Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:Hoe laat en waar was dat ongeveer?
Lycan_Capri (TSC) zei:(Nu hopen dat er nergens op aarde een Cactus als taxi rijdt)
Gewoon Dirk zei:Iedereen bedankt weer voor de felicitaties. Ik kan je zeggen, ook na vandaag nog altijd geen spijt van mijn keuze. De tank zit nog voor meer dan de helft vol maar heb inmiddels al +/- 330 km gereden (tankinhoud zou 50 liter moeten zijn).
Idefiqs zei:Dat "Saai Leaseblik" kun je wel uit de topicnaam verwijderen...![]()
speedtouch zei:Gewoon Dirk zei:Iedereen bedankt weer voor de felicitaties. Ik kan je zeggen, ook na vandaag nog altijd geen spijt van mijn keuze. De tank zit nog voor meer dan de helft vol maar heb inmiddels al +/- 330 km gereden (tankinhoud zou 50 liter moeten zijn).
Geeft jouw computer aan (net als bij mij) hoeveel kilometers je nog kunt rijden? En geeft hij ook het momentverbruik en algemeen gemiddelde op?
Joël D. zei:Gave kleur.Hier in Bennebroek rijdt er ook eentje rond in die kleur, ik kijk toch altijd even om als die langs rijdt.
Gewoon Dirk zei:Idefiqs zei:Dat "Saai Leaseblik" kun je wel uit de topicnaam verwijderen...![]()
Hoezo, ik heb altijd nog een Audi en een grijze Honda, veel saaier wordt het niet...![]()
j.ko zei:Heeft ze al een naam trouwens?
speedtouch zei:Gewoon Dirk zei:Hoe laat en waar was dat ongeveer?
Ik kwam door de bossen uit Huijbergen gefietst, kwam B.O.Z. rond 13.30u. binnen en bij een rontonde meende ik ook zo'n blauwe te zien uit te verte, ik heb geen inzittenden of kenteken gezien.
Gewoon Dirk zei:j.ko zei:Heeft ze al een naam trouwens?
Scherp, goede vraag ook.
We laten het nog op ons inwerken maar de werktitel is momenteel Jeckyll (vanwege het kenteken).
Astrawez zei:Mooie aanwinst Dirk! Erg lekker kleurtje ook. Ik heb er ooit eens 1 gezien in die kleur, maar die had een Duits kenteken.
Ik wens je veel plezier en veel veilige kilometers ermee!![]()
Elco zei:Ik zou 'm Prodent noemen! Lijkt me 'n heerlijke auto, al weet ik niet uit eigen ervaring hoe de automaat en 't benzineblok het doen. Ben benieuwd naar wat 'ie doet op de lange termijn, vooral qua verbruik. Je moet 't topic dus zeker vullen met Cactus-updates!
Toen ik laatst m'n grote mond open trok kwam er het volgende uit: als ik nu een nieuwe auto uit moest kiezen, dan werd 't een Cactus. Geniale auto.
Gewoon Dirk zei:Dankjewel! Ik had deze kleur zelf ook nog niet vaak gezien, onbegrijpelijk als je ziet hoe goed het staat.
Gewoon Dirk zei:Barri zei:Dat interieur is ook gaaf in die kleur! En een automaat, dus een soort bank ipv stoelen!
Tja die bank, het zijn nog altijd twee stoelen maar dan met een bekleed tussenstuk. Doe de middenarmsteun omhoog en ook de rugleuning lijkt uit 1 geheel te bestaan wat de illusie van een echte bank creëert. Wel lekker om knus samen te zitten, nu nog een drive-in bioscoop vinden...
Gewoon Dirk zei:Hoezo prodent? met die airbumps is ie toch eerder antident? winking smiley
Elco zei:Gewoon Dirk zei:Hoezo prodent? met die airbumps is ie toch eerder antident? winking smiley
Ik vind 't zo'n tandpastakleur!![]()
Gewoon Dirk zei:@@PM - Haha, nee dat niet gelukkig. Wel vind ik het van die typische leasewagens. Maar ik zal eens een andere topictitel verzinnen.
@PM zei:Steenslag of trekhaak-slag?
@PM zei:Gewoon Dirk zei:@@PM - Haha, nee dat niet gelukkig. Wel vind ik het van die typische leasewagens. Maar ik zal eens een andere topictitel verzinnen.
Over die nummerplaten: de letters en cijfers blijven wel mooi zwart. Da's bij gewone platen nog weleens anders.