Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Exact, dat komt wel goed! De Meriva was inderdaad nieuw. Ze waren indertijd bij een Demo-exemplaar gaan kijken dat voor een mooie prijs te koop stond, maar tegen dezelfde prijs kon de Opelgarage om de hoek hem ook nieuw leveren. Dat werd dus een nieuwe! Ook de enige nieuwe die ze ooit hebben gehad. Ik moet wel zeggen dat als je de Vitara bekijkt je ook niets ziet van die 13.000km. Hij voelt, ruikt en rijdt als een nieuwe.Mooi ding hoor! Volgens mij is er genoeg leverbaar van de accessoires die je noemt.
Was de Meriva destijds nieuw gekocht?
En zoiets is dus wat Opel rijders willen, een degelijke en ruime auto. Jammer dat Opel zelf niets heeft wat past.
Klopt, de auto komt van een particulier uit Ancona. Alle gegevens bekend, ook qua onderhoud en dergelijke. In verband met een lease-auto heeft hij hem verkocht.De Vitara heeft dus in Italië gereden? Ik zou zeggen dat het een huurauto is geweest, maar gezien je m hebt gevonden op Maps zal dat niet? Bijzonder dan, zo’n nette met weinig kilometers!
Interessant! Mijn broer(tje) rijdt hetzelfde model Swift. Al doen zij (hij en mijn schoonzus(je)) veel met Google Maps volgens mij.Kleine update: de Swift is voorbereid op navigatie in het ingebouwde infotainmentsysteem. Echter was dat een optie en op onze Swift niet geleverd. Vandaag het bestelde navigatiekaartje mogen ontvangen en dat bleek plug and play: de Swift heeft nu dus ook ingebouwde navigatie!
Moderator
We hebben de ë-C4 inderdaad pakweg 104.000 km gehad in vier jaar. Zie 'Mijn Auto' en mijn review. Kort gezegd: praktisch probleemloos. Eén ochtend weigerde ze te starten maar dat bleek simpel op te lossen geweest zonder naar de garage te gaan. Kort gezegd: alleen goede ervaringen mee gehad - maar op lange ritten op de snelweg moet je rekening houden in de praktijk elke 175-200 km te (snel)laden (echter, dat heeft ons niet tegengehouden naar Zuid-Frankrijk en het VK te gaan - dat betreft enkele keren; we konden voor dergelijke reizen de auto ook tijdelijk omwisselen voor een brandstofauto). Zeker een nieuwe uitvoering die zuiniger is en een iets grotere accu heeft zouden we zeker bekijken als we een elektrische auto uit die klasse zouden zoeken. Ook qua comfort, ruimte etc was het een fijne auto.Die Stellantis auto's hebben wel eens gedoe met de boordlader, maar zo'n C4X is wel een grappig model. @Roadracer heeft ervaring met de eC4.
Een Model 3 is altijd goed.
Als je 'm te groot vindt, dan zou je de gewone ë-C4 kunnen bekijken, voor ons was de kofferbak groot genoeg (maar ik weet natuurlijk niet wat jullie allemaal willen meeslepen) en die is wat compacter. Voordeel van beide modellen is dat ze net wat smaller is dan bijvoorbeeld een ID4 of soortgelijke SUV's. En dat merk je bij parkeren in de stad en zo.Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ze het gevoel krijgt dat de auto er met haar vandoor gaat![]()
tsja, die kleur is wel een ding. Er stond ook een mooie rode te koop, maar dat bleek de 50kWh variant. En die heeft dus nog de oude techniek en is minder zuinig. Verder zie je die 'X'-en niet zo vaak, terwijl ze qua proporties eigenlijk beter in elkaar zitten dan de gewone ë-C4.Leuk! Dat past net wat beter in de collectie, als rare carrosserievariant en met een uitgesproken focus op comfort. Alleen qua kleur ga je erop achteruit.![]()
Ik vindt de kleur erg mooi. Een rustige kleur voor een uitgesproken model.tsja, die kleur is wel een ding. Er stond ook een mooie rode te koop, maar dat bleek de 50kWh variant. En die heeft dus nog de oude techniek en is minder zuinig. Verder zie je die 'X'-en niet zo vaak, terwijl ze qua proporties eigenlijk beter in elkaar zitten dan de gewone ë-C4.
Lijkt er wel op. Als je het kenteken invoert bij de RDW staat de laatste tenaamstelling op vandaag.Gefeliciteerd! Ook de Swift ingeruild toch?
Denk ik ook er is nog een afscheidfoto gemaakt waarop alle drie de auto's staanLijkt er wel op. Als je het kenteken invoert bij de RDW staat de laatste tenaamstelling op vandaag.
klopt! Dat is kwa kostenplaatje nu wel het meest aantrekkelijk gebleken.Gefeliciteerd! Ook de Swift ingeruild toch?
Bij ons in het dorp rijdt een witte X, bijzonder model inderdaad!