Jay DoubleYou
Petrolhead
Kleurpotlood.Misschien kan Trump nog helpen met een stift...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kleurpotlood.Misschien kan Trump nog helpen met een stift...
AI als het belangrijk isWie typt en leest er dan voor jou?
Als je dan ook nog dyslectisch en kleurendoof bent en dyscalculie hebt heb je het wel zwaar.Een digitaal bekwame analfabeet. Zie je niet vaak.
En ik maar denken dat ik daar het alleenrecht op had.Voor m’n gevoel is het hier bijna dagelijks een roast van JL lol
Niks is van jou.En ik maar denken dat ik daar het alleenrecht op had.
Dat gaat wel weer heel ver, om JL86 bezit te noemen.Niks is van jou.![]()
Ja, ik heb het op cassette, cd, usb, ipod en SpotifyDat is de tekst van @Magnifieke malloot, toch?![]()
Bij ons in de wijk rijdt er ook eentje. Volgens mij een 2017-model.Buurman heeft leuk speelgoed op bezoek, blauwe Range Rover Sport SVR.
Is deze ook.Bij ons in de wijk rijdt er ook eentje. Volgens mij een 2017-model.
Daar heb ik ook nog even naar gekeken maar een V8 met de onbetrouwbaarheid van JLR, nee dank u vriendelijkBuurman heeft leuk speelgoed op bezoek, blauwe Range Rover Sport SVR.
Daar heb ik ook nog even naar gekeken maar een V8 met de onbetrouwbaarheid van JLR, nee dank u vriendelijk![]()
Toch lekker om op een reistijd van 1u10 min bijna 15 min af te snoepen.
Ja Velar staat daar inderdaad ook bekend om. Sowieso wil je geen Range Rover product met een 4 cilinder hebben, maar dat terzijdeWas helemaal verzot op die Velar.. liefst een v6 ipv de 2.0.. maar als je leest wat voor issues die dingen hebben..!!
Zoiets haha. Heb nog naar je gezwaaid na de brienoord maar je zwaaide niet terug…Was de file ineens een stuk minder geworden?![]()
Zoiets haha. Heb nog naar je gezwaaid na de brienoord maar je zwaaide niet terug…
15 min geledenHoe laat was dit? Denk dat ik te druk was met de fles wijn leeg te maken.
Geïnspireerd op jouw creatie.Weer de vluchtstrook?![]()
BasisBasis of middelbaar onderwijs?
Als masochist voelt je je daardoor hier toch juist thuis?Voor m’n gevoel is het hier bijna dagelijks een roast van JL lol
Geïnspireerd op jouw creatie.
Nee hoor praktisch lege snelweg en cruise tikkeltje boven de vmax. Geen gekke dingen.
Kom eens gezellig naar ons Joh! A4 , A15, A16 of A20 maakt niet uit. Altijd feest en gezelligheid. Mensen toeteren en remmen zelfs voor elkaarVandaag stukje A7 richting stad en drukke ring, kwam van een andere school, bijeenkomst. Pfff, ik mis die drukte echt niet. Helft denkt alleen aan zichzelf.
Ja het liefst met een zweepje ook nogAls masochist voelt je je daardoor hier toch juist thuis?
Ik stond een paar dagen geleden nog voor een open Brienenoord… had ik echt nog nooit meegemaakt.Zoiets haha. Heb nog naar je gezwaaid na de brienoord maar je zwaaide niet terug…
Iemand op tv eet een cheeseburger. Nu heb ik zin in een cheeseburger...
Dan echt eentje zelf maken. Die gebakken washandjes van de gele M moet je niet willen.Iemand op tv eet een cheeseburger. Nu heb ik zin in een cheeseburger...
Die rijdt net weg met mijn wederhelft...YOLO. Er zit vast nog wat stroom in die rode rakker.
Niks voor in huis, anders zeker gedaan. Ik maak ze beter dan de gouden bogen.Dan echt eentje zelf maken. Die gebakken washandjes van de gele M moet je niet willen.![]()
Ik keek Rambo 3 maar nu geen moord neigingenIemand op tv eet een cheeseburger. Nu heb ik zin in een cheeseburger...
Malloot heeft z’n vrouw zover gekregen om een Cheeseburger te gaan halen.Waar gaat uw vrouw naartoe zo laat nog![]()
Dat is ook niet zo moeilijk.Niks voor in huis, anders zeker gedaan. Ik maak ze beter dan de gouden bogen.
Niet? Gek!Ik keek Rambo 3 maar nu geen moord neigingen