De Dude
Petrolhead
Ja en ook echt een prachtige buurt met veel ambassades / residenties van ambassadeurs. Je zit hier met 5 min op het strand en 10min fietsen in centrum.Vinketandjes wat een geld
Maar eerlijk is eerlijk. Wel een fraai huis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja en ook echt een prachtige buurt met veel ambassades / residenties van ambassadeurs. Je zit hier met 5 min op het strand en 10min fietsen in centrum.Vinketandjes wat een geld
Maar eerlijk is eerlijk. Wel een fraai huis!
Fantastische omgeving, Amalfi ook zo. Die laatste omgeving lust ik ook wel voor laterOp Capri zie ik mijzelf wel oud wordenmaar moet je wel beetje je weg kennen tussen het oud geld van Italië
Hangt nogal van eiland af, Sardinie hou ik wel van hoorDe kust sowieso maar liever geen eiland!
Ja maar kom op, voor 6,5 mjn mag het ook wel alle vakjes aanvinken.Ja en ook echt een prachtige buurt met veel ambassades / residenties van ambassadeurs. Je zit hier met 5 min op het strand en 10min fietsen in centrum.
geloof je meteen, maar om te wonen? Ik heb 1 regel, ik moet in de auto kunnen stappen en met spoed ergens kunnen komen (familie etc.). Niet eerst nog een halve dag op een veerboot of in een vliegtuig moeten zitten. Maar dat is uiteraard persoonlijk!Hangt nogal van eiland af, Sardinie hou ik wel van hoor![]()
Had je even door moeten rijden naar AT, scheelt nogal in prijs daarZo 2 keer in Konstanz geweest vandaag, familie daar op bezoek en die wilde ff met de kleine weg, dacht rijdt wel een paar keer op en neer, uiteindelijk 5 uur in de auto gezeten. Hele stad daar is 30 km/u en net er buiten 40 km/u wat een onzin man. Nog even de auto op de Duitse Autobahn uitgelaten, blijft leuk, ook die tunnels in Sport+. Morgen maar weer eens tanken, is alweer 2 dagen geleden….
En dan vind ik een zwembad binnen en weinig privacy in de tuin toch jammer.Ja maar kom op, voor 6,5 mjn mag het ook wel alle vakjes aanvinken.
De prijzen in AT ken ik niet, maar CH is in ieder geval flink goedkoper tanken tov Duitsland, kan dus beter gewoon hier gaan tanken. AT is dan ook wel weer echt een stuk om.Had je even door moeten rijden naar AT, scheelt nogal in prijs daar
Ja hoor, zonder omkijken. Als midden IT je uitgangspunt is voor naar NL, is vliegen altijd de snellere optie.geloof je meteen, maar om te wonen? Ik heb 1 regel, ik moet in de auto kunnen stappen en met spoed ergens kunnen komen (familie etc.). Niet eerst nog een halve dag op een veerboot of in een vliegtuig moeten zitten. Maar dat is uiteraard persoonlijk!
Ik heb liever geen eiland omdat ik daar te snel op zou zijn uitgekeken. Veel Nederlanders gaan met pensioen op Curaçao. Dat is te kleine voor me.De kust sowieso maar liever geen eiland!
Same here, mijn oom woont al lang op Curaçao maar ik heb er ook weinig mee.Ik heb liever geen eiland omdat ik daar te snel op zou zijn uitgekeken. Veel Nederlanders gaan met pensioen op Curaçao. Dat is te kleine voor me.
Ik begrijp wst je bedoelt hoor maar in praktijk ben je in noodgevallen toch te laat waarschijnlijk...Persoonlijk kijken we wat meer Noordelijk, eventueel Liguria of Cote d’Azur en dan heb je ook nog redelijk vliegveld met Nice mocht het nodig zijn. Maar voor ons is niet alleen NL belangrijk maar ook CH, omdat wij wel onze kinderen hier willen laten studeren. En de bovenstaande omgevingen zijn in 5-8 uur rijden vanaf waar we nu wonen.
Zou het met zo'n bestemming (eiland) ook niet bewust zo zijn dat je niet meer overal heen wil?Ik heb liever geen eiland omdat ik daar te snel op zou zijn uitgekeken. Veel Nederlanders gaan met pensioen op Curaçao. Dat is te kleine voor me.
In echte noodgevallen ben je bijna altijd te laat als je in het buitenland woont. Maar het is wel fijn dat je in ieder geval nog de flexibiliteit hebt. Ik ken het vluchtschema niet van Sardinië maar ik kan mij voorstellen dat het ook vrij seizoensgebonden is dus dat heeft dan gewoon wat meer planning nodig. Maar zo heeft iedereen uiteraard zijn eigen voorkeuren en overwegingen hè, dus stuur je er niet op blind.Ik begrijp wst je bedoelt hoor maar in praktijk ben je in noodgevallen toch te laat waarschijnlijk...
Ik vind Curaçao overigens prachtig en wil absoluut weer terug. Maar wonen? Nee.Same here, mijn oom woont al lang op Curaçao maar ik heb er ook weinig mee.
Misschien... ik weet het niet.Zou het met zo'n bestemming (eiland) ook niet bewust zo zijn dat je niet meer overal heen wil?
Die is echt brakIk ken het vluchtschema niet van Sardinië
Dat is, als je het mij vraagt, het allergrootste nadeel. Dat gevoel went nooit.In echte noodgevallen ben je bijna altijd te laat als je in het buitenland woont.
We kijken wel eens House Hunters en dan heb je ook een beach front tak ervan, Amerikanen die vertrekken. Kom je wel mooie plekjes tegen, vaak Costa Rica of Mexico, maar soms ook de Bahama’s en dan in Bimini, met een budget van 4 miljoen (hoe dan?), super dikke huizen, ontzettend mooi, maar wel echt helemaal niks te doen… moet je willen!Ik vind Curaçao overigens prachtig en wil absoluut weer terug. Maar wonen? Nee.
Ik heb nauwelijks familie van betekenis dus dat zou voor mij geen overweging zijn inderdaad. Ik denk dat het een bijkomstigheid is die je zal moeten accepteren.In echte noodgevallen ben je bijna altijd te laat als je in het buitenland woont. Maar het is wel fijn dat je in ieder geval nog de flexibiliteit hebt. Ik ken het vluchtschema niet van Sardinië maar ik kan mij voorstellen dat het ook vrij seizoensgebonden is dus dat heeft dan gewoon wat meer planning nodig. Maar zo heeft iedereen uiteraard zijn eigen voorkeuren en overwegingen hè, dus stuur je er niet op blind.
Moet ook weer eens langs de pomp met de zespitter, is glad 2300 km geleden dat dat voor het laats gebeurd isMorgen maar weer eens tanken, is alweer 2 dagen geleden….
geloof je meteen, maar om te wonen? Ik heb 1 regel, ik moet in de auto kunnen stappen en met spoed ergens kunnen komen (familie etc.). Niet eerst nog een halve dag op een veerboot of in een vliegtuig moeten zitten. Maar dat is uiteraard persoonlijk!
Die ken ik! Niet zo ver hier vandaan.Je hebt in eerbeek 1 straat waar prachtige huizen verscholen staan in de bossen
Exact wat ons tegenhield om iets te kopen in de Algarve (in de buurt van Tavira); connectie Faro - BEL/NL is excellent in "het seizoen" maar daarbuiten ben je bij wijze van spreken 24h onderweg en 2x overstappen in Zürich, Lissabon, Genève, München, CDG en noem het allemaal maar.Die is echt brak
Als je een bedrag van 7 cijfers voor de komma betaald dan wil je de buurman niet kunnen aankijken als ik op de wc zit.
Ik weet het, idem hier, voor 1 miljoen koop je alleen de wc hierGenoeg huizen van 1m+ hier waar je met 5 meter lopen bij de buren zit![]()
![]()
Je hebt er een gouden wc pot in staan?Ik weet het, idem hier, voor 1 miljoen koop je alleen de wc hierMaar blijf toch Nederlander hè, heb liever wat grond
![]()
Nee maar de top locaties gaan voor 25k per m2… dus iets meer dan alleen de wc…Je hebt er een gouden wc pot in staan?
25k per m2. 1 miljoen voor de wc dus is de wc 40 m2.Nee maar de top locaties gaan voor 25k per m2… dus iets meer dan alleen de wc…
Schijnbaar ruime toiletten daar in de Alpen25k per m2. 1 miljoen voor de wc dus is de wc 40 m2.Groot hoor, voor een wc.
Of zijn het nog badhuizen daar?Schijnbaar ruime toiletten daar in de Alpen25k per m2. 1 miljoen voor de wc dus is de wc 40 m2.Groot hoor, voor een wc.
![]()
Hoogstens 35 m2.Ja normaal toch? Hebben jullie kleinere wc’s dan?
Ja wel bewust anders red ik het niet met hoge nood...Beetje krapjes wel!
Beetje krapjes wel!
Ik maak met mijn dochters vaak grapjes uit series of boeken, vast herkenbaar voor de vaders hier. Zo ook het "seperaat toilet" van buurman en buurman. Zei mijn dochter laatst dat een vriendinnetje van haar maar één wc had in huis (maar was wel seperaat). Tja, wat voor jou (haar) normaal is...
Of wordt het dan tijd om te ontspullen?wij hebben de indeling op de bg veranderd, wc op nieuwe plek met nieuwe muurtjes etc
Lekker ruim gemaakt met binnenmaten van 1x1,40
M’n vrouw zei vandaag.. ‘misschien is een groter huis wel handig’
Net nu ik geen zin meer heb om huizen te kijken :’)
Volgend jaar maar eens zien..
Twijfel over installatie van een wallbox voor 11kw laden.. toch weer 2k.
Wij hebben beneden één en boven nog één in de badkamer. Dat is ook wel vrij standaard, maar enkel beneden heb je ook wel.Ja en de tweede dan boven toch?
Laat de drank dan toch ook eens staan...Ik was pas verdwaald in onze wc.
Redden we toch wel met offtopic gasten?Ja klopt, die mega mansions hebben dan ook 10-15 slaapkamers… ken niet eens zoveel mensen om uit te nodigen![]()