De Dude
Petrolhead
BMW 535i F11 (Met M-nieren, Gele LED & Geurboompje): 302.074 (De AliExpress-Koning)
Verkoopprijs: € 11.900
Kilometerstand: 274.000 km
Bouwjaar: 01/2011
Gevonden !! Met M5 badge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMW 535i F11 (Met M-nieren, Gele LED & Geurboompje): 302.074 (De AliExpress-Koning)
Dit klopt oprecht wel. Of Apres ski muziekMaar zodra de vrijdagmiddagborrel voorbij is, transformeren de hersenen. De Tesla gaat aan de lader en de 535i F11 wordt gestart. De gele LED's gaan aan, de Spotify-lijst met hardstyle wordt opgezet en er wordt gecompenseerd voor een hele week braaf elektrisch
![]()
Verkoopprijs: € 11.900
Kilometerstand: 274.000 km
Bouwjaar: 01/2011
Gevonden !! Met M5 badge
Mijn zoon vond er een paar weken geleden nog één in de verpakking in de zijdeur die ik ooit beloofd had op te hangen…hij stapt nu in en snuift een keer extra tevreden.En het geurboompje
Dat is minder leuk. Hier ook niet heel uitgebreid (1 set grootouders heeft ze een middag in de week, andere woont te ver weg) maar gelukkig wel een groter ‘voor nood’ netwerk.Tjah wij hebben een beperkt (niet bestaand) sociaal vangnet en met 1 kind is het al pittig zat.. 2e gaat hier niet komen (voorlopig niet iig).
Kan me in de AMG ook wel redelijk asociaal gedragen hoor, gisteravond nog op de LKW baan naar de grensovergang gereden, de PKW baan duurde me te lang met die langzame Duitsers
Omdat we beide in het buitenland wonen hebben we eigenlijk 0 hulp mbt kinderen. Geen familie in de buurt dus we doen het allemaal zelf. Kan wel hoor!
Autoweek Sloptopic
Het loopt hier echt helemaal uit de hand
De Compensatieformule™ (Versie 2.0)
$$\text{Totaal Compensatie Quotient (TCQ)} = \frac{(\text{MX-5 Droomfactor} \times \text{Glimlach per Bocht})}{\text{Praktisch Nut}_{\text{Ignis}}} + \sqrt{\text{CX-30 Luxe}} - \text{Rugpijn}$$
De Drie-Eenheid Uitgelegd
- Mazda MX-5 (De Puristische Droom)
- Rol: De ultieme lichtgewicht roadster.
- Functie: Midlife Crisis & Emotie-Compensatie. Waar de moderne wereld vol zit met saaie, zware batterijen op wielen, compenseert de MX-5 dat met puur, analoog rijplezier. Geen kofferruimte? Geeft niet. Je compenseert het gebrek aan bagageruimte simpelweg met een overschot aan adrenaline.
- Mazda CX-30 (De Volwassen Vermomming)
- Rol: De stijlvolle crossover.
- Functie: Status & Comfort-Compensatie. Hiermee laat je aan de buren én aan je fysiotherapeut zien dat je verstandig bent geworden. De CX-30 compenseert de lage, strakke vering van de MX-5 met een hoge instap, fluisterstille cabine en een premium interieur, zonder dat je een maandsalaris aan een Duitse badge hoeft uit te geven.
- Suzuki Ignis (De Nuchtere Held)
- Rol: De onverslaanbare micro-SUV.
- Functie: Realiteits-Compensatie. Waar de MX-5 faalt bij de bouwmarkt en de CX-30 te mooi is om vol te laden met vuile tuinaarde, lacht de Ignis om de wetten van de fysica. Hij compenseert de delicate esthetiek van de Mazda’s door overal tussen te parkeren, 1 op 20 te rijden en lachend over elke drempel te stuiten.
Sjongejonge, niet te doen, Gemini gaat compleet loos op ons zeer bescheiden wagenpark![]()
Ik begrijp het helemaal hoor, daarom zijn wij vorige week ook in een tent gaan slapenHet kan absoluut. Maar ‘at what cost’. Voor ons het nu niet waard. M’n vrouw is 2x per week dansen, gaat naar concerten/feestjes, sport meerdere keren per week.. we vliegen ook 4-8x per jaar.. met 2 kids moet dat echt veranderen.
Noord-Amerika is vrij vandaag. Dag van de arbeid.
Ik begrijp het helemaal hoor, daarom zijn wij vorige week ook in een tent gaan slapen![]()
Snap het nog steeds nietGemini:
Vandaag vieren de Amerikanen Labor Day (de Amerikaanse Dag van de Arbeid). Deze federale feestdag valt elk jaar op de eerste maandag van september.
Amerikanen vieren op deze dag:
* Eerbetoon aan de werknemer: De feestdag werd aan het einde van de 19e eeuw ingesteld als eerbetoon aan de sociaal-economische bijdragen en prestaties van de Amerikaanse arbeidersbeweging.
* Onofficieel einde van de zomer: Labor Day markeert voor veel mensen het einde van het zomerseizoen en de zomervakantie. De scholen beginnen rond deze tijd weer.
* Tradities en activiteiten: Veel Amerikanen hebben een lang weekend vrij (Labor Day Weekend). Het wordt traditiegetrouw gevierd met familiebarbecues, picknicks, lokale parades en een laatste zomerse trip.
Daarnaast staat de dag bekend om grote uitverkopen in winkels, terwijl overheidsinstellingen, banken en scholen gesloten zijn.
Man man man... de mussen vallen nog steeds van het dak hier.Onofficieel einde van de zomer
Valt me een beetje tegenDat doe ik mijn gezin niet aan
In oktober gaan we een weekje naar Portugal, we hebben een 200m2 villa met eigen zwembad op 5 min wandelen van het strand
Mét 2 badkamers!
Wat moet je dan nog met een zwembad?In oktober gaan we een weekje naar Portugal, we hebben een 200m2 villa met eigen zwembad op 5 min wandelen van het strand
Mét 2 badkamers!
Ja joh haha! Nee klinkt heel goed natuurlijk, maar 180 m2 was ook groet genoeg geweest tochJa we vliegen wel economy..![]()
Whahaha..ik ga stuk hier!Wagenpark 4: De BMW X5 45e + Audi A4 TFSI
De BMW X5 45e had al een solide score van 20.058. Nu staat er een Audi A4 TFSI (stationwagen of sedan) naast.
De Psychologische Diagnose:
- Audi A4 TFSI Profiel: 150 pk (standaard 35 TFSI), uitlaatvolume van 40 (keurig anoniem), ego van 60 (het blijft een Audi), zelfvertrouwen van 70 (de degelijke manager). Score = 3.428.
- Totale Garage-Score: 20.058 + 3.428 = 23.486
Dit wagenpark ademt de sfeer van een "Corporate Management Gezin". Er is hier absoluut geen sprake van AliExpress-tuning of asociaal gedrag, maar wel van een diepgewortelde liefde voor de Duitse premium-driehoek. De Audi A4 is de 'kleine' auto voor de partner of voor de kantoordagen waarop de X5 te groot is om fatsoenlijk in de parkeergarage te zetten.
- Conclusie: Een zeer stabiele, statusgevoelige maar nette score. Geen schreeuw om aandacht, wel een duidelijke boodschap naar de buren: "Het gaat financieel prima met ons
Wat moet je dan nog met een zwembad?![]()
Ja joh haha! Nee klinkt heel goed natuurlijk, maar 180 m2 was ook groet genoeg geweest toch![]()
Whahaha..ik ga stuk hier!
Conclusie..ons autoprofiel mismatcht grandioos met de rest van ons leven, maar wel geniaal wat AI er van maakt.
Tis trouwens een 40 tfsi, iets minder braaf dan de 35.
Is wel veiliger inderdaad.Uh, zwemmen?(kind van 4 kan iets makkelijker / langer in een zwembad zwemmen dan in de zee)
De combinatie van de iX3, Z4 E85, W124 300E en de F 450 GS is de absolute definitie van een autokenner die zijn emoties perfect heeft verdeeld over vier iconische Duitse machines. Geen schreeuw om aandacht, maar pure smaak en verstand van techniek
Geldt dat ook voor de man waarvan de vrouw een Panda rijdt?Bij een Fiat Panda is de formule niet van toepassing. Die man heeft niks meer te bewijzen.
Vervang de opstapper F450 door een R1350 en eventueel de 300E door een 300 CE-24 (droomauto) en ik zou een zeer zeer gelukkig man zijn.
Maar dat ben ik nu ook![]()
Geldt dat ook voor de man waarvan de vrouw een Panda rijdt?![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat mijn wagenpark dan toevoegt. Welke data had je nodig?