Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cybercrime linken aan Temu reclames of vervelende reacties op een forum vind ik wel erg ver gaanWat is er op tegen dat een mediareus als DPG zijn afzonderlijke titels niet alleen laat staan in de strijd tegen cybercriminaliteit?
Een Max van 2 reacties per dag voor eerste maand zou ook iets kunnen zijn.Het zijn steeds nieuwe reacties die geplaatst worden door nieuwe accounts dus als de moderators vrij zijn of hier niet actief zijn dan zal het wat langer blijven staan. So be it.
Cybercrime linken aan Temu reclames of vervelende reacties op een forum vind ik wel erg ver gaan
Top dat je dat ook zo scherp ziet!Terug kom naar een ban en dan op dezelfde weg doorgaan.
Ook hier geldt: open het profiel van de gebruikers en selecteer <negeer>.Zal ophouden met aanvallen op de Stellantis webcare-groep. Punt is nu wel duidelijk. Fijn weekend
![]()
Moderator
En dan hielden de filters zelfs nog ongeveer de helft tegen. Je kan niet alle termen in de filters gooien, maar 'Temu' wordt wel even naar gekeken ja.Een filter zetten op Posts die beginnen met Temu, is echt een pest de laatste dagen.
En uiteraard kan Joost niet 24/7 online zijn !
Je eigen postje is er wèl doorgekomen Barri ondanks dat T-woordEn dan hielden de filters zelfs nog ongeveer de helft tegen. Je kan niet alle termen in de filters gooien, maar 'Temu' wordt wel even naar gekeken ja.
Voorbeeldje: Passport zou ook mooi zijn in een filter, maar er is een Honda model dat zo heet...![]()
Ai, daar was ik al een beetje bang voor. Succes mensen, hoop dat jullie snel weer leukere dingen kunnen doen in 't weekend!En dan hielden de filters zelfs nog ongeveer de helft tegen. Je kan niet alle termen in de filters gooien, maar 'Temu' wordt wel even naar gekeken ja.
Voorbeeldje: Passport zou ook mooi zijn in een filter, maar er is een Honda model dat zo heet...![]()
Moderator
Instellen dat je max 5 berichten per 24u op de FP mag plaatsen.
Ik kom nauwelijks op de frontpage. Als ik er kom lees ik geen reacties, dus daar kan ik weinig over zeggen. Op het forum valt me echter hetzelfde op, waarbij ik helaas moet constateren dat een groot deel van de leden hieraan meedoet. Sommigen krijgen met regelmaat een ban of hun reacties worden door een moderator aangepast.Is het een idee om van autoweek.nl auto&politiekweek.nl van te maken? Of offtopicweek.nl ?
Ik vind het niveau onder de artikelen op de frontpage, maar ook inmiddels reviews van mensen die hun best doen om hun ervaringen vrijwillig te delen, behoorlijk zielig.
Heb er echt totaal geen moeite meer mee haha. FP das war einmal.Of gewoon alle politiek getinte reacties niet toestaan. Ik moet zeggen, als goede voornemen in 2025 niet meer reageren gaat mij goed af. Het jaar is echter pas 2 weken oud dus dat wordt flink op stokjes bijten![]()
Meest ondergewaardeerde functie van het forum: je kunt je eigen posts niet alleen aanpassen maar ook verwijderen!Heb ik dan nooit de neiging om ergens hard tegenin te gaan? Natuurlijk! Maar dan bedenk ik me weer.
(...)
Beste functie van het forum: de negeer-functie. Helaas zijn er echter een paar leden die ontzettend irritant zijn, maar ook goede bijdragen leveren.
Kortom, iedere forummen heeft hier een taak om het gezellig te houden.
De uitdaging is dat de redactie wél politiek getinte artikelen schrijft (over Chinese importheffingen, Europese beslissingen, Amerikaanse handelszaken om maar wat te noemen) en daarop zijn politieke reacties logisch.
Ik ben sinds kort "actief" op de Smartthings Community, daar kreeg ik een badge toen ik mijn post aan had gepast. Grappig detail.Meest ondergewaardeerde functie van het forum: je kunt je eigen posts niet alleen aanpassen maar ook verwijderen!
Netjes! Maar het nieuwe jaar is nog jongHeb er echt totaal geen moeite meer mee haha. FP das war einmal.
Kan, maar ik heb geen moeite om als het vervelend is geweest het te erkennen en te laten staan.Meest ondergewaardeerde functie van het forum: je kunt je eigen posts niet alleen aanpassen maar ook verwijderen!
Dus als je je toch een keer hebt laten meeslepen in een stevige discussie en je pas achteraf die bedenkingen krijgt, kun je alsnog van een reactie waar je bij nader inzien niet trots op bent de scherpe kantjes er vanaf halen, of 'm volledig verwijderen
Hier staat er 'bewerkt' onder. Niet groot, dat weer wel.een badge toen ik mijn post aan had gepast
Tsja dat snap ik ook wel. Maar als het dusdanig je sfeer verziekt dan maar een paar keer het ‘goede’ in een reactie er ook uit. Leer je het vanzelf wel af of je komt niet meer.Moet dat steeds terugkomen? Zo'n opmerking is vaak off-topic, maar meestal een onderdeel van een wél relevante post. Je hebt altijd grensgebieden en we hebben te maken met de 'vrijheid van meningsuiting'.
Wees maar niet bang. Elke vorm van kritiek op Musk en zijn machtsmisbruik wordt door AW vakkundig verwijderd.
Het linkse volk noemt iedereen die niet de linkse ideologie aanhangt "fascistisch", dus daar zou ik me niet al te druk om maken. Valt je nog steeds niet op hoe leiders als Fortuyn, Wilders, Trump, Meloni etc weggezet worden? "Radicaal-rechts" heten ze nu, terwijl Wilders meer sociaaldemocraat is dan Timmermans ooit is geweest.
Voorlopig heeft links verreweg de meest gewelddadige en dodelijke ideologie, kiest Trump voor het beëindigen van oorlogen en willen de Democrates graag bommen gooien
NIET KOPEN! Iedere euro die in een Tesla wordt gestoken komt deels terecht bij Musk: Iemand die bewust de verdeeldheid in Europa aanwakkert, en heult met partijen die Nazistische trekken hebben. Dus alle Tesla's buiten de deur, terug op de boot naar de VS. Amerika First begint met het terugnemen van je eigen auto's. Ga ze daar maar verkopen. En succes.
Ik wacht wel even op deAfD, sorry 'AWD Edition' uitvoering, met korting en gratis bruin hemd.
Ik kaart dat regelmatig aan om de website 'voorrang' te geven bij eindredactie. In de praktijk werken de eindredacteuren parallel aan het blad en de website en dat kan vooral op 'deadlinedagen' te merken zijn.^^ Ja, eens. @Joost Boers Kan er wat meer aandacht voor de (online) eindredactie komen? (indien die er is of dat er sprake is van eigen redigeren door de auteurs?).
In de reactie onder artikelen worden de fouten al wel benoemd maar er komt geen actie op.
Zoals het door Marleen al aangehaalde artikel over de nieuwe Stelvio / Giulia.
Maar ook de batterij degradatietest van de auto (Ionic) van Marc Klaver. In de titel en sluit worden waarden van 26 kWh genoemd, waarmee de degradatiesom (kennelijk) ook gemaakt is maar in de tekst wordt geschreven over een (af fabriek) capaciteitsniveau van 28 kWh (netto), wat het volgens reageerders ook zou moeten zijn (bruto 31 kWh volgens de CarBase).
Jammer als de feiten (overduidelijk) niet kloppen.
Really? Ik ergerde me al in de eerste seconden aan zijn slordige accent. Model Y uitspreken alsof het net een "modder' Y is...Inderdaad - dat dacht ik ook toen ik snel scrollde, pfff.
Wel een erg goede video Jan, mijn YT time line stond uiteraard vol met de MY. Ik heb er 2 van gekeken, die van Jan en die van Carwow. Zij hadden er het "huidige" model naastgezet en zijn 1/1 gaan vergelijken, was ook interessant.
Ik vind dit echt doorslaan hoor. Ik zag gisteren (naast een hoop drek natuurlijk) veel nette reacties die m.i. on-topic en goed onderbouwd waren die nu verwijderd zijn.Zo goede genade. Onder dat Tesla bericht is er flink huisgehouden door de redactie.
Goed om te zien!
Ik heb geen idee, ik scrolde er gister doorheen en zag veel politieke onzin , daar plaatste ik bovenstaande reactie op. Gisteravond zag ik dat er ~ 100 reacties zijn verwijderd (je ziet voordat je op een artikel klikt hoeveel reacties er origineel onder stonden), oftewel er is goed ingegrepen. Geen idee welke er zijn blijven staan en welke niet , boeit mij eerlijk gezegd ook niet.Ik vind dit echt doorslaan hoor. Ik zag gisteren (naast een hoop drek natuurlijk) veel nette reacties die m.i. on-topic en goed onderbouwd waren die nu verwijderd zijn.
Nogmaals voor dit soort gezeur is dit topic niet, laat je onzin lekker weg.Autoweek forum verbeteren is een nobel streven maar dan wel op een eerlijke manier. En daar ontbreekt het hier wel eens aan. Als de autojournalist die naast een vaste baan een artikel plaatst op Autoweek en je onderbouwend keurig te woord staat, moet je achteraf niet gaan klagen en je eigen afvragen of het desbetreffende artikel wel waarde heeft. Dat is een beetje natrappen. Beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen. En ik heb het alleen over het DS4 topic en niets anders.
En als je het forum wilt verbeteren, gedraag je er dan ook naar op het andere gedeelte van Autoweek. Dezelfde normen en waarden toch of zit daar verschil tussen?