Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah dat verklaart waarom die adapter van de radiowekker kapot is gegaan. Dat snoer heb je gebruikt om iemand om te leggen, maar toen ging die adapter kapot.Ja, maar klinieken vol dus ik zit nog thuis.
Met enkelband of heb je die ook al doorgeknipt?Ja, maar klinieken vol dus ik zit nog thuis.
Snoer lag onder mijn bed, gaat lastig worden.Ah dat verklaart waarom die adapter van de radiowekker kapot is gegaan. Dat snoer heb je gebruikt om iemand om te leggen, maar toen ging die adapter kapot.
Oké. Ik blijf het wonderlijk vinden dat ze voor mij wel plek hadden. Volgende week word ik opgenomen… om de week moet ik me daar melden, tot eind juni. Tussendoor mag ik om de week met verlof.@JW:
Verkocht op Marktplaats.
Ik probeer de frustratie hier op de voorpagina af te geven, dat gaat vooralsnog prima
Het irritante was, ze wilde eigenlijk aan het einde van dit jaar al de exit doen, hebben ze vorige week gepresenteerd dat het verschoven wordt. Ik dacht bij mijzelf neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
De exit geeft mij 2 opties, 1 ik vertrek en zoek iets anders of 2 mijn irrante Engelse collegas vertrekken en de nieuwe eigenaar veranderd het e.e.a. aan processen en dan blijf ik.
Financieel gezien is dit bedrijf echt heel er goed voor mij, alleen is geld natuurlijk niet het belangrijkste. Geld maakt niet gelukkig, dat weet ik ook wel.
Ik heb ook 1 van Hema, maar dan met stekker. Het displaytje/frontje is er al jaren af; geeft dan ontzettend hel rood licht van de cijfers. Ik heb er al jaar-en-dag een Greetz kaart met afbeelding van vrouwlief + zoons op liggen, om het rode licht te dempen. Dus elke keer de kaart er even af om 'm aan en uit te doen.Ik heb ooit zo'n wekkertje bij de hema gekocht voor 2,49 euro. Waarom ik nog zo precies die prijs weet is verbaast mij ook...
Hoe dan ook, eens per jaar een AA-tje erin. Werkt prima.
Dat zeg ik al 2 jaar hahahaVolhouden joh wat is een jaartje nou voor een exit
Dat zeg ik al 2 jaar hahaha
Fair enough, zit er al wel bijna 5 jaar dus het wordt wel tijd voor wat vuurwerk![]()
Je gaat onderuit van een fles Chaudfontaine?Was na m’n afspraak naar Rotterdam gekomen, vrouw en kind waren daar aan het lunchen
Heeft mevr SJ een fles besteld..
Dat wordt nog gezellig werken zo![]()
![]()
Een G63 AMG Brabus 800Ah dus nog maar 1/6 (17%) te gaan! Almost there.. en daarna de GLE inruilen voor een Brabus
Dat is wel heel erg gaaf!
Tegen wie moet je?
Gaan jullie daar samen heen?
Nee, daar pas ik niet bij als klootjesvolk.Wil je mee?
En jou die mail laten lezen?Oeh mijn MD heeft net een heerlijke pittige email naar mn Engelse collegas gestuurd, in het kort ze worden op het matje geroepen en hij gaat de CEO en CFO informeren over de grote vertragingen en het extra geld dat dit gaat kosten...
Ik:
![]()
Top!! Eerlijkheid duurt het langst!Oeh mijn MD heeft net een heerlijke pittige email naar mn Engelse collegas gestuurd, in het kort ze worden op het matje geroepen en hij gaat de CEO en CFO informeren over de grote vertragingen en het extra geld dat dit gaat kosten...
Ik:
![]()
Joh, gewoon je rode broek aantrekken. Niemand die het verschil ziet.Nee, daar pas ik niet bij als klootjesvolk.
Ik sta in CC, omdat mijn afdeling met hun problemen moet dealen en ik tevens senior management ben hier heEn jou die mail laten lezen?
Ja, maar aan het begin beloven ze dan zogenaamd dat het belangrijk is om ‘problemen te bespreken’ en ‘op tijd je grenzen aan te geven’.Bij problemen zei mijn manager dat als het zo erg was als ik zei dat ik niet moest piepen maar knallen. Hielp overigens wel.
Kan ook niet, met je enkelband.Nee, daar pas ik niet bij als klootjesvolk.
Heeft-ie verpatst zei hij al.Kan ook niet, met je enkelband.
19:00 hier, middag al even voorbij. Maar geen tornado's.O, gezellig. Een tornadowaarschuwing. En hoe gaat jullie middag?
Heftig, dat soort natuurgeweld maak je liever niet mee!
Wie typt en leest er dan voor jou?Heb ik als analfabeet ook nog een kans
![]()