste 20 rondjes vond ik weer ouderwets slaapverwekkend (of kwam dag door het tijdstip…..).
Hij kon wat ronde tijden toch goed meekomen met de rest, maar ja 20e plaats en winnen in een nieuwe auto is lastig.En hopen dat Red Bull ook weer kan aanhaken.
Moderator