KrisPetrolHead
Kilometervreter
Ik zit in Feb op 495 netto verbruik na 160 kWh terug levering.491.. net verloren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit in Feb op 495 netto verbruik na 160 kWh terug levering.491.. net verloren
Vrijdag de 13e doet wat met Witte Dacia’s.Nou, ze is wakker, alles goed. Kinderen hebben ze een mafketelmoment, even uitrazen.
Net verhaal aangehoord, een %#__€#^&= onder invloed een jonge vrouw geramd... zucht...
Alleen zijn de rollen omgedraaid...
Heb je kinderen in de buurt die vrijwillig hun fietsen er tegenaan willen gooien?Nu de oranje nog……![]()
Heerlijk ook op de vrijdagmiddag hahah
Morgen doe ik helemaal niks
Edit: ja oke, sporten, lunchen met een maat, huis bezichtigen, kennismaking potentiële nieuwe schoonmaakster..
Dat is aardig van je, komt ze dan alleen een bakkie koffie doen?Vanavond alleen nog het huis schoonmaken voor de schoonmaakster.
Dat is aardig van je, komt ze dan alleen een bakkie koffie doen?![]()
Blijkbaar, zo ging het bij een kameraad van me ookIs alleen de kennismaking en m’n vrouw wilt geen ‘vies’ of ‘onopgeruimd’ huis laten zien.
Bij de vorige schoonmaakster was het ook altijd donderdagavond schoonmaken en opruimen want vrijdag kwam ze..
Vrouwenlogica??
Heeft dan toch geen zin? Zonde van jouw zuurverdiende geld.Is alleen de kennismaking en m’n vrouw wilt geen ‘vies’ of ‘onopgeruimd’ huis laten zien.
Bij de vorige schoonmaakster was het ook altijd donderdagavond schoonmaken en opruimen want vrijdag kwam ze..
Vrouwenlogica??
Leuk Deventer! Heb er (samen)gewoond 5 jaar met mijn vrouw. En zij werkt er ook (as we speak)
Mijn schoonmoeder heeft ook een schoonmaakster, maar meer voor de gezelligheid en de klets denken we, dus...niet vreemd wat SJ schrijft.Heeft dan toch geen zin? Zonde van jouw zuurverdiende geld.![]()
Zo’n voorbeeld ken ik ook van dichtbij. Nodig iemand dan gewoon wekelijks uit voor een kopje koffie.Mijn schoonmoeder heeft ook een schoonmaakster, maar meer voor de gezelligheid en de klets denken we, dus...niet vreemd wat SJ schrijft.
50% korting?Morgenochtend bij de dealer in Apeldoorn een afspraak. Heeft een mooie groene .... in de aanbieding voor mij. Even voor praten.
Hebben jullie nog onderhandelingtips om nog wat van de prijs afte krijgen?
Ik dacht zo wie zo nieuwe all seasons (michelin) tegen inkoopprijs. Een servicebeurt zit er bij in, maar dan wel bij de juiste kilometets volgens schema.
Nog meer ideeën?
Morgenochtend bij de dealer in Apeldoorn een afspraak. Heeft een mooie groene .... in de aanbieding voor mij. Even voor praten.
Hebben jullie nog onderhandelingtips om nog wat van de prijs afte krijgen?
Ik dacht zo wie zo nieuwe all seasons (michelin) tegen inkoopprijs. Een servicebeurt zit er bij in, maar dan wel bij de juiste kilometets volgens schema.
Nog meer ideeën?
Toen ik was kwam ik vaak niet verder dan de cocktails bar tijdens happy hour.Iemand tips voor goede resto’s in zuid Portugal (langs de kust).
Toen ik was kwam ik vaak niet verder dan de cocktails bar tijdens happy hour.
Iemand tips voor goede resto’s in zuid Portugal (langs de kust).
BEdankt voor tip. Zal lezen.@Robert 69: Check ook dit even…
![]()
Onderhandelen over een auto: zo doe je dat | ANWB
Met deze tips en tricks sta je steviger in je schoenen tijdens het onderhandelen over de prijs van je auto.www.anwb.nl
Vraag Diante anders even…Ik vertrouw het internet niet
Vilamoura en omgeving
Ik zou zoveel mogelijk voor ‘bij de prijs in’ gaan.BEdankt voor tip. Zal lezen.
Gelukkig hoef ik niet meteen ja te zeggen. Heb in principe nog 5 a 6 weken de tijd. Zie het ook als een oefening, dat onderhandelen; tot hoever kan er wat af qua prijs of juist bandjes erbij etc.
En dat is?Weekend hier. Rustig aan, Zondag CPC. Zin in
BEdankt voor tip. Zal lezen.
Gelukkig hoef ik niet meteen ja te zeggen. Heb in principe nog 5 a 6 weken de tijd. Zie het ook als een oefening, dat onderhandelen; tot hoever kan er wat af qua prijs of juist bandjes erbij etc.
CPC?Weekend hier. Rustig aan, Zondag CPC. Zin in
Yep, ook geen idee...En dat is?
Yep, ook geen idee...
Dank! Provinciaal hier.
We kunnen niet allemaal perfect zijnDank! Provinciaal hier.![]()
Nou die Dam tot Dam is me toch een teleurstelling haha. Echt ellendige route waar je letterlijk niks ziet van Amsterdam.Soort Dam tot Dam maar dan niet van de mooiste stad
Paar keer tegen de banden schoppen en zeggen hij is niet al te best hè, maar als je er echt van af moet dan laat maar weten hoeveel je er van de prijs af kunt halenBEdankt voor tip. Zal lezen.
Paar keer tegen de banden schoppen en zeggen hij is niet al te best hè, maar als je er echt van af moet dan laat maar weten hoeveel je er van de prijs af kunt halen![]()
Negeer je mij nou@S J 1001 en de bezichtiging?
Zonde, hebben allemaal mooie dingen te biedenIk ben altijd weer blij als ik Amsterdam in mijn binnenspiegel zie, maar dat geldt voor elke grote stad in NL.
Jazeker! Dat hebben ze ook allemaal, maar ik vind het altijd fijn om de drukte ook weer te kunnen verlaten.Zonde, hebben allemaal mooie dingen te bieden
Ja precies, cash is kingWhahahah
‘Vandaag mee, contant, €5000’
Negeer je mij nou