• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Over popcorn gesproken....
Heb jij de popcorn al op @JL86 ?
Heeft de ceo en cfo al gereageerd op de mail van gisterlaat?
De CEO en CFO worden pas over een week of twee geinformeerd, dan is er weer een country reporting conference. Morgen middag gaan we in ieder geval het "waarom?" met de afdelingen bespreken.

De CEO en CFO worden pas over een week of twee geinformeerd, dan is er weer een country reporting conference. Morgen middag gaan we in ieder geval het "waarom?" met de afdelingen bespreken.

Heerlijk ook op de vrijdagmiddag hahah

Morgen doe ik helemaal niks :)

Edit: ja oke, sporten, lunchen met een maat, huis bezichtigen, kennismaking potentiële nieuwe schoonmaakster..

Heerlijk ook op de vrijdagmiddag hahah

Morgen doe ik helemaal niks :)

Edit: ja oke, sporten, lunchen met een maat, huis bezichtigen, kennismaking potentiële nieuwe schoonmaakster..
Lunchen... Alweer?
Huis bezichtigen ging toch niet door? Dat schreef je nog een week geleden...:unsure:

Lunchen... Alweer?
Huis bezichtigen ging toch niet door? Dat schreef je nog een week geleden...:unsure:

Ah jawel vanmiddag ff hypotheekverstrekker gesproken samen en gisteravond haar al ingelicht.

Oh ja ik eet 3-4x per week buiten haha waarvan 1-2x met gezin. Neem ook nooit lunch mee, vaak door de klant verzorgd of haal wat bij de uitbater in het pand

Hoeft niet, want “Jaj” hebt dubbel “jij”. :p
manuel-que_zps87465835.jpeg

Mijn vrouw en ik hadden een discussie/ruzie niks spannends, maar ze probeert een statement te maken door al naar “bed” te gaan. Veel plezier :ROFLMAO:

Papa ligt lekker op de bank, flesje rood open, borrelnootjes erbij en War Machine (nieuwe film op Netflix) staat op :)

Je hebt gelukkig ons nog

Mijn vrouw is bij een ouderavond en belt dat ze onderweg is

Nog ff snel huurauto regelen voor faro

Mijn vrouw en ik hadden een discussie/ruzie niks spannends, maar ze probeert een statement te maken door al naar “bed” te gaan. Veel plezier :ROFLMAO:

Papa ligt lekker op de bank, flesje rood open, borrelnootjes erbij en War Machine (nieuwe film op Netflix) staat op :)
Benieuwd wat je van de film vindt, ik heb die gisteren gekeken.

Oh zo’n statement. Ja dan kan je beter maar wat van maken want je hebt toch al verloren. Of er moet nog ruimte zijn voor goedmaak ….

Hier is mevrouw blij me weer te zien na 4 avonden pleite te zijn geweest. En dat zeg ik niet eens met sarcasme

Terug
Bovenaan