• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Was helemaal verzot op die Velar.. liefst een v6 ipv de 2.0.. maar als je leest wat voor issues die dingen hebben..!!
Ja Velar staat daar inderdaad ook bekend om. Sowieso wil je geen Range Rover product met een 4 cilinder hebben, maar dat terzijde ;)

Nou, kind slaapt eindelijk. Had een dutje gedaan na onze erg late en te lange lunch. Doet ze eigenlijk niet meer dus in de avond was ze nog niet moe genoeg.

Vrouw met laptop op de bank mooie restaurants aan het zoeken voor tijdens de volgende vakantie.

Dan kan ik nog maar even wat werken.

Hoe laat was dit? Denk dat ik te druk was met de fles wijn leeg te maken.
15 min geleden :ROFLMAO: . Ik app m’n vrouw altijd als ik ga rijden en had eigenlijk verwacht dat ze al op bed lag.

Niet dus. Was nog aan het werk beneden.

Uhm. Hoe kan het dat je nu al thuis bent als je mij driekwartier geleden appt en je uit Tilburg moet komen?

Oh oh:ninja:

Zoiets haha. Heb nog naar je gezwaaid na de brienoord maar je zwaaide niet terug…
Ik stond een paar dagen geleden nog voor een open Brienenoord… had ik echt nog nooit meegemaakt.

Kwam van een locatie met een uitzicht op een voor jou erg bekend gebouw, als ik goed heb begrepen waar je hier een tijdje terug naar refereerde

Terug
Bovenaan