Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:Bedankt voor het leuke rijverslagje D-C. Gelukkig laat je het enthousiasme hier ook duidelijk blijken, dan weet ik dat het niet gespeeld was gisteren.
Die automaat is inderdaad een kwestie van wennen, qua vermogen durf ik een sprint tegen jouw trouwe blauwe wel aan.En een wedstrijd inparkeren zal ik je niet aandoen. :T
Gewoon Dirk zei:Overigens is er soort van nieuws over de Honda.

Nissan GT-R zei:Strak geparkeerd!
Gewoon Dirk zei:Ik denk dat de pre-GAIK er alleen op evenementen op gaan. Geen zin om een boete te riskeren voor een tijdscorrecte nummerplaat
Gewoon Dirk zei:Foei, wat slecht van mezelf. Heb ik goed APK-nieuws over de Honda, doe ik er niet eens een paar plaatjes bij.
Bij dezen....
- Quatrelle - zei:Je schrijft dat je de boel heb dichtgemaakt met plamuur om vocht en vuil buiten te houden, maar als je echt plamuur hebt gebruikt, weet dan dat plamuur juist vocht absorbeert.
@PM zei:Gewoon Dirk zei:Foei, wat slecht van mezelf. Heb ik goed APK-nieuws over de Honda, doe ik er niet eens een paar plaatjes bij.
Bij dezen....
Van deze foto's weet ik dus niet waar het is
Gefeliciteerd met de APK!
Twix zei:Blijft toch een unieke auto, die Honda. Fijn dat er weer een nieuwe APK op zit. Is toch een prettig idee.
Hoe bevalt de Cactus?
JW01 vanaf een Appel zei:De Honda staat te koop??![]()
Gewoon Dirk zei:@PM zei:Gewoon Dirk zei:Foei, wat slecht van mezelf. Heb ik goed APK-nieuws over de Honda, doe ik er niet eens een paar plaatjes bij.
Bij dezen....
Een kleine tip, het is niet in Zeeland maar wel er vlakbij....
En dankje!
He, nu al?Gewoon Dirk zei:JW01 vanaf een Appel zei:De Honda staat te koop??![]()
Betrapt...
Heeft toch nog ruim 24 uur geduurd...
@PM zei:Gewoon Dirk zei:@PM zei:Gewoon Dirk zei:Foei, wat slecht van mezelf. Heb ik goed APK-nieuws over de Honda, doe ik er niet eens een paar plaatjes bij.
Bij dezen....
Een kleine tip, het is niet in Zeeland maar wel er vlakbij....
En dankje!
Er is nogal wat "vlakbij Zeeland", dus die tip gaat mij niet echt helpen![]()
Vanwaar de verkoop?
Gewoon Dirk zei:...een daarvan is dat mijn eega en ik ons liever zien in een oudere, meer in het oog springende auto.
Gewoon Dirk zei:@ @PM - Leuk bedacht maar het was ditmaal geen hint.Een Ford Fairmont of Chevrolet Chevelle vind ik namelijk ook erg leuk.
Gewoon Dirk zei:...MG is natuurlijk geweldig maar dat ligt echt wel buiten budget vrees ik.