A
Anoniem
Guest
Is je topictitel nou gewijzigd trouwens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Wat voor mijlpaal? Meest rode zijn in je geschiedenis?
In ieder geval veel succes vandaag!![]()

Rob0032 zei:Is dat niet lastig om met je camera een foto te maken van je teller? Dit zul je ongetwijfeld niet, illegaal, met je telefoon hebben gedaan...
Maar mooie mijlpaal.![]()

waarom heb je hem geschorst?
Rob0032 zei:De auto heeft geen apk, dus dan moet je 'm wel schorsen. Of apk laten keuren natuurlijk...
Gewoon Dirk zei:Ja, hij was echt zo goedkoop!
Rob0032 zei:HAHA dus toch! Wat een geweldig apparaat zeg. En met z'n grote uitlaat en groter gemaakte velgen, een hele, echte Audi!
Maar mooi man. Echt een geweldig apparaat, en zeer zeldzaam. De kleur is fantastisch. Ik hoop 'm heel snel eens te zien!![]()
D-C zei:Briljant dat je hebt toegehapt, DirkZelfs als het financiële aspect achterwege gelaten wordt is het nog een erg leuke auto, want zo slecht lijkt de auto heus niet. Daarnaast is het natuurlijk een erg leuke oldtimer in een leuke kleur en op een vreselijke uitlaatpijp en een velg mooi origineel. Ik ben benieuwd naar het interieur trouwens, evenals de vorderingen de komende maanden/jaren
![]()
Escher zei:Dirk had vandaag een hele drukke dagNaast het ophalen van bovenstaande, geweldige Audi, stond er ook nog een ommetje richting Sint-Pauwels op het programma en zo kreeg ik dus een stoere, maar ook wat stoffige Zweed voor de lens:
Was erg gezellig en natuurlijk altijd leuk om weer een gezicht op een forum-naam te kunnen plakken! Ook via deze weg heel veel klusplezier gewenst aan je kleurrijke Audi![]()
Uw Buurman zei:Leuk man!! Ik heb z'n directe concurrent, alnwas dat in die jaren nog niet echt het geval. De mijne is een 1978 BMW 323i, ook origineel Nederlands, dus onk. Lijkt me leuk om ze eens naast elkaar te zetten en echt te vergelijken!
Veel plezier met het klussen, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat eigenlijk het leukste is, want je maakt het jouw auto, door alles wat jij er aan doet. Uiteraard is rijden ook mooi, maar dat wordt ook mooier door wat je er aan hebt geklust!!
Astrawez zei:Heel erg leuk Dirk! Gefeliciteerd ermee!
Wat ik me alleen afvraag (naast de vraag van Dennis), waarom heb je hem geschorst? Verzekering en belasting kost toch geen drol voor zo'n ding? En steeds dingen verbeteren en dan weer rijden maakt het des te leuk. Tenzij je hem volledig wilt gaan restaureren natuurlijk.
Ik wens je veel klusplezier! Ik ben benieuwd naar de vorderingen.
Barri zei:Leuk zeg! En ter inspiratie, er staat in NL een exact vergelijkbaar maar snaarstrak exemplaar. De ex van PR74.
Edit, kleurtje lijkt toch anders te zijn.
D-C zei:Gewoon Dirk zei:Ja, hij was echt zo goedkoop!
Je hebt toch niet zomaar de vraagprijs gegeven? Altijd afdingen!![]()

Joël D. zei:Goeie aankoop
Qua roest valt het best mee, zo te zien.
Altai zei:Door de koninklijke leenauto ook een ijzeroxide verslaving opgelopen? Volgens mij heeft een ieder die in de Crown gereden heeft er een extra auto bij gekocht.
![]()
Rob0032 zei:Door de koninklijke leenauto ...
Wil jij ook niet eens een ritje maken?![]()
Altai zei:Door de koninklijke leenauto ook een ijzeroxide verslaving opgelopen? Volgens mij heeft een ieder die in de Crown gereden heeft er een extra auto bij gekocht.
![]()
D-C zei:Altai zei:Door de koninklijke leenauto ook een ijzeroxide verslaving opgelopen? Volgens mij heeft een ieder die in de Crown gereden heeft er een extra auto bij gekocht.
![]()
Nee hoor, ik ben de verstandige van het stel.
Voorlopig![]()
Rob0032 zei:Wie was degene die nachtenlang heeft gehuild omdat de advertentie van de rode Pony Olympique was verwijderd?
Heel verstandig!![]()
Dat klinkt als een erg leuk plan, zodra de Audi in orde is gaan we een vergelijkende test doen. In het klussen heb ik erg veel zin, heb vanavond al een kleine start gemaakt.