Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Pjötr zei:Tja, eigenlijk vind ik het natuurlijk een belachelijke actie, hoe kun je... Maar aangezien je 3 koppen groter bent, EN S. lekker kan bakken, zette ik uiteraard maar een vriendelijke reactie neer :T
Geen idee waar je de foto's hebt gemaakt, maar tof zijn ze wel!![]()
My 2016 Citroën C4 Cactus Puretech 82 Shine by Dirk A., on Flickr

Gewoon Dirk zei:
Bossinkje zei:Gewoon Dirk zei:Ook ben ik onlangs een tweeling tegen gekomen, zoek de verschillen!
https://flic.kr/p/MMzvs3
Kenteken is anders, en die van jou heeft geen trekhaak.:T
En ben benieuwd wat er gaat terugkomen voor de Accord.Hopelijk wil het allemaal een beetje lukken met de verkoop.
Gewoon Dirk zei:Bossinkje zei:Gewoon Dirk zei:Ook ben ik onlangs een tweeling tegen gekomen, zoek de verschillen!
En ben benieuwd wat er gaat terugkomen voor de Accord.Hopelijk wil het allemaal een beetje lukken met de verkoop.
Heel goed gezien, toch zijn er nog twee verschillen waarneembaar!:T
Joël D. zei:Panoramadak?
Bossinkje zei:Gewoon Dirk zei:Bossinkje zei:Gewoon Dirk zei:Ook ben ik onlangs een tweeling tegen gekomen, zoek de verschillen!
Heel goed gezien, toch zijn er nog twee verschillen waarneembaar!:T
Het kenteken aan de voorkant is ook anders. :T
En deze heeft een stekkerdoos bij de trekhaak, jij niet. :T
Pjötr zei:Ik denk dat Cactus 2 geen cactus op het dashboard heeft!
En, maar pin me er niet op vast, de antenne, die lijkt ook anders
Gewoon Dirk zei:Joël D. zei:Panoramadak?
Durf ik eigenlijk niet te zeggen, als dat zo is dan zijn het er drie.
Ik zie anders een zwarte velg op de foto... Van mijn cactus staan er genoeg foto's op deze pagina waar de grijze velgen zichtbaar zijn...:TNico GTR zei:Dat zie je toch niet....![]()
Nico GTR zei:Ik vond ze ook grijs.....![]()
Gewoon Dirk zei:Haha, leuk geprobeerd beide maar niet wat ik bedoel. Ik zal er eentje cadeau doen. De Cactus rechts op de foto heeft zwarte velgen waar de mijne grijs zijn.
Gewoon Dirk zei:Geen nieuws is goed nieuws zegt men wel eens maar mijn topic was nu toch wel erg ver terug gezakt. Tijd voor een update, wat valt er allemaal te melden?
[size=medium]Citroën Cactus[/size]
My 2016 Citroën C4 Cactus Puretech 82 Shine by Dirk A., on Flickr
(..)
Is er dan helemaal niets negatiefs te melden? Toch wel! Ondanks dat de fabrieksopgave tegenwoordig niet serieus te nemen valt is het praktijkverbruik, met voornamelijk snelwegkilometers, wat teleurstellend te noemen. Toegegeven ik ben geen ecoridder maar een gemiddelde van 1op 16 over ruim veertienduizend kilometer valt me gewoon tegen van een 1.2l 3-cilinder. De laatste keer tanken zat ik zelfs op 1 op 14.3.
Gewoon Dirk zei:(..). Bijna altijd is de bak dan nog naar de eerste versnelling aan het schakelen op het moment dat ik net wil gaan rijden hetgeen een dood moment creëert. Er valt mee te leven, het is vooral hinderlijk omdat mijn straat uitkomt op zo'n splitsing waardoor ik er dus dagelijks mee te maken heb...
Nico GTR zei:Het is een puretech feel en jij hebt een puretech shine.
Bossinkje zei:Gewoon Dirk zei:Haha, leuk geprobeerd beide maar niet wat ik bedoel. Ik zal er eentje cadeau doen. De Cactus rechts op de foto heeft zwarte velgen waar de mijne grijs zijn.
Jij speelt niet eerlijk. Kunnen wij niet zien vanaf ons beeldschermpie hoor.![]()
Escher zei:Mooie foto's van de Accord en Cactus! Ik ben trouwens benieuwd naar de potentiële nieuwe aanwinst!
Durashift zei:Gewoon Dirk zei:Geen nieuws is goed nieuws zegt men wel eens maar mijn topic was nu toch wel erg ver terug gezakt. Tijd voor een update, wat valt er allemaal te melden?
[size=medium]Citroën Cactus[/size]
[url=https://flic.kr/p/MXxKQD]
(..)
Is er dan helemaal niets negatiefs te melden? Toch wel! Ondanks dat de fabrieksopgave tegenwoordig niet serieus te nemen valt is het praktijkverbruik, met voornamelijk snelwegkilometers, wat teleurstellend te noemen. Toegegeven ik ben geen ecoridder maar een gemiddelde van 1op 16 over ruim veertienduizend kilometer valt me gewoon tegen van een 1.2l 3-cilinder. De laatste keer tanken zat ik zelfs op 1 op 14.3.
Wat was je verwachting?
Volgens mij is 1 op 17 zo ongeveer ook dat wat andere berijders in de praktijk scoren. Best netjes voor een benzine auto met redelijk wat luchtverplaatsing.
Durashift zei:Gewoon Dirk zei:(..). Bijna altijd is de bak dan nog naar de eerste versnelling aan het schakelen op het moment dat ik net wil gaan rijden hetgeen een dood moment creëert. Er valt mee te leven, het is vooral hinderlijk omdat mijn straat uitkomt op zo'n splitsing waardoor ik er dus dagelijks mee te maken heb...
Is het een idee om dan even vanuit manuele stand bij huis weg te rijden en ná de T-splitsing over te schakelen naar de automatische stand?
Volgens mij omzeil jij dan de dagelijkse ergernis..![]()
Bossinkje zei:Kan het lastig zien, maar heeft de rechter toevallig geen parkeersensoren en jij wel?
Nico GTR zei:Handbak en automaat.
Ben wel benieuwd naar de andere auto Dirk.Veel succes zometeen.
Bossinkje zei:Wanneer maak je bekend wat de nieuwe aanwinst is?![]()
Marc-827-vitesse zei:Mooie foto's Dirk! Blijft een leuke wagen in het straatbeeld je Cactus.
Als je je Honda wilt verkopen misschien eens een blad benaderen? Of Youngtimer Pagina uitnodigen? Dan breng je hem meer onder de aandacht.![]()
https://www.youngtimerpagina.nl/nieuws/
j.ko zei:Ik gok op iets Amerikaans, een USA-Ford?
Nico GTR zei:Daar kunnen we nu weer helemaal niks mee Dirk!