Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het in BE ook zo erg?De FP is in onderhoud. Moet wel zeggen dat ik stilaan afkick verschijnselen vertoon bij gebrek aan mijn dagelijkse update over de evolutie van de brandstofprijzen waarbij elke cliffhanger of thriller verbleekt. Zonder deze dosis suspense is het leven maar saai![]()
Moet jij niet in de hoek staan?De FP is in onderhoud. Moet wel zeggen dat ik stilaan afkick verschijnselen vertoon bij gebrek aan mijn dagelijkse update over de evolutie van de brandstofprijzen waarbij elke cliffhanger of thriller verbleekt. Zonder deze dosis suspense is het leven maar saai![]()
Ja. Maar ik ben nogal eigenzinnig, op het randje van #recalcitrant.Moet jij niet in de hoek staan?
Ja. Maar ik ben nogal eigenzinnig, op het randje van #recalcitrant.
de basisschool? Daarna namen ze de moeite niet meer om op de gang te zetten. middelbaar was richting concierge en coordinator en mbo...well, laten we het daar maar helemaal niet over hebben.Misschien dat dat nu getolereerd wordt in de klas, maar in mijn tijd echt niet. Dan maar op de gang.![]()
Onderhoud of komt een supercharger op?Net ook even de T-Bird naar de garage gebracht.
Ik was zo’n leerling die op de gang moest zonder dat ik wat verkeerd gedaan had, of dat we klassikaal gestraft werden. Ik snap het nog steeds niet, maar gelukkig is het ook maar op één hand te tellen. Op het MBO hadden we een situatie dat we een leraar hadden die dingen deed die niet klopten. Gelukkig hadden we onze Studieloopbaanbegeleider en de Afdelingscoördinator aan onze kant staan en na een paar maanden werd de betreffende leraar ontslagen.de basisschool? Daarna namen ze de moeite niet meer om op de gang te zetten. middelbaar was richting concierge en coordinator en mbo...well, laten we het daar maar helemaal niet over hebben.![]()
Soms heeft een leraar ook een slechte dag, ik ben dr een keer uitgegooid omdat ik tegen de wand geleund zat ipv recht op de stoel.Ik was zo’n leerling die op de gang moest zonder dat ik wat verkeerd gedaan had. Ik snap het nog steeds niet, maar gelukkig is het ook maar op één hand te tellen. Op het MBO hadden we een situatie dat we een leraar hadden die dingen deed die niet klopten. Gelukkig hadden we de Studieloopbaanbegeleider en de Afdelingscoördinator aan onze kant staan en na een paar maanden werd de betreffende leraar ontslagen.![]()
Is voor een paard?Pagina 690 alweer…
![]()
Zal er vast inpassen, maar het is denk ik vooral voor comfortabel kamperen.Is voor een paard?
2 ezels, paard wordt lastigIs voor een paard?
Edit, kan 5kW ontladen @buitengaats, had me vergistCompleet?
Uit mn hoofd 20 panelen totaal 7,7 kW piek, praktijk is max 6 geloof ik, ligging niet verkeerd maar ook niet meest ideaal.
20kWh batterij, maximale ontlading 4kW uit mn hoofd. Met kookplaat, wasmachine en waterpomp aan kom ik daar wel overheen, springt net bij savonds.
Ik schat in dat dit ervoor zorgt dat ik ipv 4mWh terug te leveren nu maximaal op 1mWh teruglevering uitkom.
Uiteindelijk zou nog meer capaciteit tussen de oren wel leuk klinken, maar in de praktijk levert dat geen financieel voordeel meer op, omdat we alles van solaredge hebben. Dan ist wat duurder dan dat je de hele setup zelf via Victron bij elkaar scharrelt. Had ik vorig jaar vooral geen tijd voor
![]()
Nog steeds zo veel spijt dat ik mijn (vrij vorte mispel qua roest) NA heb weggedaan back in the day voor een appel en een ei.Misschien dat dat nu getolereerd wordt in de klas, maar in mijn tijd echt niet. Dan maar op de gang...
![]()
Staat ie in een andere staat? Dat is een hoop geld, destijds van Maryland naar NY haven (de Corvette) was een stuk minderZo, het had nogal wat voeten in de aarde, maar: de auto wordt morgen opgepikt en wordt zeer waarschijnlijk morgen ook afgeleverd.
Wel grappig, natuurlijk nádat je het contract hebt getekend: 'we hebben een vervoerder gevonden, maar die doet het voor $900 omdat het best een omweg voor hem is' (we hadden $650 afgesproken).
Typisch.
Goed, wat onderhandeld en nu doen we het voor $750. Het zal wel, stuur het ding maar op.
Mja, zo'n 600km verderop. Is zeker een flinke berg geld, helaas. Anderzijds, een auto huren/benzine/hapje onderweg etc. dan zit je ook snel tegen de $400, excl. terugreis. En we waren 14u+ onderweg geweest.
Ik heb flink rondgezocht, dit waren wel zo'n beetje de offertes. Eentje was zelfs $1100.
Maar goed, al met al heeft deze defecte transmissie zo'n $7500 gekost. Hopelijk blijft dat Hondaatje nu wel weer ff brommen zeg, pfff.
Bij de Lidl krijg je een pop-up op het scherm en moet je aangeven Sixpack of Los. Kies je Sixpack komt de volgende pop-up Één of meer?Nou, ik had bijna een strafblad. Ik had een steekproef controle bij de supermarkt, had een paar dingetjes gekocht. Netjes alles gescand dus geen zorgen. Ze scant mijn 6-pak sinaasappelsap. "Dit product is niet gescand" Ik zeg met alle respect, ik heb hem langs de scanner gehaald en hij gaf een piep. Die meid kijken, ik zeg daar staat hij, in de lijst. Ze zegt ja, maar dat is een enkel flesje, hij heeft het sixpack als een enkel flesje gescand. Ik ze oké. hoe moet ik dat door hebben? Ze zegt niet, gebeurt wel vaker. Lekker handig.
Ik was bij de Jumbo, die heeft dat blijkbaar niet.Bij de Lidl krijg je een pop-up op het scherm en moet je aangeven Sixpack of Los. Kies je Sixpack komt de volgende pop-up Één of meer?
Werkt prima
Geeft niks, jij compenseert wel met je auto's.3 six packs? Ik heb niet eens 1 six pack...
volgens mij hebben wij beide net zoveel autosGeeft niks, jij compenseert wel met je auto's.![]()
Ja, alleen zijn die van mij een fractie van de prijs van die van jou. Subaru, voor een liefhebber zo'n 20k waard. Swift, 15k maximaal en Alto een appel en een ei. 36k aan auto's, weinig compensatie.volgens mij hebben wij beide net zoveel autos![]()
Bij de Lidl krijg je een pop-up op het scherm en moet je aangeven Sixpack of Los. Kies je Sixpack komt de volgende pop-up Één of meer?
Werkt prima
Ieder zn eigen buget toch, geen idee hoe de compensatie meter werkt, hoe meer je uitgeeft hoe kleiner je plasser is?Ja, alleen zijn die van mij een fractie van de prijs van die van jou. Subaru, voor een liefhebber zo'n 20k waard. Swift, 15k maximaal en Alto een appel en een ei. 36k aan auto's, weinig compensatie.![]()
Dikke, dure wagens zijn vaak ter compensatie. Maar we hadden het over het gebrek aan een sixpack, compensatie daarvoor. Meteen weer zo platvloers, jammer is dat.Ieder zn eigen buget toch, geen idee hoe de compensatie meter werkt, hoe meer je uitgeeft hoe kleiner je plasser is?
Ik ben ook blij hoor, zeker als de schade straks gemaakt is. Alto moet echt weg, ga met de Swift rijden als hij terug is dus is dan overbodig.Ik zou met een Sub WRX / STI en een moderne Swift ook al heel blij zijn.
Wie het kleine niet eert is het grote...
Ieder zn eigen buget toch, geen idee hoe de compensatie meter werkt, hoe meer je uitgeeft hoe kleiner je plasser is?
Volgens Chat:benieuwd naar de formule
Geen idee. Mijn vrouw vertelde me dat de auto netjes het voorgeschreven onderhoud kreeg, o.a. transmissievloeistof. Ik heb daar helaas geen overzicht op. Idem, ik dacht ook altijd dat Honda prima kwaliteit leverde.Heb je de onderliggende oorzaak eigenlijk al kunnen achterhalen? Teruggedraaid, ongeval, waterschade, gebrekkig onderhoud etc gesteld dat je die auto 2DH hebt gekocht.
Het is nu niet bepaald dat Honda brol levert. Ik heb ze erg hoog zitten, ik ben sinds mijn 16de nooit "Honda-loos" geweest, maar de prijzen tegenwoordig...
Volgens mij hadden bepaalde Honda modellen geen beste automaten...Geen idee. Mijn vrouw vertelde me dat de auto netjes het voorgeschreven onderhoud kreeg, o.a. transmissievloeistof. Ik heb daar helaas geen overzicht op. Idem, ik dacht ook altijd dat Honda prima kwaliteit leverde.
Wat wellicht ook meespeelt is dat wij echt bijna constant korte ritjes rijden van minder dan 5km per keer (95% van de ritten). Geen idee of dat van invloed kan zijn op een CVT? Constant vertragen/afremmen (alleen maar stadsverkeer met al die stopborden elke 200m).
Of gewoon domme pech... dat kan ook wel eens.Geen idee. Mijn vrouw vertelde me dat de auto netjes het voorgeschreven onderhoud kreeg, o.a. transmissievloeistof. Ik heb daar helaas geen overzicht op. Idem, ik dacht ook altijd dat Honda prima kwaliteit leverde.
Wat wellicht ook meespeelt is dat wij echt bijna constant korte ritjes rijden van minder dan 5km per keer (95% van de ritten). Geen idee of dat van invloed kan zijn op een CVT? Constant vertragen/afremmen (alleen maar stadsverkeer met al die stopborden elke 200m).
Nee ja, ergens wel eens hoor, zeker omdat Honda een extra uitgebreide garantieregeling had waar wij nét buiten vielen.Ja en nee. Ja als de auto zwaar verwaarloosd is en er naar niks werd gekeken en op alles bespaard. Kans = quasi 0% bij dM. Zie zijn verhalen @Regata @XM.
Nee, als Honda garage zou ik alles op alles zetten om zo een klant te behouden en een goede regeling treffen waarmee elke partij vrede heeft. Gratis zal het nooit zijn.
Volgens Chat:
De Compensatieformule™
Piemelcompensatie = (PK x Uitlaatvolume x Ego) / Zelfvertrouwen
Correctiefactoren:
Conclusie: Hoe harder de uitlaat, hoe zachter de waarheid.
- BMW M3: × 1,5
- Porsche 911: × 2
- Lamborghini: × 3
- Verhoogde Dodge Ram: × 5
- Dodge Ram met LED-verlichting: × 10
Bij een Fiat Panda is de formule niet van toepassing. Die man heeft niks meer te bewijzen.