Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kinky…Alsof een engel op je tong zit te zeiken.
Wa het hâght vòl van lêg!Kinky…![]()
Ik wel!Ik heb geen idee wat je zegt, maar ik knik gewoon jaWa het hâght vòl van lêg!![]()
In de showroom nog even naar de GLC EV gekeken, zit toch wel mooi in elkaar! Kwaliteitsbeleving best wel goed, was wel een afgeladen versie (bijna 100.000 euries)
Erg fijn met die app. Daardoor kun je prima uit met dagvignetten.Digitaal zowel het 1 dags vignet (€9,60) en de Brenner tol (€11) gekocht. Super systeem! Vooral die digitale brenner scheelde heel veel wachttijd
Heel saai, maar helemaal niks, geen motor, geen boot, geen 'scharrel', geen ....Gelukkig nog heel tevreden
Wat heb je gekocht destijds? Rode cabrio?
Yep, de klassieke BB “Ringtone of productivity”. Ik had mijn 1ste BB 1 of 2 jaartjes eerder bij een wissel van werk.Ringtone ? Wat is dat?
Ik heb sinds ik een BB had (2009?) de BlackBerry tune als ringtone. Ideaal, want ik herken direct als ik word gebeld
Dank jeLees veel mee maar neem niet vaak de moeite in te loggen maar wilde nog even inhaken op ketelapper: heb er wel respect voor dat je nog zo een uiteenzetting schrijft over je lease-auto gebruik...Ik was denk ik lekker in iets met veel cilinders en vouwdak gestapt om een blokje om te gaan. Zoek t maar lekker uit met die forum-losers.![]()
Toch maar een i5 Touring met dikke korting?![]()
Een van mijn buren heeft de i5 touring, wel dik aangekleed, loopt ook nog wel aardig in de papieren op dan!
En dan komt de iX3 inruil daar nog bij?Had m voor 80-85k geconfigureerd en was zo een 66k ‘out the door’ door die idiote kortingen …
Had m voor 80-85k geconfigureerd en was zo een 66k ‘out the door’ door die idiote kortingen …
Ik heb 200k in bussen doorgebracht van ouwe LT’s tot hagelnieuwe Vivaro’s, maar ik blijf spontaan kortsluiting krijgen van de buzz. Schoonpa had die voor zn id4. Heb dr hetzelfde mee als bij een merc vito. Zit tussen bestelauto en bus in qua zit. Ik kan dr slecht aan wennen.Met de ID.Buzz heb je dan nog in ieder geval een auto die er, mijns inziens, van buiten nog wel leuk uitziet.
Is het erg dat ik oprecht niet kan bedenken hoe dat zou moeten klinken..? Toen ik aan de smartphone ging waren iPhones al wel redelijk gemeengoedRingtone ? Wat is dat?
Ik heb sinds ik een BB had (2009?) de BlackBerry tune als ringtone. Ideaal, want ik herken direct als ik word gebeld
Maar wel gezellig, of was dat juist het probleem?Zo, even bijkomen. Was een pittige werkdag...
Ik heb er een beeld bij hoe het eruit ziet, maar niet hoe het werkt. Qua smartphones heb ik ook alleen iPhones gehad.Is het erg dat ik oprecht niet kan bedenken hoe dat zou moeten klinken..? Toen ik aan de smartphone ging waren iPhones al wel redelijk gemeengoed![]()
Dankje ! Ik heb ze altijd tegen de achterkant van de Achterbank aan dus ze zitten echt op de achteras. Gister vond na inpakken de auto gestart zodat de luchtvering z’n werk kon doen, staat als een huis !Euh, een "ringtone", is het geluid dat je feun maakt als je gebeld wordt of doet niemand dat hier nog?
@De Dude, goede terugreis en hou het veilig onderweg! Afhankelijk van hoe oud je kinderen zijn zou ik de wijnkisten in hun 'footwell' zetten of 1 à 2 kisten vooraan. Hoe lager die zware dingen zitten hoe beter qua rijden. Ervaringsdeskundige met (gecombineerde...) aankoop van 200+ flessen in een BMW 318Ci E46 van mijn beste vriend. Ding was niet meer vooruit te fakkelen, maar we waren toen jong en wild hé
![]()
600km te gaan vanuit Beaune met die arme E46
Als je House of Cards hebt gekeken herken je m welIs het erg dat ik oprecht niet kan bedenken hoe dat zou moeten klinken..? Toen ik aan de smartphone ging waren iPhones al wel redelijk gemeengoed![]()
Ja werkt top hè. Fijn dat last minute nog aangepast kon worden.Erg fijn met die app. Daardoor kun je prima uit met dagvignetten.
Ik had me vergist in de datum met de terugreis. Dus in Italië via de app de datum alsnog aangepast.
En dan komt de iX3 inruil daar nog bij?![]()
Goed om te lezen dat de B niet alleen een garage/boulevard queen is ketelapper. Geniet van het uitstapje!
Je precies dit...facelift komt eraan dus zal ook wel blijven. Heb maar een 40 nodig als family-transport, wel B&W, niet-zwart exterieur, HUD en nog wat luxe zaken graag. Soms denk ik, haal wel een ID.Buzz als de afwerkingskwaliteit/materiaalgebruik bij de premium merken toch niet meer op punt is...

Respect voor je antwoord. Ik heb niet meegelezen, maar net even teruggezocht wat Soloman zei.Dank jeNu staan die 12 cilinders met het vouwdak voor de deur van Oostenrijks hutje, waar we na 1.100 kilometer 'blokje om' over mooie binnendoorwegen zondag waren aangekomen en tot dinsdag blijven zitten. Daardoor had ik de tijd ook voor de uiteenzetting. Ben wel benieuwd of @Soloman ook mans genoeg is voor enige reflectie.
Straks overigens de Z4 halen! Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen.![]()
Klote situaties.Dank @ketelapper @De Dude @S J 1001 @Niseko !
Klopt in principe allemaal wat jullie zeggen! Ik denk dat ik iemand ben die in zijn werk altijd bewust heeft willen zien waar voor mij de meerwaarde zit als ik een bepaalde klus aanpakte , een nieuwe, extra klant ging bedienen of intern een taak erbij kreeg. En ik richt mij ook bewust op de positieve kanten van mijn werk, waarbij ik negatieve eigenlijk accepteer als ''die krijg je er in elke functie, bij elk bedrijf bij en dus ook hier en nu''. Vanuit deze houding, en het bewustzijn dat prioriteiten en voorkeuren van zowel mij als mijn werkgever zijn veranderd over tijd, heb ik dus bewust onderzocht hoe ik als medewerker (omdat mij wel duidelijk is dat mijn werkgever mij alleen in die rol ziet) verder kan. Ik zie mogelijkheden maar dan moet ook de andere kant zich willen inspannen die met mij te onderzoeken, zoiets doe je niet in je eentje.
En wat @ketelapper zegt, omdat ik zoveel voor/met ondernemers werk (inderdaad zakelijke dienstverlening) weet ik wat erbij komt kijken. De vraag of ik die effort erin wil steken valt of staat met het vertrouwen of ook ík met die effort daadwerkelijk ook de kans zal krijgen mijn doelen te verwezenlijken. De moeizaamheid en resultaat van deze gesprekken geven mij het gevoel dat de kans groot is dat ik (extra) zal investeren, loyaal blijf en blijf meebouwen aan onze organisatie om als puntje bij paaltje komt een teleurstellende mededeling te ontvangen. In dat laatste geval hecht ik aan openheid, eerlijkheid (ook als ik te licht bevonden ben) en stel ik als voorwaarde dat ik dan een gewone medewerker ben, die niet dát extra stapje harder gaat zetten als hij daar zelf niets mee opschiet. Want dan blijven lusten en lasten inderdaad niet meer in aanvaardbare balans.
Geen unieke situatie volgens mij ook als ik anderen hier lees, maar voor mij wel nieuw![]()
Nog niet. De politieke spelletjes en verantwoording doorschuiven als shit de fan raakt is voor mij hoofdreden geweest om duidelijk te maken dat ik geen animo heb in doorgroeien. In de voedselketen word toch naar onderen geschopt, en dan zijn er twee plekken die ik niet erg vind. Bovenaan zodat ik verantwoording kan nemen zonder dat iemand naar mij schopt, of onderaan zodat ik zonder consequenties tegengas kan gevenBlijkbaar hebben we dit bijna allemaal meegemaakt![]()
![]()
Ik ben inmiddels van een lief schattige konijntje naar een gladde aal getransformeerd als het gaat om interne politiek in het bedrijfsleven en dat gaat met mijn nieuwe positie vrolijk door... Als ik dit zo terug lees denk ik waar ben ik mee bezig![]()
Zolang je collega’s dat maar niet denken…Ik ben inmiddels van een lief schattige konijntje naar een gladde aal getransformeerd als het gaat om interne politiek in het bedrijfsleven en dat gaat met mijn nieuwe positie vrolijk door... Als ik dit zo terug lees denk ik waar ben ik mee bezig![]()
Zo zou ik er ook inzitten, denk ik.Nog niet. De politieke spelletjes en verantwoording doorschuiven als shit de fan raakt is voor mij hoofdreden geweest om duidelijk te maken dat ik geen animo heb in doorgroeien. In de voedselketen word toch naar onderen geschopt, en dan zijn er twee plekken die ik niet erg vind. Bovenaan zodat ik verantwoording kan nemen zonder dat iemand naar mij schopt, of onderaan zodat ik zonder consequenties tegengas kan geven
![]()
Probeer dat laatste eens in het basisonderwijs. Mij nog niet gelukt.Promotie maken omdat je pro-actief bent is wellicht financieel leuk maar eenmaal met je kop boven dat maaiveld uit kan het meer hel dan hemel worden. Op management niveau werken de omgang en verhoudingen nou eenmaal anders. En geloof me, ook daar hebben ze te maken met bepaalde machtsverhoudingen.
Ik heb geleerd dat je net met je kop onder dat maaiveld moet blijven.
U vraagt, wij voeren uit en om half vijf.. een fijne avond!
Probeer dat laatste eens in het basisonderwijs. Mij nog niet gelukt.
Wat erg! Maar moet de VvE dat niet oplossen, of de zorginstelling/woningcorporatie als het een aanleunwoning betreft?Ik belde eergisteren met mijn oma (92). Het was 31°C in haar appartement. Bovenste verdieping, plat dak. Zowel haar zonnescherm als de hor waren kapot en konden niet direct worden gemaakt. Iedereen met vakantie natuurlijk. Echt sneu, het is dat mijn vader daar vandaag is, anders was ik er denk ik maar heengegaan om iets te improviseren, even buurmannen noem ik dat. Toch niet te doen zulke temperaturen binnen![]()