• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Die van mij gaat zo de nachtdienst weer in. Morgenochtend maar even wat ondernemen met de jongste, kan zij rustig slapen. Oudste gaat naar school op vrijdag, dat scheelt. En in de middag maar functie elders, kan ik nog even voor werk bezig. Daarna nog een nachtdienst, dus zaterdag niet de hele dag slapen.

Benieuwd wat je van de film vindt, ik heb die gisteren gekeken.
Nog niet helemaal af, maar amusementswaarde is oké, film zelf is slecht met veel ongeloofwaardige momenten. Ook zie ik meerdere kleine details die niet kloppen! Maar ach Netflix gaat tegenwoordig voor quantiteit niet kwaliteit.

Nog niet helemaal af, maar amusementswaarde is oké, film zelf is slecht met veel ongeloofwaardige momenten. Ook zie ik meerdere kleine details die niet kloppen! Maar ach Netflix gaat tegenwoordig voor quantiteit niet kwaliteit.
Dat wist je al voordat je begon?
Gewoon lekkere simpel kijk actiefilm, voor het amusement inderdaad.
Ik kijk nu de serie Untamed, kent iemand die? Vind ik wel leuk.

Dat wist je al voordat je begon?
Gewoon lekkere simpel kijk actiefilm, voor het amusement inderdaad.
Ik kijk nu de serie Untamed, kent iemand die? Vind ik wel leuk.

Hij werd als nr 1 aanbevolen…

Die kerel die z’n been breekt, vervolgens van een rots valt, bot steekt uit, daarna uit een auto pleurt is de enige overlevende naast de hoofd acteur? What the actual f*ck

De hoofdacteur geen idee hoe die flappie heet. Steekt met een mes z’n compas in een boom. Gaan ze ziplinen, na de zipline en z’n halve Squad die dat overleeft en allemaal in het water pleurt heeft ie zn compass weer terug? Zonder terug te gaan naar het startpunt! Devil is in the details :ROFLMAO:

dat armoured autootje ook, dat soort dingen zijn altijd diesels met weinig snelheid. Zoals zij “achteruit” rijden zonder achter ruit , 180 graden u turn maken en dan door 100 bommen rijden zonder dat er amper iets gebeurd.

Ik houdt van actie en oorlogsfilm, maar het moet wel een beetje reëel blijven.

Oorlogsfilm? Dan wordt het voor mij deze…
pdf_8403ec90-fa44-012e-c7a5-0050569439b1.jpg

Ik vind details in series en films belangrijk. Nu bijna klaar met 1923 (spin off van Yellowstone) en een stel Indianen hebben spier witte tanden…daar kan ik mij aan ergeren, 100 jaar geleden ging er echt nog niemand naar Turkije voor een set nieuwe tanden :ROFLMAO:
Misschien waren de Indianen wel eerder dan de Turken… :p Maar ik kan me inderdaad ook wel ergeren aan details die niet kloppen, vooral op de achtergrond. Dat is dan weer voordeel van mijn stukje autisme dat ik op dat soort dingen let.
Zag ooit een ‘oude’ film waar de moderne auto’s op de achtergrond voorbij reden. :ROFLMAO: Welke film het was weet ik zo niet meer.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Hij werd als nr 1 aanbevolen…
Ja, dat is gewoon wat iedereen aanzet of wat ze willen dat je kijkt, zoiets. Zegt niks over kwaliteit helaas.
Die kerel die z’n been breekt, vervolgens van een rots valt, bot steekt uit, daarna uit een auto pleurt is de enige overlevende naast de hoofd acteur? What the actual f*ck
Haha die is wel echt hardcore ja
De hoofdacteur geen idee hoe die flappie heet. Steekt met een mes z’n compas in een boom. Gaan ze ziplinen, na de zipline en z’n halve Squad die dat overleeft en allemaal in het water pleurt heeft ie zn compass weer terug? Zonder terug te gaan naar het startpunt! Devil is in the details :ROFLMAO:
That's his backup one!
dat armoured autootje ook, dat soort dingen zijn altijd diesels met weinig snelheid. Zoals zij “achteruit” rijden zonder achter ruit , 180 graden u turn maken en dan door 100 bommen rijden zonder dat er amper iets gebeurd.
Ik denk dat het een lci is, hybride, zoiets...
Ik houdt van actie en oorlogsfilm, maar het moet wel een beetje reëel blijven.
Ik houd daar ook van, liefst beetje sciencefiction erbij. Maar wel logische sciencefiction.
Ik heb nu nog een stukje oldskool film, beetje dan, The Core. Gewoon nog eventjes dom kijken voor het slapen gaan.

Ik houd daar ook van, liefst beetje sciencefiction erbij. Maar wel logische sciencefiction.
Ik heb nu nog een stukje oldskool film, beetje dan, The Core. Gewoon nog eventjes dom kijken voor het slapen gaan.
Science fiction mag van mij ook wel maar dan moet de storyline kloppen. Nu is er uit het niks een buitenaardse MEG, explosieven laten nog geen deuk achter op z’n armor. Later (in de auto) ga je er wel mee automatische geweren op schieten en vervolgens is hij dat ding met ene graafmachine de baas… I’ll take “things that never happened” for $500 ;)

Pfff hoe lang heb je nu geslapen? Dat je dat trekt

2345-0415

Ze heeft nooit doorgeslapen dus dit is al 3+ jaar m’n leven al is het de afgelopen weken met 4/5u wakker worden wel zwaar omdat ik vroeger als ze om 2/3u wakker werd nog kon doorslapen
Edit:

Ergens tussendoor nog 1x wakker geweest omdat mn vrouw thuis kwam

2345-0415

Ze heeft nooit doorgeslapen dus dit is al 3+ jaar m’n leven al is het de afgelopen weken met 4/5u wakker worden wel zwaar omdat ik vroeger als ze om 2/3u wakker werd nog kon doorslapen
Edit:

Ergens tussendoor nog 1x wakker geweest omdat mn vrouw thuis kwam
Weken lang max 5u? Dat zou ik niet trekken... respect

Oh nee omdat ik vandaag alleen telefonisch bereikbaar ben had ik zoiets van nog ff chillen op de bank gisteravind

Maar andere avonden ga ik wel 22/23u naar bed en dan soms tot 0515 met een keertje tussendoor wakker zijn helpt wel (nacht met 6,5u voelt alsof je herboren bent :ROFLMAO: )

Ik slaap ook niet veel meer dan 5 uur, alleen lig wel langer in bed, ben gewoon een slechte slaper. Gelukkig slaapt mijn kleine man wel heel erg lang, heb ik in ieder geval wat rust :p

Ik mik meestal op 7-8u in bed vertoeven, 7u slaap lukt dan wel. Rond 22u de jongste laten plassen, die had nog wat te vaak een ongeluk dus dan maar zo. Ik lig er meestal wel rond 23u in, maar als ik moe ben ook wel eerder.
Nacht zonder slaap trok ik vroeger prima, tegenwoordig niet zo fit en kinderen dus patroon is veranderd. Hopelijk zijn de blessures met een aantal maanden beter en slaap ik ook weer beter.

Ik heb aan weinig slaap voldoende en ben een hele makkelijke slaper. Ik ben daar al hee m’n leven heel dankbaar voor :).

Slaap wel doorgaans uurtje of 7 maar als het een keer 3-4u is een paar dagen heb ik er geen last van

Ik heb aan weinig slaap voldoende en ben een hele makkelijke slaper. Ik ben daar al hee m’n leven heel dankbaar voor :).

Slaap wel doorgaans uurtje of 7 maar als het een keer 3-4u is een paar dagen heb ik er geen last van

Ja af en toe kort nachtje is prima

6u ongestoord is geweldig

Maar een nacht van 5-6u met 1-2 onderbrekingen is wel pittig

Maar geen reden om niet te doen wat gepland staat natuurlijk :)

Idem dito. Kan ook nog eens niet uitslapen. Na een nachtje aan de boemel op vakantie met de vriendengroep zat ik smorgens om half 10 alweer aan een potje bier. De eerste die brak naat beneden kwam stommelen kon volgas door naar de wc toen hij dat zag :)

Ik ben wel jaloers op iedereen die tegen weinig slaap kan. Als ik te weinig slaap, zet je dan maar schrap, want dan wordt ik zo sacherijnig dat er met mij geen land te bezeilen valt…

Het is helaas niet anders, dus op tijd naar bed en als ik geïrriteerd ben, maar gauw mijn rust pakken. Meestal is een powernap voldoende en ben ik weer helemaal Boeddha.

Ik ben wel jaloers op iedereen die tegen weinig slaap kan. Als ik te weinig slaap, zet je dan maar schrap, want dan wordt ik zo sacherijnig dat er met mij geen land te bezeilen valt…

Het is helaas niet anders, dus op tijd naar bed en als ik geïrriteerd ben, maar gauw mijn rust pakken. Meestal is een powernap voldoende en ben ik weer helemaal Boeddha.
In dat team zit ik ook. Al kan ik goed mooi weer spelen.

Idem dito. Kan ook nog eens niet uitslapen. Na een nachtje aan de boemel op vakantie met de vriendengroep zat ik smorgens om half 10 alweer aan een potje bier. De eerste die brak naat beneden kwam stommelen kon volgas door naar de wc toen hij dat zag :)
Haha hier precies hetzelfde. Tot frustratie altijd van velen :p tijdens m’n vrijgezel ben ik wel keihard aangepakt en heb ik m’n Waterloo ook moeten onderkennen. 19:00 ging het licht uit

Als we het dan toch over slaap hebben: ik heb het vannacht 2:30 zien worden! :rolleyes: Iets meer hoofdpijn dan normaal maar nooit een slecht humeur op zulke dagen. Paar koppen koffie en dan gaat het wel weer. Heb het vaker de laatste tijd, dus raak er wel aan gewend.

Dat hele nacht doorzuipen lukt mij wel, het fris zijn in de ochtend een stuk minder:p. De kater van afgelopen zaterdag was ook ergens rond dinsdag pas verdwenen.
Daar hoor ik een collega ook over klagen. Bij thuiskomen een half uurtje in de stoel bijkomen en gelijk een paar grote glazen water nuttigen, dan blijft het bij mij vooralsnog beperkt tot een beetje mist in het koppie

gelijk een paar grote glazen water nuttigen
Aquarius helpt nog beter. Dat in combinatie met vet eten de dag erna ben ik altijd wel het mannetje. Is ook gewoon knop om van geen medelijden met jezelf en gaan.

Maar de keren dat dit gebeurt worden wel minder hoor. Avondje bank meer dan prima tegenwoordig

Ik denk dat hoe ouder je wordt hoe meer je een avondje gewoon thuis zijn kunt waarderen. Dat is althans bij mij zo, ben liever thuis dan uit huis zeg maar. Wellicht komt het ook wel omdat mijn vrouw en ik beide alles al hebben meegemaakt en gezien hebben. Naja “alles” is natuurlijk een onmogelijke opgave, maar je begrijpt wat ik bedoel. Lekker thuis zijn hecht ik nu dus meer waarde aan.

Avondje uit is gewoon lekker uit eten (of filmpje/voorstelling/sauna mét lekker uit eten :p ) met flesje water erbij.
De lol zit ‘m in even zonder de kinderen. Al wordt met hun erbij ook steeds leuker hoe ouder ze worden (of 1-op1 met hun uit(eten)).

Krijg net de stroom rekening binnen voor 2025, die was ik ff vergeten dat ie komt.. omgerekend 1.800 euries. Nadeel hier in CH is dat je vaak alles voor een heel jaar vooruit betaald, in dit geval dus achteraf, maar niet per maand. Verzekeringen, wegenbelastingen, dit soort rekeningen. Er gaat een hoop uit zo aan het begin van het jaar :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan