A
Anoniem
Guest
DKBM zei:Wast m'n vrouw nu ook al de auto's van anderen?![]()
Kan ik haar inhuren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DKBM zei:Wast m'n vrouw nu ook al de auto's van anderen?![]()
Nice!
Superleggera zei:Nice!
Moet je een keer naar Zandvoort als het Dutch GT4 rijdt. Zijn de dames van het Speedlover team (regelmatig) aan het poetsen/soppen. :T
Ferraghini zei:Hallo,
Waarmee kun je het beste het dashboard schoonmaken en stoffen bekleding??
Ferraghini
Bart1981 zei:Heb je een pb gestuurd en alleen ook nog even BOBTDI vinden.
Bleu écume zei:
Bleu écume zei:Hallo,
Klopt het dat de Cobra "The Bone" spons, net zo goed is als een washmitt??
Bleu écume
DKBM zei:Bleu écume zei:Hallo,
Klopt het dat de Cobra "The Bone" spons, net zo goed is als een washmitt??
Bleu écume
Ieder heeft zo z'n voorkeur, maar ik vind The Bone fijner werken dan een gewone washmitt. Bovendien zitten er veel meer bruikbare zijden aan, zodat je langer door kan gaan dan met een gewone mitt.
Mergelsberg zei:Ik heb een vraag.
Recentelijk ben ik denk ik wat te enthousiast geweest bij het zemen van beslag op de binnenkant van de voorruit. Het gevolg is nu dat ik aan de binnenkant van de ruit nu precies kan zien waar ik toen gezeemd heb, dat vriest nu namelijk dicht waardoor ik daar dus moet krabben.
Ik kom dus tot de conclusie dat ik een of andere coating van de ruit heb gepoetst. Nu vraag ik mij af, wat is dat voor coating? Wat beveelt het internet aan? En hoe breng ik dat weer mooi aan zodat ik niet met strepen of andere onzin kom te zitten.
sander28 zei:Heeft iemand hier ervaring met de autowas shampoo van de action? Heb hier goede dingen over gelezen, dat het de waxlaag niet afbreekt etc. en het is erg goedkoop.
mark123 zei:Net wat jij handig vindt verwerkenCollinite 476s (vast) is goed. De liquid insulator wax is ook erg goed, die is vloeibaar.
mark123 zei:Dat snap ik heel goedEen vaste wax is wat zuiniger in gebruik dan een vloeibare. Qua eigenschappen en duurzaamheid is er niet zo veel verschil. Als je het jezelf makkelijk wilt maken kijk je bijvoorbeeld naar een Poorboy's World Natty's Paste Wax.