S J 1001
Petrolhead
In de VS heeft soms elke slaapkamer een badkamer. Kan handig zijn.
Heb ik op wel meer plekken dan alleen de VS gezien
Vind ik eig superhandig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de VS heeft soms elke slaapkamer een badkamer. Kan handig zijn.
Of wordt het dan tijd om te ontspullen?![]()
Ja en dan een Knives out 4?Redden we toch wel met offtopic gasten?
En voor overgeven kom je weer bij een wc uit, cirkel is rond.Nah
Consumptiemaatschappij
Gewoon vol aan overgeven
Beetje lullig, voordat je het weet heeft JW dan een lekke band...Ja en dan een Knives out 4?
Zwisterland red ik sowieso niet op één setje banden denk ik.Beetje lullig, voordat je het weet heeft JW dan een lekke band...![]()
Geen idee hoe duurzaam rolstoelbanden zijn, maar wat mij betreft mag je gewoon met een auto komen.Zwisterland red ik sowieso niet op een setje banden denk ik.![]()
De meeste huizen waar ik kom hebben inderdaad een powder room. Dit is vaak een wc en wasbakje.Ik weet dat ze in Amerika wel eens een powder room hebben, maar is volgens mij ook niet standaard.
Sommige slaapkamers delen een badkamer door middel van een jack and jill. Meerdere wc's en badkamers is echt super fijn.In de VS heeft soms elke slaapkamer een badkamer. Kan handig zijn.
Lijkt me ook handig, zeker met gasten. Wel veel schoonmaakwerk.De meeste huizen waar ik kom hebben inderdaad een powder room. Dit is vaak een wc en wasbakje.
Sommige slaapkamers delen een badkamer door middel van een jack and jill. Meerdere wc's en badkamers is echt super fijn.
Geen rijbewijs. Dan wordt het een taxi.Geen idee hoe duurzaam rolstoelbanden zijn, maar wat mij betreft mag je gewoon met een auto komen.![]()
JL86 betaald wel, komt goed.Geen rijbewijs. Dan wordt het een taxi.![]()
Taxi lijkt me een beetje duur, wellicht kan Carkiller je een lift geven, z’n auto staat wel op versleten Chinese banden dus aankomst is niet gegarandeerd, maar dat is een klein detailGeen rijbewijs. Dan wordt het een taxi.![]()
Alto is te klein, Swift ook. Subaru vrees ik ook...Taxi lijkt me een beetje duur, wellicht kan Carkiller je een lift geven, z’n auto staat wel op versleten Chinese banden dus aankomst is niet gegarandeerd, maar dat is een klein detail![]()
Lijkt me ook handig, zeker met gasten. Wel veel schoonmaakwerk.
Nou, geregeld.Rijd maar mee, je bent dan wel héél lang onderweg. EV, dus na 2u met 100 km/u op de snelweg moet je een uur laden hè...
Niet meer.Uitbesteden aan illegale immigranten, zat te vinden in Twix z’n regio
En ik wil bij ruimtegebrek best in een tent slapen. Ben niet zo veeleisend.Toppie, gooi er maar een datumprikker in![]()
Als je morgen vertrekt dan ben je op tijd voor het kerst diner.Rijd maar mee, je bent dan wel héél lang onderweg. EV, dus na 2u met 100 km/u op de snelweg moet je een uur laden hè...
En als je een stoel achterover kantelt? Of is dat echt niet haalbaar?Ik moet toch afhaken, ik kan niet zo lang zitten met mijn rug.
Toch wel een tent met airco en een powder room, niet?En ik wil bij ruimtegebrek best in een tent slapen. Ben niet zo veeleisend.
Wist ik niet en schrik ik even van om eerlijk te zijn - Heb bij John van Rijt auto's al een paar keer prachtige ombouws zien passeren voor mensen met een fysieke beperking qua ledematen.Geen rijbewijs. Dan wordt het een taxi.![]()
Oké... Friesland-Zwitserland. Ongeveer 9 uur rijden, laten we er 11 uur van maken met stops. 2 uur rijden, 1 uur laden dus iets van 16 uur onderweg. Dan is Pasen best haalbaar.Als je morgen vertrekt dan ben je op tijd voor het kerst diner.
Ik draag geen make-up, ondanks dat ik vaak de clown uit hang.Toch wel een tent met airco en een powder room, niet?
Ik zit dan nu wel in Duitsland, maar een rit van 6 uur moesten we nu ook al verdelen over twee dagen met een benzineauto. Als je dan ook nog moet laden, dan zijn we een week onderweg.Toch wel een tent met airco en een powder room, niet?
Dat was op mijn 18de ook een zware teleurstelling inderdaad. En nog, maar de scherpe randjes zijn er vanaf.Wist ik niet en schrik ik even van om eerlijk te zijn - Heb bij John van Rijt auto's al een paar keer prachtige ombouws zien passeren voor mensen met een fysieke beperking qua ledematen.
Als je blind zou zijn, tja, dan is het nogal logisch dat het niet zo verstandig is om te gaan rijden.
Niet slecht bedoeld, maar lijkt me vreselijk voor een ongelofelijke carnut zoals jij.
In 2017 zware longoperatie gehad met coma etc. en 3 maanden niet kunnen autorijden, vreselijke periode in mijn leven. Ik zat te wenen toen ik eindelijk weer kon & mocht rijden.
"Powder"... snappieIk draag geen make-up, ondanks dat ik vaak de clown uit hang.
Geen geld voor, drink Aldi bier..."Powder"... snappie
Overigens, de 31e 3 glaasjes gedronken, daarna niks meer. Begin het te verleren.Geen geld voor, drink Aldi bier...
Dat was op mijn 18de ook een zware teleurstelling inderdaad. En nog, maar de scherpe randjes zijn er vanaf.![]()
Aan de kosten en aanpassingen ligt het ook zeker niet. Die technieken blijven zich ook ontwikkelen. Er spelen bij mij meer dingen dan het feit dat ik niet kan lopen en dat ik rolstoelafhankelijk ben.Het zal wel meer geld kosten dan een - nou ja - standaard rijschooltraject, maar is er echt geen mogelijkheid dat je een rijbewijs kan halen met financiële tegemoetkomingen? Ik kan het me eerlijk gezegd amper inbeelden.
Als dat dan met inperkingen komt genre verplicht automaat etc, OK, beter toch dan niks?
Maar dat heb je zelf allicht al goed bekeken denk ik.
Ik wilde me er niet mee bemoeien... Maar dacht ook, als de mogelijkheid er geweest was had je die zeker aangepakt. Maar er is meer in het leven dan een botsdoos besturen.Aan de kosten en aanpassingen ligt het ook zeker niet. Die technieken blijven zich ook ontwikkelen. Er spelen bij mij meer dingen dan het feit dat ik niet kan lopen en dat ik rolstoelafhankelijk ben.![]()
Als ik niet met het vliegtuig ga kan ik er wel een paar meenemen. Welke heeft je voorkeur? Rambo style survival, commando silent, small stylish of simply firm?Ja en dan een Knives out 4?
Zeker weten. Er gebeurt ook nog zoveel moois ondanks een levenslange beperking, verlies van dierbaren en een mislukt revalidatietraject…Ik wilde me er niet mee bemoeien... Maar dacht ook, als de mogelijkheid er geweest was had je die zeker aangepakt. Maar er is meer in het leven dan een botsdoos besturen.
Niet meer.
Badkamers en wc’s. Gezellig onderwerp zeg. Spuit elf komt ook nog even langs:
- Een wc moet wel beetje ruim zijn. In NYC en Rome eens gehad dat de wc deur niet dicht kon door m’n lange benen
- Als wij gaan verhuizen wil ik 100% zeker twee badkamers. Wat een gedoe nu in de ochtend nu m’n jongste ook naar school gaat en tussen 6-7 spitsuur is
Leven en laten leven, maar dat laatste vind ik echt overdreven. Hoezo twee badkamers? Wij hebben 1 en redden ons echt prima met twee kinderen. Pas als ze gaan puberen en de badkamer een uur op slot gooien in de ochtend zie ik een klein probleem. Tackelen we dan wel.Badkamers en wc’s. Gezellig onderwerp zeg. Spuit elf komt ook nog even langs:
- Een wc moet wel beetje ruim zijn. In NYC en Rome eens gehad dat de wc deur niet dicht kon door m’n lange benen
- Als wij gaan verhuizen wil ik 100% zeker twee badkamers. Wat een gedoe nu in de ochtend nu m’n jongste ook naar school gaat en tussen 6-7 spitsuur is
het is ook een luxe probleem, geef ik gelijk toeLeven en laten leven, maar dat laatste vind ik echt overdreven. Hoezo twee badkamers? Wij hebben 1 en redden ons echt prima met twee kinderen. Pas als ze gaan puberen en de badkamer een uur op slot gooien in de ochtend zie ik een klein probleem. Tackelen we dan wel.
Sorry, maar ik vind het echt een overdreven luxeprobleem.
Kleine wc, ja klopt, al vind ik de trent van die mini wastafels in de wc ook erg irritant. Soms wordt het een gigantisch waterballet als je je handen gaat wassen. Past niet!
Oeh je maakt een mooi bruggetje naar irritaties in moderne hotel kamers !!!vind ik de trent van die mini wastafels in de wc ook erg irritant. Soms wordt het een gigantisch waterballet als je je handen gaat wassen. Past niet!
Maar geen drie badkamers? Ik zou verhuizenIk zeg maar niets…wij hebben drie wc’s. Twee in huis en één in de schuur. Beneden in huis zit wc in badkamer, dan is het wel prettig om boven nog een hokje te hebben, oa met thuiswerken wel ideaal dat ik niet de ochtendspits beneden (en mezelf) afleid.
Schuur was harde voorwaarde van vrouwlief bij de bouw, en ik geef dr wel gelijk. Kids hoeven niet netjes alles uit te trekken als ze buiten spelen, en met een feestje oid buiten scheelt het veel geloop en daarmee rommel in huis.