• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Niet? Gek!

Ik heb het altijd als ik Arnold Schwarzenegger zie, dan wil ik opeens in een helicopter.
Pistes genoeg in Zwitserland. :p

Ik keek Rambo 3 maar nu geen moord neigingen
Even wachten tot je weer een vervelende reiziger in de trein treft. ;)

Pagina 390, Nissan R390 GT1…
Nissan_R390_GT1_%281998%29_front-left_2015_Nissan_Global_Headquarters_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:
In Purmerend staat een mooie Plus Advanced te koop: Rood, 77kWh, trekhaak en schuifdak.
Nu vingers kruizen dat die er over een maand nog staat...Eerder schaf ik er geen aan. Ik betaal nog tot eind mei bijtelling voor de Niro en krijg ook geen kilometer vergoeding (=400+€) al die tijd.

In Purmerend staat een mooie Plus Advanced te koop: Rood, 77kWh, trekhaak en schuifdak.
Nu vingers kruizen dat die er over een maand nog staat...Eerder schaf ik er geen aan. Ik betaal nog tot eind mei bijtelling voor de Niro en krijg ook geen kilometer vergoeding (=400+€) al die tijd.

Je kan er ook naar gaan kijken en deal rondmaken en een latere ophaaldatum afspreken ;)

heiligschennis

Had vorig weekend 2,41 voor 98
Ik tankte altijd 98, liep de 3-cilinder beter op. Net gekeken bij de pomp waar ik voorheen tankte... €2,384. Mijn laatste keer tanken zat het net boven de €2. Dat zou met 65l twee tientjes duurder zijn nu. Niet fijn! Nu tankte ik ongeveer de helft met de Focus, maar elke keer €10 extra aftikken, liever niet!
Zon schijnt, ik zal maar niet toelichten wat dat nu betekent voor mij...

Vriend van mij rijdt zakelijk een rode EV6. Echt een superkleur!

Waar staat hij te koop in Purmerend?

Terug
Bovenaan