Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mag natuurlijk, maar ben niet zo’n terraszitter, daar word ik niet jaloers opMental note dat ik wat sfeer foto's plaats zodra ik weer avondje op het terras zit![]()
Goed gegoktVan harte, Frits! 47, gok ik zo?![]()
Struisvogels en emoes heb ik een hekel aan sinds ik een keer gebeten ben door zo’n beest…Struisvogel? Of het veilig is...
Zo neem ik de rotondes ook met de Alto, is normaal bij Suzuki rijders. Wellicht had hij ook Chinese banden...Ik zag vandaag nog een bizarre actie via de spiegels. Achter mij reed een kleine jeep (vermoed Suzuki Jimny, wat ouder type) met een aardige dektent van de rotonde. Die brak uit en slingerde nog even na. Zag er vrij heftig uit, ik dacht, als die niet uitkijkt, ligt hij op z'n zij...
Mijn vrouw heeft 3 Jimny' s gehad. Zij probeerde die ook altijd te kantelen.Zo neem ik de rotondes ook met de Alto, is normaal bij Suzuki rijders. Wellicht had hij ook Chinese banden...![]()
Omdat ik ze niet uit elkaar kan houden!Waarom dan een hekel aan beide soorten?
Ik wil het wel leuk houden. Aan het plaatje kun je het namelijk niet zien. Daarbij komt dat ik dat soort rijtjes niet uit mijn hoofd kan opdreunen.
Ja, precies. Is normaal.Mijn vrouw heeft 3 Jimny' s gehad. Zij probeerde die ook altijd te kantelen.
Misschien kan mevrouw @haarr die dan ook wel kantelen.Mijn Alto heeft nu niet alleen Chinese all season banden, hij heeft nu vrij versleten Chinese all season banden. De auto bepaalt nu zelf of hij de bocht om wil of niet.
Begrijpelijk, ik vind deze ook maar iets mooier dan die FiatIk wil het wel leuk houden. Aan het plaatje kun je het namelijk niet zien. Daarbij komt dat ik dat soort rijtjes niet uit mijn hoofd kan opdreunen.Ik vind het al heel wat te kunnen onthouden dat er van één van mijn meest favoriete modellen er (origineel) slechts 121 gebouwd zijn.
Die FF is inderdaad niet de meest geslaagde creatie van Pininfarina.Begrijpelijk, ik vind deze ook maar iets mooier dan die Fiatwas grapje van mijn kant natuurlijk
Doet mij denken aan Herman Finkers;Mijn Alto heeft nu niet alleen Chinese all season banden, hij heeft nu vrij versleten Chinese all season banden. De auto bepaalt nu zelf of hij de bocht om wil of niet.
Ben wel fan van mannen als Finkers, maar kan deze zo gauw niet vinden. Ondanks dat ik dergelijke organisaties wel eens nodig heb gehad kan ik ook erg lachen om zijn stukje over het RIAGG.Doet mij denken aan Herman Finkers;
"Goeie auto, maar hij slaat nogal gauw af..." "Oh dat komt slecht uit, want ik moet rechtdoor!"
Of zo, blijft heerlijke humor
Lochem is prachtig. Een deel van mijn familie komt er vandaan, mijn schoonzusje woont er nog steeds en mijn ex ook nog zover ik weet…Mooie lucht inderdaad.
Ik kon er op mijn ritten richting Hengelo langs Lochem ook zo van genieten. Opkomende zon, grondmist en reeën op de akkers.
Hobbelt jouw waggie nog of is het al hersteld?
Je zou ze toch laten richten?@Robert 69 Hobbelt nog steeds, velgen besteld maar levertijd van een week omdat ze uit Duitsland komen . Hopelijk volgende week gefixt !
Klopt, maar dat is niet gelukt. Ze zijn te ver heen. Rechts voor en rechts achter stuk. Kwestie van tijd voordat ze gaan scheuren wat door het richten waarschijnlijk sowieso was gebeurd.Je zou ze toch laten richten?
Hier zwemles en erna Rugby. Eerste klasje voor mn jongste. @Bimmert voortschrijdend inzicht! Zwemles maar naar de vrijdag verplaatsen.
Welke hoogte en velgmaat heb je dan nodig? Ik dacht dat de Ventus S1 evo3 wel met ster isKlopt, maar dat is niet gelukt. Ze zijn te ver heen. Rechts voor en rechts achter stuk. Kwestie van tijd voordat ze gaan scheuren wat door het richten waarschijnlijk sowieso was gebeurd.
Ze hadden me netjes gebeld erover en ook geen kosten in rekening gebracht wat ik erg schappelijk vond. Toch uur werk denk ik plus leen auto
Dus ik heb nieuwe besteld alleen de kleurcode werd niet geleverd in NL dus ze zijn in Duitsland besteld.
Ik had nog een hele mooie Styling 455 gespot op Kleinanzeigen maar zonder band en dat is een breedset. Voor is hetzelfde maar achter 275 en Hankook levert die weer niet met BMW ster codering dus dat was me allemaal weer veel teveel gedoe
Even opgezocht, mooie stad! Veel plezier.Zometeen naar Konstanz aan de Bodensee, is alleen niet heel erg lekker weer vandaag… komt wel goed!
Lekker bezig! Hoeveel meter zwem je dan?Ik heb sinds lange tijd weer eens in het water liggen spartelen vanochtend. Nu op de zaterdag ipv zondag. Zondagochtend was zó druk, niet leuk meer. Zigzaggen tussen de anderen door. Nu vanochtend lagen we er met max 9 personen in, ieder een ruime baan voor zichzelf. Heerlijk!
Morgen effe weer 8+ km van mijn Asics Nimbus afslijten.
Echt hè!Ik zie dit net op m’n feed voorbij komen. FSD rijders die nu al extra schermen monteren om video’s te kijken terwijl ze aan het rijden zijn… Vragen om problemen!
![]()
Ik heb een blauwe maandag na schooltijd rolstoelbasketbal gedaan. Erg leuk. Rolstoelrugby was me te wild.Lekker weertje ook hier!
Net hardgelopen, doel is toch minstens één keer per week. Nu lekker weer voor. Donderdag weer eerste training gehad van volleybal, mijn schouder werkte mee. Blijft wel gevoelig, dus oefeningen thuis blijven doen. Straks word ik nog fit
Ik ben ook pro rugby. Als je dat vergelijkt met voetbal, veel meer respect.
Ik had nu 44 of 46 baantjes. Tel kwijt.Lekker bezig! Hoeveel meter zwem je dan?
Respect. Ik vind zwemmen wel leuk, maar baantjes trekken is dan weer niet mijn ding. Misschien mindset "kweken", maar ik heb het met baanschaatsen ook. Liever natuurijs en dan een grote ronde.Ik had nu 44 of 46 baantjes. Tel kwijt.
Dat is 44 x 25m is 1100m.
Moet er weer even inkomen na lange tijd. Voorheen deed ik er 60-64. Daar wil ik ook weer aan werken.
Nu was het even kijken hoe druk het zou zijn op de zaterdag. En dat viel mee. Dus gelijk m'n zwempasje weer aangevuld met 12 beurten.
Knap hoor !Ik had nu 44 of 46 baantjes. Tel kwijt.
Dat is 44 x 25m is 1100m.
Moet er weer even inkomen na lange tijd. Voorheen deed ik er 60-64. Daar wil ik ook weer aan werken.
Nu was het even kijken hoe druk het zou zijn op de zaterdag. En dat viel mee. Dus gelijk m'n zwempasje weer aangevuld met 12 beurten.
Rugby is leuk. Goede sfeer en leuk om naar te kijken.
Helaas is mijn zoon gestopt. Lag ook wel een beetje aan de organisatie.
Ik vind het ook een onwijs fijne sport en inderdaad fijne sfeer. Ik kijk het ook graagIk ben ook pro rugby. Als je dat vergelijkt met voetbal, veel meer respect.
Ik zit er steeds meer over na te denken om 1x per 2 weken vrij te zijn. Ik werk nu 10j best hard en veel. Merk dat ik het wel prettig vind om wat meer ruimte te hebben. Ochtend voor mijzelf, middag lekker met de kinderen op padHier is de jongste net gestopt met voetbal, hij bezint zich nog op wat anders. Maar sowieso spelen de jongsten op zaterdag het eerst, hoe ouder ze worden hoe later op de dag ze spelen (dat is hier tenminste zo). En mijn voormalige 'papadag' is nu een dag voor mezelf geworden, beetje thuiswerken, mantelzorg voor m'n ouders, sporten, dingen waar je anders geen tijd voor hebt. Ik vond de tijd dat de kinderen klein waren heel leuk maar nu ze allebei op de middelbare school zitten brengt dat ook weer voordelen met zich mee.
35. Maat is 275/35/19Welke hoogte en velgmaat heb je dan nodig? Ik dacht dat de Ventus S1 evo3 wel met ster is
Mijn zoon is aan de kleine kant. Maar moest in no-time naar hogere groepen, waar hij samen moest spelen met kinderen die twee, drie koppen groter waren.Ik vind het ook een onwijs fijne sport en inderdaad fijne sfeer. Ik kijk het ook graag
Wel jammer dat de club roet in het eten gooide , geen andere in de buurt @Rembrandt ?