Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

§anitarium zei:
Veel mensen weten volgens mij ook nog steeds niet dat er een onderscheid bestaat tussen (het) bus- en vrachtwagen(...)

Sterker nog, wegbeheerders hebben er ook moeite mee:
https://goo.gl/maps/wMLf
wtfnm.jpg

Ton. zei:
Daarnaast is een bus niet begrenst op 80/87, maar 100 (dacht ik).

Bewat?

LoveMyJeep zei:
Daar bovenop komt nog, dat je het kruisingsvlak helemaal niet op had mogen rijden als je het niet meteen vrij kon maken (blokkeren van een kruispunt).
Ben het op zich wel met je eens dat de overige weggebruikers de situatie makkelijk veilig hadden kunnen oplossen door je even voor te laten, maar de fout begint bij jezelf...

Volgens mij is het toch de bedoeling dat je het kruispunt oprijdt als je linksaf gaat slaan om vervolgens in het midden te wachten totdat je het rechtdoorgaande/rechtsafslaande verkeer voorrang hebt verleend. Als dit niet de bedoeling is doet werkelijk iedere automobilist dit fout (op de forummers hier na dan;) en had ik naar een betere verkeersschool moeten gaan om mijn rijbewijs te halen. Daarnaast is dat het enige kruispunt waar ik in de problemen kom dus volgens mij heeft de wegbeheerder hier schuld aan door een te strakke afstelling van de verkeerslichten.

Blik_op_wielen zei:
LoveMyJeep zei:
Daar bovenop komt nog, dat je het kruisingsvlak helemaal niet op had mogen rijden als je het niet meteen vrij kon maken (blokkeren van een kruispunt).
Ben het op zich wel met je eens dat de overige weggebruikers de situatie makkelijk veilig hadden kunnen oplossen door je even voor te laten, maar de fout begint bij jezelf...

Volgens mij is het toch de bedoeling dat je het kruispunt oprijdt als je linksaf gaat slaan om vervolgens in het midden te wachten totdat je het rechtdoorgaande/rechtsafslaande verkeer voorrang hebt verleend. Als dit niet de bedoeling is doet werkelijk iedere automobilist dit fout (op de forummers hier na dan;) en had ik naar een betere verkeersschool moeten gaan om mijn rijbewijs te halen. Daarnaast is dat het enige kruispunt waar ik in de problemen kom dus volgens mij heeft de wegbeheerder hier schuld aan door een te strakke afstelling van de verkeerslichten.

Artikel 14 Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV 1990)
Hoofdstuk II.
Verkeersregels
§ 4. Oprijden van kruispunten

Artikel 14: Bestuurders mogen een kruispunt niet blokkeren.

Dit zegt genoeg.

§ 7. Afslaan

Artikel 171.:Bestuurders die willen afslaan, mogen voorsorteren door:
a. indien zij naar rechts willen afslaan tijdig zoveel mogelijk aan de rechterzijde te gaan rijden;
b. indien zij naar links willen afslaan tijdig zoveel mogelijk tegen de wegas te rijden of bij rijbanen bestemd voor bestuurders in één richting daarop zoveel mogelijk links te houden.

En hier staat niks over kruispunten. Dus ja, dit doen de meeste automobilisten "fout". Echter, naar ik aanneem om de doorstroming te bevorderen, worden bepaalde kruispunten er wel op ingericht d.m.v. belijning - al is dit waarschijnlijk meer om te zorgen dat men elkaar niet klem rijdt dan om "legaal" een kruispunt te blokkeren.

Zeg, grietje in je zilvergrijze Ibiza met verkeerd afgestelde linker koplamp en gekrulde passagier: als je m'n bumper er bijna afrijdt omdat je niet inschat dat een vrachtwagen op een rotonde iets minder hard rijdt, is dat nog tot daar aan toe. Maar die suffe wilde gebaren zijn dan een beetje misplaatst, niet? En het feit dat je niet bepaald meer afstand hield daarna, doet me denken dat je ook niet echt snapte wat er gebeurde.....jammer.

En meneer die ongelooflijk veel haast had om in z'n Mercedes ML de A6 op te komen: op het moment dat je over de rotonde vloog (letterlijk), kwam je tandemasser los van de grond, hoort dat? :rolleyes:

En tot slot nog eentje van gistermiddag: lesje invoegen (neem ik aan, daarom zit je in een lesauto) tijdens de spits: op de invoegstrook, ruim voordat de blokmarkering begint, je richtingaanwijzer naar links vast aanzetten en dan op ongeveer een derde van de lengte van die blokmarkering proberen iemand te dwingen om je ertussen te laten. Instructeur gezakt, als je het mij vraagt....:rolleyes:

LoveMyJeep zei:
§ 4. Oprijden van kruispunten

Dit zegt genoeg.

Voor 1990 stond erin dat je een kruising niet mocht oprijden als je het niet direct kon vrijmaken. Dat is nog steeds de strekking van het artikel maar in het kader van "geef je verstand eens voorrang" is het RVV danig versimpeld.

In België heeft men deze tekst:

14.2. Zelfs indien verkeerslichten het toelaten, mag een bestuurder een kruispunt niet oprijden wanneer het verkeer zodanig belemmerd is dat hij waarschijnlijk op het kruispunt zou moeten stoppen en aldus het dwarsverkeer zou hinderen of beletten.

En dat is ook de tekst van het verdrag van Wenen waarop ons artikel 14 berust.

BlikOpWielen zei:
Volgens mij is het toch de bedoeling dat je het kruispunt oprijdt als je linksaf gaat slaan om vervolgens in het midden te wachten totdat je het rechtdoorgaande/rechtsafslaande verkeer voorrang hebt verleend.
Nog steeds die mening toebedaan?

Geelhoed zei:
LoveMyJeep zei:
§ 4. Oprijden van kruispunten[/b]

Dit zegt genoeg.

Voor 1990 stond erin dat je een kruising niet mocht oprijden als je hert niet direct kon vrijmaken. Dat is nog steeds de strekking van het artikel maar in het kader van "geef je verstand eens voorrang" is het RVV danig versimpeld.

In België heeft men deze tekst:

14.2. Zelfs indien verkeerslichten het toelaten, mag een bestuurder een kruispunt niet oprijden wanneer het verkeer zodanig belemmerd is dat hij waarschijnlijk op het kruispunt zou moeten stoppen en aldus het dwarsverkeer zou hinderen of beletten.

En dat is ook de tekst van het verdrag van Wenen waarop ons artikel 14 berust.

BlikOpWielen zei:
Volgens mij is het toch de bedoeling dat je het kruispunt oprijdt als je linksaf gaat slaan om vervolgens in het midden te wachten totdat je het rechtdoorgaande/rechtsafslaande verkeer voorrang hebt verleend.

Ik dank u voor de onderbouwing van mijn punt. Maar wat heeft dat hert er nou mee te maken ;)

Ook herten horen zich aan deze regels te houden. Ze doen het echter zelden, de stouterds.

Vandaag op een 80 km weg met dubbele doorgetrokken streep. Een motorrijder die precies tussen de twee strepen reed en zo aan het inhalen was, tegemoetkomend verkeer of niet. Ik schrok me de )_+&*(%^& van die waus.

Ben jij nou Pool of niet? Tripleren is in het oostblok toch niet zo gek?

Had gisteravond ook nog even een ovrijwillige adrenalinestoot... De bestuurder van een ouwe astra vond dat het snelheidsverschil tussen hem (ca. 50 km/u) en mij (ca 140 km/u) best meeviel, dus besloot hij direct van de invoegstrook naar de 2e (linker) rijstrook te schuiven om meteen die invoegende vrachtauto vóór hem in te halen. Helaas zat er misschien maar 20 meter tussen, dus dat was weer even spannend.... En dan ook nog boos worden omdat je "kleeft".... Grapjas.

Ah, motoren. Vanochtend weer een gevalletje "best druk voor het stoplicht, dan rij ik er maar even tussendoor naar voren en wacht ik wel even voor de stopstreep". Om vervolgens staan te slapen als het groen wordt en toen ze eindelijk door had dat we mochten op z'n janboerenlulletjes op te trekken en met zo'n 10 km/u onder de maximumsnelheid de tocht voort te zetten. En bedankt! (y)

rzasa zei:
Vandaag op een 80 km weg met dubbele doorgetrokken streep. Een motorrijder die precies tussen de twee strepen reed en zo aan het inhalen was, tegemoetkomend verkeer of niet. Ik schrok me de )_+&*(%^& van die waus.

Das het motorpad, ken je dat nog niet? :)

Vanochtend een k[size=small]u[/size]thoer in een 106 die me meerdere keren achter elkaar van mijn sokken reed (ik was op de fiets). Zonder te kijken vanaf de parkeerplaats mij afsnijden (1), daarna mij tegen geparkeerde auto's aanduwen aan de rechterkant (2) en daarna links kijkend, rechts voorsorteren met mij ertussen(3). :( Oja, en doe je kind in de gordel, of vindt je het leuk om je kind voorbij te zien stuiven tegen de voorruit aan? Dom wicht. (n)

Dan ben ik in de war met iemand anders denk ik, op het verkeerde been door de "rz"?
Tripleren in Albanië is gemeengoed. Ook voor auto's, de ingehaalde en de tegenligger gaan een beetje naar rechts (wel oppassen dat er geen ezels lopen) en men rijdt er gewoon tussendoor. Pas bij parallel tripleren (ook een inhalende tegenligger) begint het interessant te worden.

Vandaag een paar motorrijders die in colonne wensen te rijden..prima op zich, maar een paar van die zakenwassers begon ander verkeer tegen te houden om de groep weer bijeen te laten komen. Bewust ervoor zorgen dat er op 2 rijstroken maar een bepaalde snelheid gereden kan worden.

Dan had nog een van die zakkenwassers zijn koplampen op standje zonnetje bijlichten staan..de neiging om ze weg te drukken is dan heel groot bij mij. Ik krijg ook steeds meer een hekel aan het gedrag van motorrijders...de goeden daargelaten. Dat gedrag wordt steeds asocialer.

Geelhoed zei:
BlikOpWielen zei:

Toch wel. Ten eerste kan ik niet iedereen tevreden stellen, als ik lekker ga wachten voor de stopstreep ben ik mijn achterliggers die rechtdoor willen aan het blokkeren. Als ik het kruispunt oprij dan kan dit verkeer zonder problemen passeren. Ten tweede zag ik het een politiewagen vandaag op hetzelfde kruispunt precies hetzelfde doen, dus volg ik het "goede voorbeeld".:p

In Zwolle heeft een ouder echtpaar in een wasstraat voor een enorme ravage gezorgd. Dit meldt De Stentor. De schade bedraagt minimaal anderhalve ton. De auto was geplaatst op een zogenaamde rails, die de auto door de wasstraat trekt. De bestuurster had niet in de gaten dat zij op het gaspedaal trapte en kennelijk stond de auto ook niet in de 'vrijstand', zoals dat normaal wel het geval is. Daardoor schoot de auto vol gas vooruit door de wasstraat heen en kwam tegen de laatste borstel tot stilstand. Het echtpaar bleef overigens ongedeerd.

Ik heb heel veel geduld met oudjes, ook zij moeten kunnen rijden, maar dit is werkelijk desastreus. Dit zal me nooit overkomen als ik een leeftijd bereik waarvan ik denk dat ik die nooit zal bereiken, maar goed.

Hoe ver kun je van de wereld zijn, met alle respect, hoever kun je verwijderd zijn van de realiteit. Centimeters dikke staar, volgestouwde aders, longen van kalk, sorry, maar dat kan toch allemaal niet te reden zijn dat je trillend met je handen en met volledig waas in je ogen een totale carwash total loss rijdt?
Dan heb ik zoiets: sleep dat volk voor de rechter.

Blik_op_wielen zei:
Toch wel. Ten eerste kan ik niet iedereen tevreden stellen, als ik lekker ga wachten voor de stopstreep ben ik mijn achterliggers die rechtdoor willen aan het blokkeren. Als ik het kruispunt oprij dan kan dit verkeer zonder problemen passeren. Ten tweede zag ik het een politiewagen vandaag op hetzelfde kruispunt precies hetzelfde doen, dus volg ik het "goede voorbeeld".:p

Het is een beetje schipperen hoor ik, tja zoals je al zei klopt de weginrichting niet helemaal. Of de verkeerslichten.
Maar voorrang nemen op de andere stroom zou ik niet doen. Of je moet een voorbeeld aan de politieauto nemen en een blauw zwaailampje opzetten :)

Soloman zei:
In Zwolle heeft een ouder echtpaar in een wasstraat voor een enorme ravage gezorgd. Dit meldt De Stentor. De schade bedraagt minimaal anderhalve ton. De auto was geplaatst op een zogenaamde rails, die de auto door de wasstraat trekt. De bestuurster had niet in de gaten dat zij op het gaspedaal trapte en kennelijk stond de auto ook niet in de 'vrijstand', zoals dat normaal wel het geval is. Daardoor schoot de auto vol gas vooruit door de wasstraat heen en kwam tegen de laatste borstel tot stilstand. Het echtpaar bleef overigens ongedeerd.

Ik heb heel veel geduld met oudjes, ook zij moeten kunnen rijden, maar dit is werkelijk desastreus. Dit zal me nooit overkomen als ik een leeftijd bereik waarvan ik denk dat ik die nooit zal bereiken, maar goed.

Hoe ver kun je van de wereld zijn, met alle respect, hoever kun je verwijderd zijn van de realiteit. Centimeters dikke staar, volgestouwde aders, longen van kalk, sorry, maar dat kan toch allemaal niet te reden zijn dat je trillend met je handen en met volledig waas in je ogen een totale carwash total loss rijdt?

Met alle respect, Solo, ik wens je dat je niet op die manier oud wordt.... Het probleem bij dat soort mensen is meestal dat ze het zelf helemaal niet beseffen. Zij "groeien" langzaam naar die toestand toe en doen dingen vaak gewoon nog zoals ze ze "vroegah" deden. Jij als buitenstaander ziet dan iemand die lichamelijk of geestelijk helemaal niet meer in staat is om auto te rijden, zij zien dat niet. Het is net zoiets als waar je het laatst over had, dat de geest niet ouder wordt. De buitenwereld ziet wel de verandering, zeker als ze je niet iedere dag zien, maar jij ervaart die verandering pas als je er écht over na gaat denken...

(waar ik overigens niet mee wil zeggen dat het allemaal OK is dat ouwetjes zo gaan rijden, maar de meesten doen dat niet opzettelijk. Misschien iets meer verantwoordelijkheid voor de maatschappij wellicht?)

Vandaag de eerste idiote actie meegemaakt sinds ik m'n rijbewijs heb.

Geen voorrang gekregen van een jongen in z'n gepimpte Golf.
'K had gelukkig nog net voldoende tijd om vol op de rem te trappen en een toeterconcert te geven.

Dat was wel even schrikken, hoop dat ik zulke dingen in mijn rijbewijscarriere niet meer mee ga maken.

Had vandaag bijna een fietser onder de wielen liggen. Stond te wachten bij een T-splitsing en zag 2 fietsers van links aankomen. Toen mijn weg vrij was en ik links af wilde slaan besloot 1 van de fietsers maar voorrang op mij te nemen waardoor ik vol in de ankers moest :). Meneer even kennis laten maken met mijn toeter waarop hij antwoordde door middel van apart met zijn armen te zwaaien en een verwarde indruk achter te laten.

Blijf het niet richting aangeven toch iets heel raars vinden. Wie kan me vertellen WAAROM zoveel mensen geen richting aangeven bij het veranderen van rijstrook?

Ad

LoveMyJeep zei:
Soloman zei:

Met alle respect, Solo, ik wens je dat je niet op die manier oud wordt.... Het probleem bij dat soort mensen is meestal dat ze het zelf helemaal niet beseffen. Zij "groeien" langzaam naar die toestand toe en doen dingen vaak gewoon nog zoals ze ze "vroegah" deden. Jij als buitenstaander ziet dan iemand die lichamelijk of geestelijk helemaal niet meer in staat is om auto te rijden, zij zien dat niet. Het is net zoiets als waar je het laatst over had, dat de geest niet ouder wordt. De buitenwereld ziet wel de verandering, zeker als ze je niet iedere dag zien, maar jij ervaart die verandering pas als je er écht over na gaat denken...

(waar ik overigens niet mee wil zeggen dat het allemaal OK is dat ouwetjes zo gaan rijden, maar de meesten doen dat niet opzettelijk. Misschien iets meer verantwoordelijkheid voor de maatschappij wellicht?)

Dat is ook wel zo, en het is inderdaad zo dat als ouder werd je dezelde geest houdt, dus ook dezelfde intelligentie. Als ik een drukke dag op mijn werk heb gehad en ik heb gepland om boodschappen te gaan doen, met de auto, maar ik zit al te knikkebollen in de trein, dan weet ik gewoon, laat die auto gewoon lekker staan tot je uitgerust bent. Het gaat misschien 10 keer goed, misschien 20 keer, maar eens gaat het mis. En jij en ik weten dat verkeer heel vaak op secondenwerk afkomt. Plotseling blijkt je remweg te lang als je te laat reageert.

Toevallig sprak ik een tijdje geleden een bejaarde vrouw in de flat die nog auto reed. Dat zijn dan van die typische bejaardenkarretjes. Helemaal prima, en fantastisch als een oude dame die nog bij de tijd is nog mobiel kan zijn. "Jaha, maar ik rij dan ook nooit harder dan 80. Voor mij hoeft het allemaal niet zo snel meer." Dat deed ze dus ook de snelweg. Het is toe te juichen, als je ervan bewust bent dat je niet meer de snelste bent in reactie. Op de snelweg is dat ook niet zo'n probleem al het rustig is. Dan zie je zo'n kachelaar al ver van tevoren.
Maar, weer een tijdje geleden, zat ik op de a28 en het was erg druk, maar het ging prima. De hele rij reed in een constante snelheid van zo'n 90 achter elkaar, je kon goed vooruit kijken en alles sloot lekker achter elkaar aan in hetzelfde constante gangetje. Dan voel je dat het goed zit en dat iedereen op elkaar is ingespeeld. Tot.... Allemaal remlichten, iedereen hield in, schrikken, wat was er in godsnaam gebeurd? Zelfs inhouden tot 40, 50 km per uur.

De oorzaak was een klein autootje. Een bejaarde dame die 70 reed en daarmee de rijdende stroom verstoorde. Ik reed er voorbij en keek ernaar. Stoel helemaal naar voren, hoofd helemaal naar voren en mond open, stuur krampachtig in de handen, zo zat ze erbij. Dan denk ik: wat doe je hier? Als je al weet dat je moeite met rijden hebt, en dan ga je in de spits de snelweg op? Levensgevaarlijk.

Mijn punt was eigenlijk, dat die mensen de wereld vanuit hun standpunt en beleving zien, en jij van het jouwe/van anderen. Wat jij als gevaarlijk ervaart, ervaren zij zelf niet zo, omdat ze er in zijn gegroeid en het zich niet anders voor kunnen stellen. Vooral voor ouderen wordt de wereld heel snel steeds kleiner - steeds minder contact met familie en bekenden, steeds minder mobiel, daardoor weer minder contact, en zo wordt het steeds erger. Niet voor allemaal, maar de "fitte" ouwetjes zijn vaak niet het probleem. Daarbij komt dan, dat voor velen van hen de auto het laatste middel is om nog ergens te komen en iemand de ontmoeten en dat houden ze vast. Misschien bewust tegen beter weten in, maar mensen blokkeren graag het denken over dingen waarvan ze weten dat ze ze eigenlijk niet moeten doen. Net zoals rokers doe best wel weten dat roken slecht is, maar het toch doen. Of dikke mensen die weten dat ze verkeerd eten, maar het toch doen.

Ik wil die mensen niet goedpraten want goed is het niet, maar het is wel te begrijpen. Simpelweg met de vinger wijzen en roepen dat ze maar van de weg gehaald moeten worden is dan eigenlijk gewoon asociaal, gezien de gevolgen die dat voor zo'n mens heeft...

Ach ja, als het leven toch eens simpel was.... ;)

Scholieren die haaientanden over het hoofd zien... Niet handig. Er staan momenteel wat ABS-rubber-sporen hier:
https://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.961897,6.21957&spn=0.00233,0.00478&z=18&layer=c&cbll=51.961897,6.21957&panoid=-FGq0DYj0crzpXZ8Tbb9LA&cbp=12,3.1,,0,2.22

Probleem is vooral dat binnen de bebouwde kom de fietsers voorrang hebben. Buitenaf niet en tóch vliegen ze ervoor (n)

en verder moet ik nog even excuses maken aan een (linksplakkende) zwarte Ibiza rijder op de A18. Hij ging (op mijn teken :)) netjes naar rechts, maar kwam halverwege ineens weer naar links terwijl ik net lekker genaderd was om in te halen. (~140)
Lang leve het stukje asfalt links naast de rijbaan (of was het strook).

Passte allemaal nog wel goed, maar hij tuuterde nog wel even vriendelijk ;)

adinsx zei:
Probleem is vooral dat binnen de bebouwde kom de fietsers voorrang hebben. Buitenaf niet en tóch vliegen ze ervoor (n)
Wanneer de scholieren uit deze weg kwamen dan is het ze niet aan te rekenen dat ze dachten dat ze nog BiBeKo waren. De weggeheerder is de komborden vergeten

Lang leve het stukje asfalt links naast de rijbaan (of was het strook).
Beide, het heet redresseerstrook en is geen rijstrook en dus ook geen onderdeel van de rijbaan.

Geelhoed zei:
adinsx zei:
Wanneer de scholieren uit deze weg kwamen dan is het ze niet aan te rekenen dat ze dachten dat ze nog BiBeKo waren. De weggeheerder is de komborden vergeten

Scholieren kwamen van links, zeg maar waar dat 'geval' met roze shirt vandaan komt.
Niettemin, de haaientanden staan er, dus ik verwacht dat ze stoppen. Inmiddels leert de ervaring dat er toch opletten wel zo handig kan zijn :)
Dan heb je overigens ook nog de automobilisten die er doelbewust stoppen om iemand voor te laten gaan. Grr.. daar reken je ook niet op en kun je alsnog in de ankers ipv gewoon 30 doorhobbelen de rotonde over achter je voorligger aan.

Hoe snel reed je zelf?

Dit brommertje haalde me ook in maar dan in een 30 zone.

adinsx zei:
Scholieren kwamen van links, zeg maar waar dat 'geval' met roze shirt vandaan komt.
Ik had de streetview link van de vergeten borden willen plaatsen: https://goo.gl/maps/xhRh

Niettemin, de haaientanden staan er, dus ik verwacht dat ze stoppen
Uiteraard.

@GH: 50 op CC :) Doe ik altijd daar, nogal veel kans op snelheidscontrole wegens werken.

Zal er eens een foto van nemen. Is een tijdelijke situatie en staat echt wel "Zone 50" op de bordjes. Maar nu ik erover nadenk, er staan ook wel gewone bordjes C43, dus misschien zijn de "Zone" bordjes niet echt wettelijk?

C43? Spreken we over België?

Dan weet ik niet of 'zone 50' mag of niet. In NL in ieder geval niet; alleen 30 of 60.

Ik kan niet wachten tot ik geflitst wordt met 60 o.i.d. op de weg achter onze wijk.
Sinds kort hebben ze de weg optisch versmald met fietssuggestie stroken, paaltjes etc.
Aan het begin van die weg (die eerder Zone 60 was) staat nu een Zone 30 bord. Echter, als je onze wijk uitrijdt staat daar nog altijd een 'Einde Zone 30' bord.

Je wordt niet nogmaals erop gewezen dat de weg die je oprijdt ook 30 is. Benieuwd of ze de foute bebording nog eens weg gaan halen :T

*Of is de weginrichting met belijning al leidend voor het 'herkenbaar als 30' ?

Echter, als je onze wijk uitrijdt staat daar nog altijd een 'Einde Zone 30' bord.
Deze? https://goo.gl/maps/mwmf

Is de weg daar ook Bibeko geworden of hebben ze echt een 30 zone buiten de bebouwde kom gelegd. (Het mag wel maar....)

Oh en die B6 daar kan natuurlijk ook helemaal niet bij een uitrit....

Pff.. jij houdt ook goed bij waar iedereen woont of niet :)

Ja dat bord inderdaad. Die dwarsweg is nu ook Zone 30 geworden vanaf hier:
https://maps.google.nl/?ie=UTF8&hq=&hnear=Papendrecht,+Zuid-Holland&t=h&layer=c&cbll=51.944398,5.992144&panoid=7r46mYM_fHTBXL4doLsO-g&cbp=12,115.8,,0,-9.37&ll=51.944477,5.991926&spn=0.01865,0.035877&z=15

Weg bevat nu aan beide zijde rood asfalt met onderbroken streep erlangs. Op de weg zelf zijn paaltjes ter opstakel.

Het is en blijft buiten bebouwde kom.

Het B6 bord is inmiddels weg, het kruispunt is een verhoogde drempel geworden. Zo'n plateau. Dus als je de wijk uitgaat heb je voorrang voor verkeer van links. Toch? Ik neem altijd voorrang in ieder geval :).

Zal binnenkort even actueel beeldmateriaal maken.

Alleen van jou hoor ;)

Is er wel een einde kom bord bij die uitrit geplaats dan? Zo niet mag je er slechts 50 natuurlijk.

een verhoogde drempel
Alsof een normale drempel nog niet hoog genoeg is. ;)

Gelijkwaardig kruispunt waarschijnlijk ja.

Terug
Bovenaan