Jay DoubleYou
Autoholic
Bedoel je dan geen 42 ipv 24? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee want ik heb er nu 30 werkzaam. 18 op het dak. 12 op de garage. Heb er nog 24 liggen voor op de loods.Bedoel je dan geen 42 ipv 24?![]()
Oké.Nee want ik heb er nu 30 werkzaam. 18 op het dak. 12 op de garage. Heb er nog 24 liggen voor op de loods.
Yep, beter dan erachter komen dat je één van de betere F1 wedstrijden gemist hebt omdat een kameraad even zn nieuwe werkauto kwam laten zien en voele. Prima ding trouwens zo’n amarok.In slaap vallen in de zon op een vrije dag is toch het lekkerste gevoel wat er is.
Race van het jaar.Yep, beter dan erachter komen dat je één van de betere F1 wedstrijden gemist hebt omdat een kameraad even zn nieuwe werkauto kwam laten zien en voele. Prima ding trouwens zo’n amarok.
Ik ben aan het koken... En uitgebreid ook.Ga der eens vlug halen zeg
Ga der eens vlug halen zeg
Omdat ze zelf komt, onafhankelijke vrouw. Was er regen, was ze moe of zo. Dan had ik haar opgehaald.de vraag is de eigenlijk - waarom stond je er niet al toen ze aankwam en heb je het eten er niet omheen getimed![]()
Lekker. Kom je me ophalen of moet ik ook met de bus……Ze is er overigens al en is enthousiast over het eten. Varkenshaas met champignonsaus, haricots verts, aardappelschotel met room en kaas uit de oven en eigen gemaakte tiramisu toe.
Met de bus, anders denkt mijn vriendin waarom haal je hem wel op en mij niet. Nu maar eens eten.Lekker. Kom je me ophalen of moet ik ook met de bus……![]()
Jij bent dan ook geen zelfstandige vrouwJe hebt mij toen ook van de trein gehaald.
Ik kijk later vanavond wel terug, als de kids op bed liggen eerst buiten wat dingen doenRace van het jaar.![]()
Als je 2 keer per week mij zou bezoeken moest je ook met de bus.Je hebt mij toen ook van de trein gehaald.
Goed punt, maar als ik zeg ik kook vanavond graag voor je maar blijk eigenlijk hondsmoe geweest te zijn dan wordt ze ook boos. Ze merkt dat zeker op. Nu heb ik met plezier voor ons gekookt, zonder onderbreking. En ze komt al met de trein. Ze woont in Leiden, haar daar ophalen is 25 minuten enkele reis. Kan haar dus ook altijd daar ophalen, maar dat wil ze niet. Want wil zelfstandig zijn...Vrouwen en logica..
Don’t be fooled …
Ik geloof je oprecht CK, maar ik heb wel het vermoeden dat je vriendin daar dan iets anders in staat dan de gemiddelde vrouwGoed punt, maar als ik zeg ik kook vanavond graag voor je maar blijk eigenlijk hondsmoe geweest te zijn dan wordt ze ook boos. Ze merkt dat zeker op. Nu heb ik met plezier voor ons gekookt, zonder onderbreking. En ze komt al met de trein. Ze woont in Leiden, haar daar ophalen is 25 minuten enkele reis. Kan haar dus ook altijd daar ophalen, maar dat wil ze niet. Want wil zelfstandig zijn...
Kijk nou maar uit dat je niet teveel in een hoekje op je telefoon zit te glimlachen waar ze bij isZe is er overigens al en is enthousiast over het eten. Varkenshaas met champignonsaus, haricots verts, aardappelschotel met room en kaas uit de oven en eigen gemaakte tiramisu toe.
Mogelijk. Onze relatie is wat het is, ze is vrij om die te verbreken als ze het niet meer leuk vind.Ik geloof je oprecht CK, maar ik heb wel het vermoeden dat je vriendin daar dan iets anders in staat dan de gemiddelde vrouw
Ze is douchen, duurt wel even.Kijk nou maar uit dat je niet teveel in een hoekje op je telefoon zit te glimlachen waar ze bij iseyes on the prize. Niet een paar van die halve zolen die verstoppertje spelen in het offtopic
![]()
![]()
![]()
Kijk nou maar uit dat je niet teveel in een hoekje op je telefoon zit te glimlachen waar ze bij iseyes on the prize. Niet een paar van die halve zolen die verstoppertje spelen in het offtopic
![]()
![]()
![]()
Wat doe je hier dan?!Ze is douchen, duurt wel even.
Chill toch, kind voorlezen en haar bed in , jij chillenHeuj
Mijn vrouw is winkelen met vriendinnen
Ben niet aan het verstoppen XD
Wie verzint dat er winkels tot 20u open zijn op een zondag?
Heb ik wat te doen tijdens het afdrogen. En nee, niet de vaat...Wat doe je hier dan?!![]()
Hahaha als je het zo terugleest is het best oude mannen gezeurIk hoop wel dat je nog een badkamer hebt en niet zonder de deur te kunnen sluiten naar een (te) klein kamertje moet o vervolgens je handen te wassen in een wastafel die gemaakt is voor/door kinderhandjes. En dat ze genoeg warm water heeft om te douchen, dat het boilervat niet leeg is...
Ik lees het geamuseerd mee
Ruime badkamer en onbeperkt warm water. Waarom vrouwen altijd zo heet douchen blijft me een raadsel.Ik hoop wel dat je nog een badkamer hebt en niet zonder de deur te kunnen sluiten naar een (te) klein kamertje moet o vervolgens je handen te wassen in een wastafel die gemaakt is voor/door kinderhandjes. En dat ze genoeg warm water heeft om te douchen, dat het boilervat niet leeg is...
Jij hebt tenminste geen rare nickname.
Hou deze gedachte vast. Dit is de rest van ons leven nou eenmaal 9 van de 10x het verhaal. Andersom ook. Maakt het ook zo leuk. Soms.Waarom vrouwen altijd (…) blijft me een raadsel.
Inkoppertje? Want dan blijven ze... (wel in jouw straatje, deze grap, niet? Wel slecht, sorry not sorry)Ruime badkamer en onbeperkt warm water. Waarom vrouwen altijd zo heet douchen blijft me een raadsel.
Ja zijn we ook dus dan mag het tochHahaha als je het zo terugleest is het best oude mannen gezeur![]()
Inkoppertje? Want dan blijven ze... (wel in jouw straatje, deze grap, niet? Wel slecht, sorry not sorry)
Huh?wijst in mijn ogen met twee naar zichzelf.
Ik voel me nog jong met 33Ja zijn we ook dus dan mag het toch
They stay hot... (te ver gezocht?)
Breng jij zo de oudste naar bed, ik ga nog even op mijn laptop wat voor werk doen...
Lukt echt heel goed tot nu toe, al veel kunnen typen...
Ben je het niet zelf? Ook Belg die het interessant vindt om Frans te spuien
Nee, ik zit na te denken of het van toepassing is.They stay hot... (te ver gezocht?)
Ow, loop je 8 jaar achter. Ik ben over de 40 dus ik mag zeker klagen! Want ik ben ook Nederlander hè! En iemand die het goed heeft, dus dan heurt het!Ik voel me nog jong met 33Maar m’n gemopper zegt wat anders