Gewoon Dirk: 1995 Cadillac Eldorado Touring Coupe + 2008 BMW 118i M-sport Cabriolet + 2009 Honda Insight + 2006 Renault Scenic

Hee, leuk dat je 'm hebt gedeeld Dirk!

Was hele leuke ervaring om in je Cactus te mogen rijden. Effe nog kort wbt de titel -my Citroën cactus review- daarmee bedoel ik, dat het "mijn review" van de auto is, niet dat ik de auto zelf bezit natuurlijk :)

Auto reed ontzettend comfortabel. Wat ikzelf een minpuntje vind aan deze review (en dit is puur kritiek naar mijzelf) is dat ik teveel afgeleid soms raakte van het moeten volgen van Dirk die in Lexy voor mij uit reed :p
Dirk wist een mooie route om te rijden en zodoende hadden we afgesproken dat ik dus achter hem aan ging rijden. Dit was de 1e keer dat ik een review zo deed, want in mijn vorige reviews reed ik gewoon in mijn uppie op de bonnefooi wat rond en kon ik me dus volledig concentreren op de auto en het praten over de auto.
Nu omdat ik een beetje moest volgen, moest ik dus multitasken haha en daar ben ik niet zo goed in o_O

Dus de volgende review ga ik weer in mijn eentje op pad, en als de eigenaar het leuk vindt om ook even in mijn auto te rijden, dan mag dat uiteraard, maar dan achteraf. :D

Versnellingsbak 'bokte' niet persé.... die deed gewoon wat hij moest doen, functioneerde prima. Alleen de manier van schakelen (en Dirk had dat ook aangegeven van tevoren) was voor mij best wel wennen. Je merkte echt flinke koppel/pauzes tussen de versnellingen soms en dat is iets, als je dat niet gewend bent, dat even wennen is zeg maar. Ik vond het persoonlijk niet heel fijn, maar dat zei ik ook, is persoonlijk... :)

Verder zaten de stoelen echt ontzettend fijn, de vorm is een beetje "laid back" zeg maar, en ondanks dat Dirk en ik niet dezelfde afmetingen hebben, kon ik binnen no time een prettige zitpositie vinden. Dashboard ook heel overzichtelijk en prettig. Fijne wagen!

Ohja en Zadelsnuiver, thanks nog voor die tip om Noisia te gebruiken! Paste goed he? :D

Wat een leuk rijverslag! Leuk gemaakt, goeie lengte. Dat je afgeleid werd door achter je eigen auto aan te moeten rijden vond ik in het geheel niet storend, als je er zelf geen melding van gemaakt had, zou het me niet eens opgevallen zijn. En voor de eigenaar van de auto die je bespreekt (Dirk in dit geval) ook wel leuk om er bij te kunnen zijn, het lijkt me best gaaf om je in de weer te zien met die drone.

Thanks @ j.ko

Ja ik ben gewoon kritisch naar mezelf en probeer mezelf gewoon elke keer te verbeteren :)
Dus dat zijn dan van die dingetjes waar ik dan op let en van probeer te leren.

En het is inderdaad heel leuk om met de drone in de weer te zijn. Ik zie dat je een gave Alfa Romeo GTV bezit? :) Erg mooie wagens vind ik dat. Dus, je mag me keertje uitnodigen als je een leuke car review van je Alfa wilt hoor *schaamteloze hint* :p

@Twix - Precies, zo heb ik het dit keer ook maar weer gedaan.

@Zadelsnuiver - Aan de Oesterdam had ik inderdaad ook nog even gedacht. Dit is uiteraard iets verder maar wellicht een idee voor een volgende keer? Voor wat de versnellingsbak betreft weet Omni het al aardig uit te leggen zie ik. Jij zal het misschien ook wel herkennen van de Stilo Selespeed. Op het moment van schakelen zit je even zonder aandrijving. Vergeleken met de Cactus schakelde de Selespeed echter in een fractie van een miliseconde. De gerobotiseerde handbak van de Citroën mist gewoon wat finesse op dat vlak. Je leert er uiteindelijk wel mee omgaan maar een traditionele automaat had achteraf toch wel veel prettiger geweest.

@Ominradius - Haha, uiteraard is het jouw review en niet jouw auto, dat begrijp ik ook nog wel. ;)

Omiradius zei:
...ondanks dat Dirk en ik niet dezelfde afmetingen hebben, kon ik binnen no time een prettige zitpositie vinden.

Dat is een heel aardige manier om te zeggen dat ik de uiterlijke kenmerken van een echte bourgondiër heb.:T

Noisia paste inderdaad prachtig, gebruik ze zeker vaker tijdens je reviews zou ik zeggen!

Gisteren heb ik de Cadillac net zo verwend als de Citroën een week eerder. Tenminste, dat was de bedoeling. Een regenbui tijdens het wassen gooide roet in het eten, gelukkig heb ik vanochtend de draad weer op kunnen pakken. Nadat Don Goloso gedroogd was heb ik hem in de Colonite gezet. Ditmaal geen uitgebreid verslag, wel een stel na-foto's.

[size=x-small]Voor de oplettende kijker, ik heb inderdaad dressing gebruikt op de banden![/size]

Dirk, moest even wat dingen inhalen met lezen. Wat blijft je Cadillac toch een geweldig ding!! De nieuwe logo voorop heeft ook wat. Goud maar fout :p en dat hoort wel bij zo'n wagen.

De Citoën heb je ook geweldig gepoetst zo te zien. Daar kan ik ook wel wat van leren ;-)! Heb vanaf maandag ook een auto tot mijn beschikking, alleen welke? Geeen idee welke, blijft een verrassing.

Don Goloso :D
Hij staat er wel fantastisch bij! Die Colonite staat echt heel hoog op mijn verlanglijstje, wat-een-shine!

omniradius zei:
Ohja en Zadelsnuiver, thanks nog voor die tip om Noisia te gebruiken! Paste goed he? :D

Geen dank! Hoe meer mensen van Noisia kunnen genieten, hoe beter! Ik zal Flapper ff een mailtje sturen met een link naar de Review, benieuwd wat 'ie er van denkt ;)

CitroënFrance -Leuk om weer wat van je te horen. Ik ben benieuwd wat je voiture gaat worden. Kom hem maar een keer showen zodra je hem hebt dan geef ik je meteen wat poetstips. ;)

Zadelsnuiver - Die Colonite is zeer zeker de moeite waard. Het is even een investering maar je gebruikt er niet veel van per keer en hij houdt best lang. Uiteindelijk dus een prima aankoop!

Zadelsnuiver zei:
Geen dank! Hoe meer mensen van Noisia kunnen genieten, hoe beter! Ik zal Flapper ff een mailtje sturen met een link naar de Review, benieuwd wat 'ie er van denkt ;)

Gaaf! (y) Ben ik ook benieuwd naar!

Allereerst een geinige review, die droneshots zijn zeer gaaf man! Das wel iets leuks in mooie locaties ooit.

Omniradius zei:
Effe nog kort wbt de titel -my Citroën cactus review- daarmee bedoel ik, dat het "mijn review" van de auto is, niet dat ik de auto zelf bezit natuurlijk

Zeer misleidend, Just Dircks Cactus' review of my review of a C4 Cactus werkt beter voor mij, maar niet voor t algoritme. :T

Omniradius zei:
Dus de volgende review ga ik weer in mijn eentje op pad, en als de eigenaar het leuk vindt om ook even in mijn auto te rijden, dan mag dat uiteraard, maar dan achteraf.

Jij vraagt nogal wat vertrouwen zeg. :p

Nico GTR zei:
Allereerst een geinige review, die droneshots zijn zeer gaaf man! Das wel iets leuks in mooie locaties ooit.

Omniradius zei:
Effe nog kort wbt de titel -my Citroën cactus review- daarmee bedoel ik, dat het "mijn review" van de auto is, niet dat ik de auto zelf bezit natuurlijk

Zeer misleidend, Just Dircks Cactus' review of my review of a C4 Cactus werkt beter voor mij, maar niet voor t algoritme. :T

Omniradius zei:
Dus de volgende review ga ik weer in mijn eentje op pad, en als de eigenaar het leuk vindt om ook even in mijn auto te rijden, dan mag dat uiteraard, maar dan achteraf.

Jij vraagt nogal wat vertrouwen zeg. :p

Misleidend? Dan lees je niet goed in mijn ogen. Het is "mijn-review-van ...puntje puntje" auto. Ik ga sowieso niet de naam van de eigenaar in mijn titel vermelden, want...wie weet vindt de eigenaar dat wel helemaal niet fijn dat ik zijn naam open en bloot op youtube knal. Daarnaast meld ik meermaals in de review "the owner told me" etc... Dus het mag toch wel redelijk duidelijk zijn dat het niet mijn eigen auto is die ik review.

En ik vraag nogal wat vertrouwen? Nouja, ik heb Dirk ook zonder enig wantrouwen meteen in mijn Lexus laten rijden. Of ik er nou achteraan reed of niet, als hij rare dingen met mijn auto had willen doen, had ik daar op dat moment ook niks aan kunnen doen.
Maar goed, als jij mij zo wantrouwt, dan is dat jou goed recht hoor. Ik weet van mezelf dat ik respectvol omga met andermans bezit, dus meer dan dat kan en zal ik er niet over zeggen :) (y)

Ramon, 1 tip. Je leest het te serieus. ;)

En ik ben de woorden "ik vind" vergeten erbij te zetten.

En ik lees My Citroen Cactus review. I.P.V. My review of a Citroen Cactus. Klein verschil, maar hey I don't care! Het is leuke content maar ik blijf erbij dat ik het een misleidende titel vind.

Zou er een embleemloze grille bestaan? Dat staat denk ik mooier en dan komt het gouden, staande logo (nog) beter tot zijn recht :)

Heren heren rustig maar... ;)

Het lijkt me duidelijk dat er een stukje wederzijds vertrouwen moet zijn eer je aan zoiets begint. En inderdaad, iik had er ook niets aan kunnen doen wanneer Omni ineens mijn Cactus zou mishandelen maar ook zoiets weet je nadien wel weer af te handelen, ik heb niet voor niets een maffiabak als tweede auto. :p

Die titel stoort me overigens geenszins, het is duidelijk wat er bedoeld wordt. :D

Wouter82 zei:
Zou er een embleemloze grille bestaan? Dat staat denk ik mooier en dan komt het gouden, staande logo (nog) beter tot zijn recht :)

Wat je veel ziet, met name op Ebay, is een billet grille.
s-l500.jpg
Persoonlijk vind ik die net te goedkoop ogen.

Overigens is er ook een grille met gouden logo maar daar betaal je wel flink voor. Een andere (prijzige) optie is zoiets. :D
s-l500.jpg

Maar ik denk dat het op den duur hooguit zoiets gaat worden.
s-l1600.jpg

Nico GTR zei:
Ramon, 1 tip. Je leest het te serieus. ;)

En ik ben de woorden "ik vind" vergeten erbij te zetten.

Ok, nou goed, ik kan online in woorden, zonder gezicht/nonverbale communicatie moeilijker inschatten hoe serieus of niet serieus iemand iets bedoeld he ;)
Maar prima, ik begrijp je punt.

@Dirk
Ja vind ik ook. Thanks! En je Eldorado was ècht een beleving. Mijn god wat een beest haha.

Nee inderdaad, zo'n Billet-grille is het niet. Gewoon het originele ontwerp maar dan zonder logo lijkt mij het mooist :)

Wouter82 zei:
Nee inderdaad, zo'n Billet-grille is het niet. Gewoon het originele ontwerp maar dan zonder logo lijkt mij het mooist :)

Dat lijkt mij inderdaad ook, helaas is dat niet op ebay te vinden. Zelf knutselen is misschien een optie maar lijkt me lastig.

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
Wat een geweldige bak blijft die Cadillac! Gaaf!

Dankje! Hij verveelt ook nog steeds niet. Afgelopen zondag lekker een stukje gereden, het blijft genieten met een grijns van oor tot oor!

Omniradius zei:
Ok, nou goed, ik kan online in woorden, zonder gezicht/nonverbale communicatie moeilijker inschatten hoe serieus of niet serieus iemand iets bedoeld he

Over het algemeen mag je er van uitgaan dat ik niemand voor zijn schenen wil schoppen, maar ik zal er aan denken voortaan. (y) ;)

Gisteren vond ik de nieuwe AutoWeek op de deurmat, staat een leuke bijdrage in over een omnivoor met een dikke V8... (y). Heb nog niet de tijd gehad om het hele artikel te lezen, maar het ziet er sowieso leuk uit!

j.ko zei:
Gisteren vond ik de nieuwe AutoWeek op de deurmat, staat een leuke bijdrage in over een omnivoor met een dikke V8... (y). Heb nog niet de tijd gehad om het hele artikel te lezen, maar het ziet er sowieso leuk uit!

Wel potverdrie dat meen je niet!

Ik zou bericht ontvangen wanneer het artikel geplaatst zou gaan worden, daar is duidelijk wat mis gegaan!

speedtouch zei:
Typisch, afhankelijk van de kleurinval, de ene keer lijkt je auto blauw en de andere keer groen.

Klopt helemaal. Meestal zie je vrij goed dat hij blauw is maar in bepaald licht lijkt hij ineens heel erg groen, best wel leuk vind ik dat.

Thanks, ik vind het ook echt een eer om in het blad te mogen staan en het artikel is erg leuk geworden naar mijn mening!

Wat nu? Geen idee! Dit is in ieder geval al erg moeilijk te overtreffen.

@Cabriorob en BleuZ NL - Dank jullie wel. Ik heb het artikel met veel plezier gelezen! (goh!) Ik vind dat ze er echt iets leuks van hebben ge;aakt. Ik sta zelfs op de cover en ben onderwerp van gesprek in het redactioneel voorwoord. Mijn ego is voor de komende jaren weer genoeg gestreeld! :D

Gisteren was de Cactus weg voor zijn eerste beurt, na 25.000 kilometer trouwe dienst.
Daar kwam niets schokkends aan het licht, wel heb ik een nieuwe mattenset gekregen omdat de oude doorgesleten was. Op naar de 50.000 dus.

Als leenauto had ik de nieuwe C3 meegekregen en die heeft me eigenlijk zeer positief verrast.
Qua uiterlijk is het een beetje een mini-Cactus maar van binnen vond ik hem veel volwassener.
Het is jammer dat hij minder ruim is want voor de rest troeft hij voor mijn gevoel de Cactus op de meeste fronten af.
Ik had het idee dat de C3 stiller is op de snelweg (dit kan een combinatie zijn van kleinere binnenruimte en andere banden) en ook zijn bepaalde praktische zaken beter voor elkaar. Zo kan je bijvoorbeeld de ruiten met een druk op de knop laten zakken waar je bij de cactus het knopje vast moet houden. Ook de menu's zien er wat frisser uit en kan je zaken als de duur van de follow me home verlichting instellen, bij de Cactus is dit aan of uit.
Waar de Cactus, buiten interieurruimte, beter scoort is wegligging (langere wielbasis rijdt toch net wat prettiger) en het zitmeubilair. Maar als je dan het dashboard bekijkt, beide zijn hip en frivool vorm gegeven maar de C3 heeft echte tellers, ook voor de toeren en de motortemperatuur. Dat is toch beter dan het schermpje met je snelheid in de Cactus.

Neemt niet weg dat ik nog altijd tevreden ben met de Cactus, al is de luxe van de C3 wel erg prettig. Gevolg is overigens wel dat de C3 zoals ik hem reed een nieuwprijs heeft die gelijk ligt met een rijk uitgeruste Cactus. Daar zit het hem natuurlijk in, de Cactus is veel auto voor relatief weinig, een dikke C3 is veel luxe in een B segmenter.
Overigens vind ik het een heel leuke wagen om te zien, zeker in het Power Orange waarin de leen-C3 was uitgerust.

Inmiddels heb ik de Eldorado al bijna vier maanden, tijd voor een kleine update van de actiepuntenlijst.

-De oplettende kijker had het vast al gezien, de bekerhouders voorin blijven niet in de armsteun zitten wanneer je ze sluit. Done
-In het rechterportier zit een klein scheurtje op een naad, lijmen met superlijm moet afdoende zijn (bedankt voor de tip Marc) - Wegens kou en nattigheid nog altijd niet gedaan.
-Onder andere het leer op de pook is wat van zijn verf verloren, dit moet opnieuw geverfd worden. - Nog niet aan toe gekomen, eerst maar de kleurcode opsporen zodat ik verf kan bestellen.
-De vloermatten zijn wat smoezelig, eentje is er ook doorgesleten. Ik moet nog even bedenken of ik ze laat reinigen of op zoek ga naar een nieuwe of tweedehands set. Sloperijbezoekers, ik hou me aanbevolen! - Ik heb een website gevonden die Amerikaanse stijl matten levert (dus met geprofileerde rubberen onderkant) echter hebben de matten niet bepaald prioriteit.
-Grondig reinigen en conditioneren van al die vierkante meters leder. - Zitmeubilair is gedaan, deurpanelen en dashboard moeten nog
-Terug vastzetten hangende bekleding in kofferruimte Done
-Demonteren en verwijderen van de overblijfselen van een carkit - Antenne is gedaan, microfoons nog niet
-Momenteel werkt de centrale deurvergrendeling niet - Geen nieuws, voorlopige verdachte is het servo in de passagiersdeur, binnenkort maar eens open maken.
-De linker zijruit gaat maar een klein stukje naar beneden en maakt daarna een hoop kabaal, de rechter zijruit gaat prima. Done
-uitvinden hoe de cruise control werkt -Momenteel kapot, geeft een foutcode, repair manual moet nog aangeschaft worden
-Aandelen Shell kopen voor de volgende keer tanken :D Ben aan het doorsparen voor een eigen booreiland.
-Op termijn de automaat laten flushen, deze werkt nu prima maar dit kan nooit kwaad. - Op termijn nog steeds het plan
-De schokbrekers voor lijken wel aan het eind van hun levensduur te zijn, niet dat er niet mee te rijden is maar op termijn mogen ze vervangen worden - Misschien te snel geoordeeld. Lijken toch prima te zijn, voorlopig niets aan doen
-Het lager van de aircopomp is hoorbaar, eerst maar proberen te smeren (nogmaals bedankt voor de tip Marc) en als dit niet helpt een nieuw lager plaatsen - Airco zelf werkt prima, zolang dat het geval is geen actie ondernemen, nieuwe pomp is toch al snel rond de $200 ex verzendkosten
-Iets veroorzaakt een piep in het interieur, vooral hoorbaar bij hobbeltjes. Gewoon vervelend dus ook die mag opgespoord worden. - Nog niet aan toe gekomen.
-Een servicebeurt voor de motor is altijd aan te raden, aangezien ik misschien in de echt koude maanden de auto ga schorsen wil ik dit in het voorjaar doen - Done hieruit is wel gebleken dat de olie sensor stuk is.

Nieuwe actiepunten (23/02/2017)
- Oliesensor vervangen
- Niet werkend after market alarmsysteem uitbouwen
- Service manual en owners manual aanschaffen
- Banden vervangen

Leuk ding die C3, alhoewel de C4 Cactus in mijn optiek toch wel de eerste en de beste blijft in dit concept.

Nog een aardig lijstje mbt de Caddy, maar zo blijf je lekker bezig (y)

Ik moet zeggen dat ik die C3 ook wel lekker kek vind ogen ;)
Vooral de kleur vind ik leuk.

Is nog best een lijst met actiepuntjes voor de Eldorado zo te zien! Maar ja, geen hele heftige dingen als ik het zo lees toch? Alleen dat booreiland kopen kan nog wel even een pittige investering worden :)

omniradius zei:
Ik moet zeggen dat ik die C3 ook wel lekker kek vind ogen ;)
Vooral de kleur vind ik leuk.

Is nog best een lijst met actiepuntjes voor de Eldorado zo te zien! Maar ja, geen hele heftige dingen als ik het zo lees toch? Alleen dat booreiland kopen kan nog wel even een pittige investering worden :)

Dat valt toch wel mee? https://www.bol.com/nl/p/lego-cars-2-boorplatform-ontsnapping-9486/1004004011684849/

Die C3 is inderdaad echt een leuke auto geworden! Mag dat wel van Citroen, ze bouwen echt andere auto's dan de andere merken tegenwoordig. Auto's die ook relatief dicht tegen hun kernwaarden aanliggen. Misschien nog iets te weinig innovatie, maar wel veel onderscheidend vermogen en slimmigheden.

Heeft de Carkit trouwens geen sporen achtergelaten?

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
Die C3 is inderdaad echt een leuke auto geworden! Mag dat wel van Citroen, ze bouwen echt andere auto's dan de andere merken tegenwoordig. Auto's die ook relatief dicht tegen hun kernwaarden aanliggen. Misschien nog iets te weinig innovatie, maar wel veel onderscheidend vermogen en slimmigheden.

Je hebt wel gelijk, maar als je producten een onderscheidend vermogen hebben, zijn ze ook kwetsbaar, want het publiek kan er ook zo op uitgekeken zijn, als ik kijk naar de verkopen van de Cactus, die het alleen maar goed gedaan heeft in het eerste volle jaar, 2015:
https://www.autoweek.nl/verkoopcijfers/citroen/c4-cactus/

@Zadelsnuiver - Ja de cactus blijft inderdaad wel het meest trouw aan het concept (lichtgewicht, zuinig, veel ruimte, lage prijs) Het uiterlijk is ook net wat onconventioneler dan de C3 vooral omdat die laatste ook zonder airbumps te koop is. Alls je gaat letten op uitrusting dan is de C3 veel uitgebreider aan te kleden maar daar staat uiteraard wel een hoger prijskaartje tegenover.

@Omniradius - Ik vind het lijstje nog meevallen. Het zijn natuurlijk allemaal zaken die niet onoverkomelijk zijn en er valt ondertussen prima mee te rijden. Dat boorplatform is inderdaad nog wel een dingetje, misschien is de suggestie van Eenvrijeusernaam zo gek nog niet.

@Evuniebn - Ik ben het met je eens. Leuk dat Citroën lekker gek doet, het is daarmee dat ze mijn sympathie hebben gewonnen. Van de carkit zelf is niets te zien (zat wellicht op de naad tussen twee panelen gemonteerd) er zit alleen links en rechts op het dashboard onder de A-stijl een microfoontje geplakt. Ook geen schroefgaten dus, wel lijmresidu. Bovendien moet ik waarschijnlijk voor het after market alarm achter het dash zijn dis dan gaan meteen de draden van de microfoontjes eruit.

@Speedtouch - Daar heb je een punt. Ik denk dat mede daarom een volumemodel als de C3 ook beschikbaar is zonder de veelbesproken airbumps. Overigens is het gelukkig niet zo dat de Cactus helemaal niet meer verkoopt, al zijn de meeste helaas maar saai wit of zwart...

Gewoon Dirk zei:
Overigens is het gelukkig niet zo dat de Cactus helemaal niet meer verkoopt, al zijn de meeste helaas maar saai wit of zwart...

De Cactus is gewoon een uitstekende auto, ik zou zo gauw geen minpunten kunnen bedenken en ik hoor er ook geen klachten over, dus daaraan kan het gewoon niet liggen.

Trouwens weer prachtige foto's van de Caddilac, heerlijk gepoetst weer (y)
Amerikaanse wax op een Amerikaanse auto moet helemaal goed komen :)

Zadelsnuiver zei:
Leuk man, gefeliciteerd! Eerst een Omniradius vlog, nu in de Autoweek, What's next?

Wat dacht je van een filmpje op AW?:)

Bofkont, bedankt voor het plaatsen van de link. Ik wist dat het filmpje gemaakt was, had alleen totaal geen idee wanneer deze geplaatst zou worden! Man wat was dat een leuke dag. Vooral het car to car filmen waarbij ik af en toe volgas de camera-auto voorbij moest was erg leuk om te doen. Al met al kruipt er wel erg veel tijd in zo'n dag, we zijn van tien tot vijf continu aan het schieten geweest!

Lijkt me idd geweldig gaaf Dirk, ook een hele eer dat je bijzondere wagen zo vereeuwigd wordt, supergaaf!

Bofkont zei:
Lijkt me idd geweldig gaaf Dirk, ook een hele eer dat je bijzondere wagen zo vereeuwigd wordt, supergaaf!

Ja dat vooral, ik voel me echt vereerd hiermee. Wat er ook in de toekomst gebeurt met mij of de auto, dit neemt niemand me meer af!

Mooi man (y)! Je zegt in het filmpje dat de Caddy stijlvol is, maar sinds dat gouden motorkapornament is dat verleden tijd natuurlijk :).

Hahaha goed filmpje man! Mooie beelden van de Caddy in Woensdrecht en omstreken (y)
Lijkt me wel moeilijk hoor zo'n monoloog houden over je auto, maar het pakte allemaal goed uit! Straks word je nog BNer :D

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

@Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Ik ben zelf ook zeer content dat je in ieder geval bij een fragmentje nog een beetje motorgeluid door de muziek heen hoort.

@j.ko: van stijlvol naar fout stijlvol zullen we maar denken. ;)

@Zadelsnuiver: De ambitie om BN-er te worden heb ik vooralsnog niet, dit filmpje is voor de komende jaren meer dan genoeg exposure voor mij. :cool:

Terug
Bovenaan