Jay DoubleYou
Petrolhead
Was dat alweer vergeten, maar uiteraard wel benieuwd naar.Over popcorn gesproken....
Heb jij de popcorn al op @JL86 ?
Heeft de ceo en cfo al gereageerd op de mail van gisterlaat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was dat alweer vergeten, maar uiteraard wel benieuwd naar.Over popcorn gesproken....
De CEO en CFO worden pas over een week of twee geinformeerd, dan is er weer een country reporting conference. Morgen middag gaan we in ieder geval het "waarom?" met de afdelingen bespreken.Over popcorn gesproken....
De CEO en CFO worden pas over een week of twee geinformeerd, dan is er weer een country reporting conference. Morgen middag gaan we in ieder geval het "waarom?" met de afdelingen bespreken.
Lijkt me lachen - kunnen we geld inzetten hoeveel reacties pro en tegen?
Ja en ook weer vol, afspraken verspreid vanaf 7:30 tot 18:00 laatste. Op vrijdag niet m’n favoriete momentEn dan moet je nog een dag… Sterkte!
Lunchen... Alweer?Heerlijk ook op de vrijdagmiddag hahah
Morgen doe ik helemaal niks
Edit: ja oke, sporten, lunchen met een maat, huis bezichtigen, kennismaking potentiële nieuwe schoonmaakster..
Dat lijkt me met de laatste twee punten op dat lijstje nogal spannend…Hij moet alleen zijn wederhelft nog op de hoogte brengen...
2 'punten'... Lang blont haar en een goet boz houd foor de deur...Dat lijkt me met de laatste twee punten op dat lijstje nogal spannend…![]()
Lunchen... Alweer?
Huis bezichtigen ging toch niet door? Dat schreef je nog een week geleden...![]()
Verschil mag er zijn. Standaard broodtrommel hier!Ah jawel vanmiddag ff hypotheekverstrekker gesproken samen en gisteravond haar al ingelicht.
Oh ja ik eet 3-4x per week buiten haha waarvan 1-2x met gezin. Neem ook nooit lunch mee, vaak door de klant verzorgd of haal wat bij de uitbater in het pand
Neem ook nooit lunch mee, vaak door de klant verzorgd of haal wat bij de uitbuiter in het pand
Verschil mag er zijn. Standaard broodtrommel hier!
Dat zeg ik, verschil mag er zijn.Ik heb geeneens een broodtrommel
Vanmiddag had ik een halve stokbrood met truffelmayo en prosciutto etc
Had ik naar school ook bijna altijd. Eén keer in de maand mocht ik een tosti halen en op het MBO werd dat een broodje van de week.Verschil mag er zijn. Standaard broodtrommel hier!
Dat zeg ik, verschil mag er zijn.
Joe hep ook één auto meer as ik en een bemwee da hep ik nie![]()
Haha gaan we nu echt kijken wie het verste plast?Jouw Ford is toch echt duurder én zuiniger dan mijn bmw! Kan ik best wat broodjes voor kopen![]()
Yooh!...Hiero ook een broodtrommelStandaard broodtrommel hier!
Ik heb geen zonnepanelen…..Jazeker! Jij hebt ook meer zonnigepanelen en meer kinderen![]()
Ik heb geen zonnepanelen…..![]()
Ik denk dat jij onderaan de netto streepjes wel wintJazeker! Jij hebt ook meer zonnigepanelen en meer kinderen![]()
Gele streepjes?Ik denk dat jij onderaan de netto streepjes wel wintik ben malloot modaal
Niet eten!Gele streepjes?![]()
Heb ik al gehad vanavond! Ha!Niet eten!
Gele streepjes gegetenHeb ik al gehad vanavond! Ha!![]()
Ik dacht dat het nog over plassen ging.Gele streepjes gegeten![]()
Niemand weet het. Zoek gerust een plaatje bij 391Ik kijk waar het over gaat hier. Na het lezen van deze pagina weet ik dat nog steeds niet.![]()
Blijkbaar een wedstrijdje wie het meeste heeft en wie het verst kan plassen. Dan haak ik bij voorbaat al af.Ik kijk waar het over gaat hier. Na het lezen van deze pagina weet ik dat nog steeds niet.![]()
Hoeft niet, want “Jaj” hebt dubbel “jij”.Blijkbaar een wedstrijdje wie het meeste heeft en wie het verst kan plassen. Dan haak ik bij voorbaat al af.![]()
Hoeft niet, want “Jaj” hebt dubbel “jij”.![]()
Ja sorry. Die was té.
Bedankt voor de informatie.Wij zijn samen naar bed gegaan.
Mijn vrouw en ik hadden een discussie/ruzie niks spannends, maar ze probeert een statement te maken door al naar “bed” te gaan. Veel plezier
Papa ligt lekker op de bank, flesje rood open, borrelnootjes erbij en War Machine (nieuwe film op Netflix) staat op![]()
Scanner 391 zeiljacht
Adria Action 391 LS caravan
Scorpion EXO 391 fietshelm
Benieuwd wat je van de film vindt, ik heb die gisteren gekeken.Mijn vrouw en ik hadden een discussie/ruzie niks spannends, maar ze probeert een statement te maken door al naar “bed” te gaan. Veel plezier
Papa ligt lekker op de bank, flesje rood open, borrelnootjes erbij en War Machine (nieuwe film op Netflix) staat op![]()
Duidelijk ook nog een broekie.Zo stihl is het hier niet.
Bedankt voor de informatie.De rest horen we over negen maanden wel.
![]()
Dat ik een broekie was is al even geleden.Duidelijk ook nog een broekie.
Het kan ook zonder die gevolgen…….![]()
Oh zo’n statement. Ja dan kan je beter maar wat van maken want je hebt toch al verloren. Of er moet nog ruimte zijn voor goedmaak ….Mijn vrouw en ik hadden een discussie/ruzie niks spannends, maar ze probeert een statement te maken door al naar “bed” te gaan. Veel plezier
Dan snap ik dat je offline bent.Hier is mevrouw blij me weer te zien na 4 avonden pleite te zijn geweest. En dat zeg ik niet eens met sarcasme