• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Heerlijk ook op de vrijdagmiddag hahah

Morgen doe ik helemaal niks :)

Edit: ja oke, sporten, lunchen met een maat, huis bezichtigen, kennismaking potentiële nieuwe schoonmaakster..

Kennismaking naar morgenochtend. De rest gedaan. Ook nog paar zakelijke telefoontjes gedaan. Prima dag zo! Vanavond alleen nog het huis schoonmaken voor de schoonmaakster.

Is alleen de kennismaking en m’n vrouw wilt geen ‘vies’ of ‘onopgeruimd’ huis laten zien.

Bij de vorige schoonmaakster was het ook altijd donderdagavond schoonmaken en opruimen want vrijdag kwam ze..

Vrouwenlogica??
Blijkbaar, zo ging het bij een kameraad van me ook :)

Morgenochtend bij de dealer in Apeldoorn een afspraak. Heeft een mooie groene .... in de aanbieding voor mij. Even voor praten.
Hebben jullie nog onderhandelingtips om nog wat van de prijs afte krijgen?
Ik dacht zo wie zo nieuwe all seasons (michelin) tegen inkoopprijs. Een servicebeurt zit er bij in, maar dan wel bij de juiste kilometets volgens schema.
Nog meer ideeën?

Morgenochtend bij de dealer in Apeldoorn een afspraak. Heeft een mooie groene .... in de aanbieding voor mij. Even voor praten.
Ik dacht zo wie zo nieuwe all seasons (michelin) tegen inkoopprijs. Een servicebeurt zit er bij in, maar dan wel bij de juiste kilometets volgens schema.
Nog meer ideeën?
50% korting?

Koffie doen met z’n dochter?

Nog meer ideeën?

De vier bandjes zonder meerprijs pushen

Ik vertrouw het internet niet

Vilamoura en omgeving
Vraag Diante anders even…

BEdankt voor tip. Zal lezen.
Gelukkig hoef ik niet meteen ja te zeggen. Heb in principe nog 5 a 6 weken de tijd. Zie het ook als een oefening, dat onderhandelen; tot hoever kan er wat af qua prijs of juist bandjes erbij etc.
Ik zou zoveel mogelijk voor ‘bij de prijs in’ gaan.

Gelukkig hoef ik niet meteen ja te zeggen. Heb in principe nog 5 a 6 weken de tijd. Zie het ook als een oefening, dat onderhandelen; tot hoever kan er wat af qua prijs of juist bandjes erbij etc.

Beste onderhandelingspositie is als je weg kan lopen. Zorg dat je iets in je hoofd hebt voor je gaat waar je voor zou tekenen, anders niet.

bijv vraagprijs incl nieuwe banden, extra garantie (niet zo relevant denk ik?), beurtje, als het een dealer is kan je ook een ‘gratis’ abonnementje voor wat onderhoud soms krijgen.. nieuwe wissers is altijd fijn maar kost niet zoveel

Of 2k onder vr pr zonder iets

Beste is ook niet direct tekenen maar concept ovk laten mailen en dan maandag nog ff scherper in proberen te zitten

Paar keer tegen de banden schoppen en zeggen hij is niet al te best hè, maar als je er echt van af moet dan laat maar weten hoeveel je er van de prijs af kunt halen ;)

Terug
Bovenaan