@Iedereen bedankt voor de complimenten. Ik moet je toch teleurstellen NissanGTR, opgelegde plastic letters op mijn kenteken heb ik niets mee. Koop ik tweedehands en het zit er al op dan is dat maar zo maar ik ga er niet om vragen (of ze juist vervangen voor exemplaren zonder).
Gisteren heb ik heerlijk wat rond gereden met de nieuwe aanwinst. Ook heb ik een aantal mooie plaatjes geschoten maar die zullen gedurende de komende tijd vanzelf wel langs komen. Eerst wat foto's van het interieur.
Wat ik zelf heel erg leuk vind is dat ik niet alleen kon kiezen voor zwart/grijze stoffen bekleding maar ook voor zwart/blauwe, het is natuurlijk het laatste geworden.
Zo tegendraads al alleen Citroën kan zijn staat ook het stuur op deze foto.
Het aanraakscherm, hiermee bedien je haast alles in de auto. Enkel voor wat basisbehoeftes heb je nog druktoetsen (en audio + cc bediening op het stuur, en dat werkt prima)
Ondanks dat de Cactus een budgetauto zou moeten zijn heeft het interieur toch meer dan genoeg leuke designelementen naar mijn mening.
Natuurlijk heb ik meteen de tijd genomen om het systeem goed te leren kennen. Zo is het instructieboekje ook digitaal via het aanraakscherm beschikbaar maar wel alleen wanneer de auto stil staat. Het verbinden van de telefoon via Bluetooth was zo gebeurd, meteen even mijn vriendin gbeld, ze verstond me prima. Verder biedt het systeem de mogelijkheid om huisadressen te koppelen aan je telefooncontacten, zeer makkelijk om te navigeren naar bekenden. Muziek luisteren doe ik nu ook via de telefoon, heb vanuit de auto toegang tot mijn spotify dus is er altijd wel iets leuks te luisteren. En wat kwam ik tot mijn verbazing nog meer tegen in het systeem? Een onmisbare accessoire voor iedere auto:
Dan nog wat plaatjes van de buitenkant, mocht ik onbedoeld vergeten wat ik rij, het staat er groot genoeg op.
Omdat ik hem nooit meer zo mooi schoon ga zien, het kloppen hart(je) van de woestijnplant.
Waar ik zelf heel blij mee ben, deze standaard 16" velgen vind ik zo veel leuker dan de 17" upgrade. Ook het grijs vind ik beter staan dan glanzend zwart.
En dan de eerste foto's op een mooie locatie. Kenners van West-Brabant zien vast wel waar het is, de auto had hier net 15 km op de teller.