Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik snap nu waarom sommige van jullie onder de plak zitten. :whistle:

De afspraak, ze komt vanavond naar mij toe.
De timing, ik ben aan het koken en kan nu niet weg.
De moeite voor haar, 10 minuten met de bus.
De tijd die het extra kost als ik haar ophaal, ze moet 10 minuten op mij wachten en dan weer 10 minuten terug.
En, het feit dat ik weet dat ze het prima vind én dat ze tegen een grapje kan.

Komt goed.

Maar even een kleine discussie. Mijn vriendin doet zoals ik eerder schreef graag haar eigen ding. Rijbewijs halen vond ze bijvoorbeeld niet nodig, ov is goed genoeg. Prima, haar keus. Wat ze vanavond eigenlijk vroeg, heb je tijd om me op te halen anders kom ik met de bus. Ik had geen tijd door het koken, nam factoren mee zoals mooi weer, niet te laat/donker en korte busrit dus mijn voorkeur ging uit naar de bus.
Ze heeft dit geaccepteerd, had ze gezegd kom me halen want geen zin in de bus dan was ik haar gaan halen. Het is ook een slimme vrouw, ze komt er achter als ik iets tegen mijn zin in gedaan heb terwijl het niet praktisch was.

Wat ik hier lees is dat de voorkeur uit gaat naar altijd ophalen, het is tenslotte je vriendin. Dus ik moet stress ervaren terwijl ze in 10 minuten zelf bij me is. Dat wil ze zelf niet, ze zou me daar zeker op aanspreken.

Vrouwen en logica..

Don’t be fooled …
Goed punt, maar als ik zeg ik kook vanavond graag voor je maar blijk eigenlijk hondsmoe geweest te zijn dan wordt ze ook boos. Ze merkt dat zeker op. Nu heb ik met plezier voor ons gekookt, zonder onderbreking. En ze komt al met de trein. Ze woont in Leiden, haar daar ophalen is 25 minuten enkele reis. Kan haar dus ook altijd daar ophalen, maar dat wil ze niet. Want wil zelfstandig zijn...

Goed punt, maar als ik zeg ik kook vanavond graag voor je maar blijk eigenlijk hondsmoe geweest te zijn dan wordt ze ook boos. Ze merkt dat zeker op. Nu heb ik met plezier voor ons gekookt, zonder onderbreking. En ze komt al met de trein. Ze woont in Leiden, haar daar ophalen is 25 minuten enkele reis. Kan haar dus ook altijd daar ophalen, maar dat wil ze niet. Want wil zelfstandig zijn...
Ik geloof je oprecht CK, maar ik heb wel het vermoeden dat je vriendin daar dan iets anders in staat dan de gemiddelde vrouw

Ze is er overigens al en is enthousiast over het eten. Varkenshaas met champignonsaus, haricots verts, aardappelschotel met room en kaas uit de oven en eigen gemaakte tiramisu toe.
Kijk nou maar uit dat je niet teveel in een hoekje op je telefoon zit te glimlachen waar ze bij is :p eyes on the prize. Niet een paar van die halve zolen die verstoppertje spelen in het offtopic :ninja: :cool: :D

Ik geloof je oprecht CK, maar ik heb wel het vermoeden dat je vriendin daar dan iets anders in staat dan de gemiddelde vrouw
Mogelijk. Onze relatie is wat het is, ze is vrij om die te verbreken als ze het niet meer leuk vind.

Kijk nou maar uit dat je niet teveel in een hoekje op je telefoon zit te glimlachen waar ze bij is :p eyes on the prize. Niet een paar van die halve zolen die verstoppertje spelen in het offtopic :ninja: :cool: :D
Ze is douchen, duurt wel even.

Morgen wil ze wat er over is van de aardappelschotel mee naar huis nemen, ze wil ook het recept.:cool:

Heuj

Mijn vrouw is winkelen met vriendinnen

Ben niet aan het verstoppen XD

Wie verzint dat er winkels tot 20u open zijn op een zondag?

Ik hoop wel dat je nog een badkamer hebt en niet zonder de deur te kunnen sluiten naar een (te) klein kamertje moet o vervolgens je handen te wassen in een wastafel die gemaakt is voor/door kinderhandjes. En dat ze genoeg warm water heeft om te douchen, dat het boilervat niet leeg is...

Gemini-Generated-Image-7u5lqm7u5lqm7u5l.jpg

Ik hoop wel dat je nog een badkamer hebt en niet zonder de deur te kunnen sluiten naar een (te) klein kamertje moet o vervolgens je handen te wassen in een wastafel die gemaakt is voor/door kinderhandjes. En dat ze genoeg warm water heeft om te douchen, dat het boilervat niet leeg is...
Ruime badkamer en onbeperkt warm water. Waarom vrouwen altijd zo heet douchen blijft me een raadsel.

Terug
Bovenaan