Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:Caspian zei:Ik weet het! Ik weet het!![]()
Als dat zo is, PB me dan het antwoord maar.![]()
Gewoon Dirk zei:
@PM zei:Zal ik me bij deze dan maar aansluiten bij Twix en melden dat ik ook even niet weet om wat voor auto het gaat![]()
Gewoon Dirk zei:Inmiddels is er nog iemand die het geraden heeft (maar die heeft zich in mijn topic niet laten horen) en wordt er gepeinsd over de mogelijke kleur. Ik kan alleen maar melden dat het geen saaie grijze auto zal zijn.![]()
Gewoon Dirk zei:en wordt er gepeinsd over de mogelijke kleur. Ik kan alleen maar melden dat het geen saaie grijze auto zal zijn.![]()
Gewoon Dirk zei:Qua kleur ook een lekkere V40, helaas buiten mijn budget en niet mogelijk via private lease:
![]()
Altai zei:Gewoon Dirk zei:Inmiddels is er nog iemand die het geraden heeft (maar die heeft zich in mijn topic niet laten horen) en wordt er gepeinsd over de mogelijke kleur. Ik kan alleen maar melden dat het geen saaie grijze auto zal zijn.![]()
Het merk en type was niet heel moeilijk...... Mocht ik een gokje doen voor de kleur dan zou het rood met een wit accent zijn.
![]()

Private lease toch?MWH zei:Mooi dat je nog even een B-segmenter mee mag. Nu heb je nog kritiek op de diesel, wanneer je op een A-segmenter overstapt is er vast meer te klagen.![]()
Wel vind ik het hele tijdelijke-auto-gebeuren nog een beetje apart. Normaal rijd je blijkbaar in je privé geleasete auto op kilometervergoeding(?), maar nu je contract afloopt willen zij een auto voor jou regelen? En dan betaal jij bijtelling over de tijd dat jij dan deze auto hebt? Terwijl het mij jouw eigen probleem lijkt, geen zaak van de werkgever. Dit lijkt me voor de werkgever een onnodig lastige en dure constructie voor het oplossen van een probleem waar zij niets mee te maken hebben.
Dit is absoluut niet bedoeld als kritiek hoor, ik snap het gewoon niet.![]()
Gewoon Dirk zei:(...)Met lood in de schoenen ben ik naar het afgiftepunt gereden (...)
der Magistrat zei:Gewoon Dirk zei:(...)Met lood in de schoenen ben ik naar het afgiftepunt gereden (...)
Ouwe sjeestrees, niet geflitst? :T
Proficiat, Dirk! Leuke auto, hoewel een en ander nog wel van de kleur afhangt. Ik zal dit topic wat frequenter bijhouden.
Nissan GT-R zei:Dont's : Gris of Blanc
Do's: een kek kleurtje. Alleen jammer dat de airbump zwart worden.....of is dat een extra optie?
Noir kan die heel erg gemeen van gemaakt worden. Wat ik dan wel weer vet vind. Maar goed.
Ik snap het nog steeds niet helemaal, maar ik houd nu mezelf gewoon voor dat jij een enorm goede en fijne werknemer bent, en dat je baas je graag een extraatje gunt.Gewoon Dirk zei:Haha ik snap inderdaad dat het een wat verwarrende situatie kan zijn. (...)
Gewoon Dirk zei:En de motor wordt er een op benzine, de zuinigste uit het gamma.