• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Mijn vorige kon ook cijfers op het plafond projecteren, dat was niks.
Wordt je half wakker, kijk je naar het plafond en staan er enorme bloedrode getallen, nee dank je...

Ik heb ooit zo'n wekkertje bij de hema gekocht voor 2,49 euro. Waarom ik nog zo precies die prijs weet is verbaast mij ook...

Hoe dan ook, eens per jaar een AA-tje erin. Werkt prima.

@JW:

Verkocht op Marktplaats.
Oké. Ik blijf het wonderlijk vinden dat ze voor mij wel plek hadden. Volgende week word ik opgenomen… om de week moet ik me daar melden, tot eind juni. Tussendoor mag ik om de week met verlof. :rolleyes: Als ik me daarna niet meer laat zien hier, dan slaat de behandeling blijkbaar aan. ;)

Ik probeer de frustratie hier op de voorpagina af te geven, dat gaat vooralsnog prima :p

Het irritante was, ze wilde eigenlijk aan het einde van dit jaar al de exit doen, hebben ze vorige week gepresenteerd dat het verschoven wordt. Ik dacht bij mijzelf neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :ROFLMAO:

De exit geeft mij 2 opties, 1 ik vertrek en zoek iets anders of 2 mijn irrante Engelse collegas vertrekken en de nieuwe eigenaar veranderd het e.e.a. aan processen en dan blijf ik.

Financieel gezien is dit bedrijf echt heel er goed voor mij, alleen is geld natuurlijk niet het belangrijkste. Geld maakt niet gelukkig, dat weet ik ook wel.

De AMG maakt wel gelukkig :p

Volhouden joh wat is een jaartje nou voor een exit

Ik heb ooit zo'n wekkertje bij de hema gekocht voor 2,49 euro. Waarom ik nog zo precies die prijs weet is verbaast mij ook...

Hoe dan ook, eens per jaar een AA-tje erin. Werkt prima.
Ik heb ook 1 van Hema, maar dan met stekker. Het displaytje/frontje is er al jaren af; geeft dan ontzettend hel rood licht van de cijfers. Ik heb er al jaar-en-dag een Greetz kaart met afbeelding van vrouwlief + zoons op liggen, om het rode licht te dempen. Dus elke keer de kaart er even af om 'm aan en uit te doen.

Oeh mijn MD heeft net een heerlijke pittige email naar mn Engelse collegas gestuurd, in het kort ze worden op het matje geroepen en hij gaat de CEO en CFO informeren over de grote vertragingen en het extra geld dat dit gaat kosten...

Ik:

popcorn-eating-popcorn.gif

Oeh mijn MD heeft net een heerlijke pittige email naar mn Engelse collegas gestuurd, in het kort ze worden op het matje geroepen en hij gaat de CEO en CFO informeren over de grote vertragingen en het extra geld dat dit gaat kosten...

Ik:

En jou die mail laten lezen?

Ik:

Top!! Eerlijkheid duurt het langst! ;)

Dan zou ik nog even proberen vol te houden, JL!

Nee, daar pas ik niet bij als klootjesvolk.
Joh, gewoon je rode broek aantrekken. Niemand die het verschil ziet. :ROFLMAO:

Dan is er vast wel een leuke vrouw uit het publiek die komt vragen: ‘Hey what are you do for living?’ :p

Laatst bewerkt:
Bij problemen zei mijn manager dat als het zo erg was als ik zei dat ik niet moest piepen maar knallen. Hielp overigens wel.

Tja dit wordt nog wat, afgelopen jaar hebben we al behoorlijk wat projecten gehad waar we "dead rent" betaald hebben. Vestigingen die je huurt, en door vertragingen in het bouwproces dus voor een leegstaande unit betaald.

Nu gaat het om 3 specifieke projecten waar de vertragingen ons zon 700.000 euries kost in alleen al "dead rent". Daar komen wellicht nog andere vertragingen boven op... Dus ja popcorn time!

De vorige keer stelde het niets voor, we zien wel. Ik heb wel een hele zwik goedkoop en licht tuinmeubilair op het balkon staan, maar ik ben nog op het werk. Och. :D

Ja, het is alweer over, zo lijkt het. Ik denk dat ze die waarschuwingen nogal uit voorzorg sturen. Begrijpelijk, maar iedereen is daardoor wel vrij gelaten.
Ik zit alweer gewoon op kantoor.

Terug
Bovenaan