Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Nico GTR zei:Een halfjaartje gebruik bijhouden? Alsjeblieft? Gewoon om het te weten wat ie ongeveer doet? Zelfs al geef je er niks om?
Gewoon Dirk zei:@Marc-827-Vitesse - Hij gorgelt inderdaad lustig er op los. Toen ik thuis kwam liet ik de motor even vol in de toeren gaan terwijl ik in zijn N stond, de katten binnen schoten overal naar toe, het stoepje achter de auto was meteen geveegd en lokale seismografen wisten de trillingen op te pikken...![]()
Durashift zei:Eh, dan heeft Dirk geen achteruitrijlamp en mistachterlicht meer.. toch?
Dirk zei:@Twix - Nou dan moet ik wel, ik weet alleen niet of ik het wel wil weten...

Gewoon Dirk zei:@Escher - We moeten snel maar eens onze coupés naast elkaar zetten, de jonge gast in zijn trainingspak tegenover de oude heer in zijn maatpak.
Je ziet, jouw omschrijving van stijlvol ouder geworden strookt geheel met mijn mening!![]()
Durashift zei:Eh, dan heeft Dirk geen achteruitrijlamp en mistachterlicht meer.. toch?
Worden dat 2 bungelende armaturen onderaan de bumper.. lijkt mij niet zo geslaagd..
Micha D. zei:Wat is nwe?
Ah, juist. Ntg (dat is een afkorting voor nuttig).Gewoon Dirk zei:Ik gok een zelfbedachte afkorting voor nieuwe, scheelt toch drie letters typewerk!![]()
simca1006 zei:weer effe bijlezen. Die Caddi coupé is errug gaaf! Supermooie auto. En je Accord... tja die vind ik nog steeds zo gaaf. Nog steeds te koop?
CitroënFrance zei:Hey Dirk,
Bedankt voor de geweldige rit met je wagen vandaag! De V8 motor klinkt ge-wel-dig, ik kreeg gelijk een dikke lach op mijn gezicht.
Het past ook gewoon bij jullie ;-). Ik ga vaker op deze forum kijken en de verhalen volgen.