Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij ook @Dude.Tempo ligt hoor , je bent aan het typen en ziet al dat er een nieuwe update is!
Schermtijd voor c’est moi voorbij. Ik schenk mijzelf nog een glaasje whisky in en ga maar is het weekend waardig afsluiten.
Fijne avond
Ik zei daar: als iemand met één vinger naar jou wijst, wijst hij met twee vingers naar zichzelf. Middelvinger vind ik bij die gasten niet eens de moeite waard.Huh?
Middelvinger, ringvinger en pink = 2 ?![]()
Zo te zien is er ingegrepen.Jij hebt tenminste geen rare nickname.![]()
Chill toch, kind voorlezen en haar bed in , jij chillen
Ik heb me nergens mee bemoeid, geen melding gedaan. Zonde van mijn tijd.Ik zei daar: als iemand met één vinger naar jou wijst, wijst hij met twee vingers naar zichzelf. Middelvinger vind ik bij die gasten niet eens de moeite waard.
Zo te zien is er ingegrepen.![]()
We??Ja zijn we ook dus dan mag het toch
Klopt, maar hij had wel wat te zeggen over jouw nickname.Ik heb me nergens mee bemoeid, geen melding gedaan. Zonde van mijn tijd.
Ja, nu niet meer.Klopt, maar hij had wel wat te zeggen over jouw nickname.![]()
In het Frontpage-topic. Was je ook bij toch?Was het weer eens popcorn time? Helaas gemist![]()
Ja vanochtend volgens mij, maar daarna nog meer vuurwerk?In het Frontpage-topic. Was je ook bij toch?![]()
200 rijden kost je je geheugen.In het Frontpage-topic. Was je ook bij toch?![]()
Ja.Ja vanochtend volgens mij, maar daarna nog meer vuurwerk?
Ik denk het glaasje Ouzo bij de Griek vanavond.200 rijden kost je je geheugen.
Vuurwerk, laf sterretje hooguitJa vanochtend volgens mij, maar daarna nog meer vuurwerk?
Ach man, jij zit nog in je prime zo’n beetjeJup wij
Vuurwerk, laf sterretje hooguit
Ach man, jij zit nog in je prime zo’n beetje
Und? Nog steeds een 3 op je cv
![]()
Je verwees naar mij, maar ik heb hier al 20 jaar (of zo?) mijn enige account; wel 1x van naam gewisseld want mijn MX-5 Niseko heb ik pas in 2015 gekocht. Daarvoor zal het iets met VTEC geweest of Volvo 480 geweest zijn.@JL86 Kennelijk weer eens een die een ban had maar met nieuw account vrolijk, nouja, verder ging. Iemand waar een andere forummer kennelijk al voor gewaarschuwd was door andere forummers... Moet niet gekker worden hier.
Ik had de wijsheid in pacht, maar kon die niet langer betalen. Niet erg, als ik om me heen kijk, domheid is gratis.Wijsheid komt met de jaren!
ik wacht nog steeds...
Moet ik helpen zoeken?Wijsheid komt met de jaren!
ik wacht nog steeds...
Mijn ervaring is dat overal schijt aan hebben meer komt met de jaren.Moet ik helpen zoeken?![]()
Hmm dan doe ik dat ook niet goed...Mijn ervaring is dat overal schijt aan hebben meer komt met de jaren.![]()
Ik ben wat ouder en begin het ook nu pas te leren...Hmm dan doe ik dat ook niet goed...
Ja, eens samen kijken bij het eind van de regenboog? Daar heb ik nog niet gezocht...Moet ik helpen zoeken?![]()
Overal gaat wat ver, maar dat heb ik afgelopen tijd wel wat meer onder de knie gekregen.Mijn ervaring is dat overal schijt aan hebben meer komt met de jaren.![]()
Goed idee. Misschien staat er wel een pot met goud!Ja, eens samen kijken bij het eind van de regenboog? Daar heb ik nog niet gezocht...
Ja en dan kunnen we een Mercedes kopenOveral gaat wat ver, maar dat heb ik afgelopen tijd wel wat meer onder de knie gekregen.
Goed idee. Misschien staat er wel een pot met goud!![]()
Vertel mij wat. Soms loop je zo twee pagina's achter.Tempo ligt hoor , je bent aan het typen en ziet al dat er een nieuwe update is!
Niet te veel over nadenken en trek je vioral niet teveel aan wat anderen zeggen of denken.Maar even een kleine discussie. Mijn vriendin doet zoals ik eerder schreef graag haar eigen ding. Rijbewijs halen vond ze bijvoorbeeld niet nodig, ov is goed genoeg. Prima, haar keus. Wat ze vanavond eigenlijk vroeg, heb je tijd om me op te halen anders kom ik met de bus. Ik had geen tijd door het koken, nam factoren mee zoals mooi weer, niet te laat/donker en korte busrit dus mijn voorkeur ging uit naar de bus.
Ze heeft dit geaccepteerd, had ze gezegd kom me halen want geen zin in de bus dan was ik haar gaan halen. Het is ook een slimme vrouw, ze komt er achter als ik iets tegen mijn zin in gedaan heb terwijl het niet praktisch was.
Wat ik hier lees is dat de voorkeur uit gaat naar altijd ophalen, het is tenslotte je vriendin. Dus ik moet stress ervaren terwijl ze in 10 minuten zelf bij me is. Dat wil ze zelf niet, ze zou me daar zeker op aanspreken.
Ja, ik kon eerst niet bij mijn account. Die kan de vuilnisbak in, die met 2 keer i.@Carkiller is ze al klaar met douchen?
Bijzonder, ik heb
@Carkiller en @CarkiIIer
Tweede is met 2x hoofdletter i, oftewel I
Wel bij Kenny’s dan. Kunnen we zeggen dat we bevriend zijn met @JL86. ‘Der Mann mit das blaue GLE53.’Ja en dan kunnen we een Mercedes kopen![]()
Ik ook, en word waarschijnlijk deze week 64.Wijsheid komt met de jaren!
ik wacht nog steeds...
Duurt niet lang voor ze naar school gaat denk ik?Meurning
Dat vroeg opstaan en op tijd zijn voor de bus is nog wel lastig
6:15 eruit en zit nu bij de bushalte. Gelijk doorgelopen van de opvang. Kleine is ook niet gewend om zo vroeg daar te zijn :’)
Mevr SJ zou om 7u de deur uit omdat ze 16u een privé afspraak heeft en wel een volle dag wilt werken
Dus ze vertrok om 8:15 uit huis XD