Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

35. Maat is 275/35/19

De Ventus S1 evo3 is het inderdaad. Deze is er wel maar zonder ster

Autoweek gaf ook geen hit : https://banden.autoweek.nl/hankook/275-35-r19/?oem=*
Apart, hier ligt de 275/40R21 op Bertha vooraan, die heeft wel die ster

35. Maat is 275/35/19

De Ventus S1 evo3 is het inderdaad. Deze is er wel maar zonder ster

Autoweek gaf ook geen hit : https://banden.autoweek.nl/hankook/275-35-r19/?oem=*
Als je banden met maar 6 mm profiel nieuw wilt kopen is Hankook je merk.

Of nog erger.

Wissel je ook van slag?
Nee, vandaag 95% schoolslag en de rest halve baantjed borstcrowl.
Ik kan niet goed borstcrowlen eerlijkheidshalve. Het lukt mij een halve baan vanaf de ondiepe zijde en met de kop onderwater en gaan! Dan schoolslag verder. Ondanks dat wel een hoog tempo, dat ik na een paar baantjes weer effe op adem moet komen en mijn hartslag weer wat rustiger.
Een cursus borstcrowl kost €150,- voor 10 lessen. Alleen tijdstip is zo ongelukkig en ik ben te gierig voor dat geld.
Mijn zwager ken het wel goed en hij tikt zo 80 baantjes aan, als ik er achter in de 50 ben (3 kwartier)

Nee, vandaag 95% schoolslag en de rest halve baantjed borstcrowl.
Ik kan niet goed borstcrowlen eerlijkheidshalve. Het lukt mij een halve baan vanaf de ondiepe zijde en met de kop onderwater en gaan! Dan schoolslag verder. Ondanks dat wel een hoog tempo, dat ik na een paar baantjes weer effe op adem moet komen en mijn hartslag weer wat rustiger.
Een cursus borstcrowl kost €150,- voor 10 lessen. Alleen tijdstip is zo ongelukkig en ik ben te gierig voor dat geld.
Mijn zwager ken het wel goed en hij tikt zo 80 baantjes aan, als ik er achter in de 50 ben (3 kwartier)
Dan je zwager maar vragen. €150,- is inderdaad niet helemaal normaal. :ROFLMAO:

Ben nu de stoomtreinen aan het fotograferen. Dit weekend rijden ze veelvuldig op-en-neer. Dus even in de buurt een leuke lokatie opzoeken en dan afwachten in de berm tot er één voorbij komt en dan klik-klik-klik-klik

Dan je zwager maar vragen. €150,- is inderdaad niet helemaal normaal. :ROFLMAO:
Zwager zit ook met 2 anderen in de snelste baan van het bad, dat gaat gewoon lekker. Ik zit daar net één baan naast voor de iets minder snellen, etc. Maar ik moest (zondag) die baan al wel delen met 5 of 6 anderen, die net niet allemaal even snel gaan. Inhalen kan niet, want dan kom je in de terug-baan wel iemand tegen. Of iemand die overal schijt aan had en over 3 banen breed aan het 'laveren' was, zo irritant.

Als je banden met maar 6 mm profiel nieuw wilt kopen is Hankook je merk.

Of nog erger.
Ik heb 7,5mm achter die in Italië zijn gekocht en voor zit er nog 5mm op en die zijn jaar / 20,000 km oud ….

Geloof best dat Joep banden had die weinig mm hadden nieuw, maar die van mij zijn gewoon normaal hoor

Ga denk maar op zoek naar andere werkgever :p
Maar als jouw werkgever meewerkt aan het aanpassen van de werktijden is er niks aan de hand, toch? Of je eigen business plannen versneld doorzetten… :p

Maar als jouw werkgever meewerkt aan het aanpassen van de werktijden is er niks aan de hand, toch? :p
Neu ik ben sowieso niet gebonden aan vaste tijden dus zal wel loslopen. In de avond denk wel sneller last maar dan werk ik wel wat langer door om de dag erna in de middag al naar huis te gaan en daar verder te werken.

Dagen dat ik van 9-5 achter m’n bureau aan het werk ben is praktisch nihil.

Neu ik ben sowieso niet gebonden aan vaste tijden dus zal wel loslopen. In de avond denk wel sneller last maar dan werk ik wel wat langer door om de dag erna in de middag al naar huis te gaan en daar verder te werken.

Dagen dat ik van 9-5 achter m’n bureau aan het werk ben is praktisch nihil.
Mijn vader ook niet. Die doet soms ook nog wel eens wat anders tussendoor. :ROFLMAO:

Dus.. 8,0mm profiel op nieuwe banden is niet meer zo vanzelfsprekend.

Ik was ook verbaasd dat mijn Michelin Primacy nog 'maar' 5,9mm hadden bij de APK.
Waren nog geen jaar oud maar idd.. nieuw zijn ze maar 6,4mm

Ga denk maar op zoek naar andere werkgever :p
Kom lekker onze(*) kant op! Prettig hiero.
*=Machiner, Rembrandt en ik zei de gek ;)
Minder files en veel natuurschoon

Dus.. 8,0mm profiel op nieuwe banden is niet meer zo vanzelfsprekend.

Ik was ook verbaasd dat mijn Michelin Primacy nog 'maar' 5,9mm hadden bij de APK.
Waren nog geen jaar oud maar idd.. nieuw zijn ze maar 6,4mm
Voor nog 7.3mm en achter 7.1mm (RWD)
Goodyear All Seasons en 3 maanden oud en 8500-9000km gereden

Als je een bedrag van 7 cijfers voor de komma betaald dan wil je de buurman niet kunnen aankijken als ik op de wc zit.

• Leuk
Waarderingen: Twix
Je moet maar net een camping willen. En 179m2 wonen is voor dat bedrag ook niet veel. Staat niet voor niets al 3 maanden te koop.

Klopt, wij hebben 172 m² voor heel wat minder...
Overigens is het maar net waar je dat checkt. Andere site heeft het over 134 m², nogal een verschil!
Verschil tussen netto en bruto woonoppervlak denk ik, alles onder de 1.50m mag je niet meetellen voor de netto woonoppervlakte, en dit huis heeft een zadeldak met amper borstwering dus boven nemen de netto vierkante meters snel af. Overigens staat wel de breedte van de woning begane grond en eerste verdieping genoemd maar niet de lengte. Je kunt het dus niet zomaar narekenen ;)

Verschil tussen netto en bruto woonoppervlak denk ik, alles onder de 1.50m mag je niet meetellen voor de netto woonoppervlakte, en dit huis heeft een zadeldak met amper borstwering dus boven nemen de netto vierkante meters snel af. Overigens staat wel de breedte van de woning begane grond en eerste verdieping genoemd maar niet de lengte. Je kunt het dus niet zomaar narekenen ;)
Dat laatste staat bij de zolder. 12.30 meter

Dat zou kunnen. Kan wel grove berekening doen met de buitenmaten, dan zal de 172 m² bruto zijn inderdaad. Al hebben we alleen op zolder schuine wanden, wel aan 3 zijden dus gaat rap inderdaad. Ach ja, ik klaag niet over de ruimte binnen :)

Dis meer @De Dude volgens mij:

Of als je meteen wil doorpakken (en een goede financier kan vinden waarschijnlijk):

Terug
Bovenaan