Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pjötr zei:Wat me opvalt is de achterlichten van jouw auto, leuk hoe die op de "aloude vinnen" zijn geïnspireerd!
Twix zei:Ik zat gisteren Jay Leno te kijken. Leno zat te vertellen over zijn vader. Die noemde Cadillac "de Rolls Royce onder de auto's".

Nico GTR zei:De plaatsing is heel strak en je hebt netjes geboord.
afentoe zei:Ik vind het een beetje het automobiele equivalent van bijvoorbeeld Wheatus (klik!), zo ongelofelijk fout maar oh oh oh wat is het eigenlijk ook heerlijk.![]()
Gewoon Dirk zei:@spyderweb - Dankjewel, het is zeker een heerlijke auto. Die carport staat wel op planning, of misschien toch een garagebox huren, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Gewoon Dirk zei:@Caspian - Dat zou natuurlijk ideaal zijn, al heeft dat echter ook weer zijn prijskaartje natuurlijk.

Dirk zei:het is niet alsof ik dat soort snelheden dagelijks rij..
Nico GTR zei:Dirk zei:het is niet alsof ik dat soort snelheden dagelijks rij..
Nee klopt, je rijd de Cactus dagelijks dus de hoge snelheden rijd je enkel in het weekend.![]()
Pjötr zei:Mooi dat het raam-probleem opgelost is!
Je bent goed bezig met de poets-spullen zeg! Nog even en je bent de Bofkont van het zuiden!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Mooi werk! Ik vind het altijd knap als iemand dit soort klussen zelf weet aan te pakken. Af en toe hoopte ik dat ik ook wat meer ruimte tot sleutelen en 2 rechterhanden zou hebben.