Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan ook in de TT zijn. Helaas niet fout voor je...foei...Twingo1 zei:
den Voetstuk zei:wibi zei:michel1975 zei:Dit vind ik veel verontrustender(uit het partijprogramma van 2010):
Met ingang van ...van de overdrachtsbelasting
Prima plan ! Als of ik het zelf verzonnen had. Het geld moet ergens vandaan komen en zelfs met een hypotheek boven €350.000,- zit je bij de mensen die niet in de Rotterdamse haven werken of ergens aan de lopende band staan. Deze mensen kunnen zo'n lening niet afsluiten voor een huis, omdat ze daar te weinig voor verdienen. Met een beetje 'pech' hebben deze mensen een huurwonig, dus is aftrek al helemaal niet van toepassing.
Volledig mee eens. Solidariteitsprincipes.
Excuus voor de late reactie maar deze rechtse bal moest nog werken vanavondwibi zei:Vlinderstrik zei:Janneke schrijf je met slechts 1 k.
Dat is waar, maar een eigennaam die ik niet goed opgeschreven heb...filterd van Michel is met een t.
den Voetstuk zei:den Voetstuk zei:wibi zei:michel1975 zei:Dit vind ik veel verontrustender(uit het partijprogramma van 2010):
Prima plan ! Als of ik het zelf verzonnen had. Het geld moet ergens vandaan komen en zelfs met een hypotheek boven €350.000,- zit je bij de mensen die niet in de Rotterdamse haven werken of ergens aan de lopende band staan. Deze mensen kunnen zo'n lening niet afsluiten voor een huis, omdat ze daar te weinig voor verdienen. Met een beetje 'pech' hebben deze mensen een huurwonig, dus is aftrek al helemaal niet van toepassing.
Nee alles vooruitschuiven is solidair. Lekker voor de generatie na jou.
Ga jij mij nou vertellen dat ik geen eigen mening mag hebben?Rookworst zei:D.E.N.N.I.S. zei:Heel even voor de goede orde: ik ben in principe ook tegen abortus. Als een man en een vrouw vrijwillig met elkaar naar bed gaan en daaruit komt een zwangerschap; dan ben ik tegen abortus. Maar ik ben ook van mening dat het ten allertijde de beslissing van de vrouw is.
Hoe kan je nou tegen abortus zijn?of iemand anders nou wel of niet mama en papa willen worden, daar heb "jij"* toch geen reet mee te maken?
Ook dat alleen een vrouw die beslissing mag nemen van ik persoonlijk ook onzin.. alsof ze alleen verantwoordelijk is voor de opvoeding en financiering van een kind.
*=iedereen die daar een mening over denkt te kunnen hebben.
D.E.N.N.I.S. zei:Ga jij mij nou vertellen dat ik geen eigen mening mag hebben?Rookworst zei:D.E.N.N.I.S. zei:Heel even voor de goede orde: ik ben in principe ook tegen abortus. Als een man en een vrouw vrijwillig met elkaar naar bed gaan en daaruit komt een zwangerschap; dan ben ik tegen abortus. Maar ik ben ook van mening dat het ten allertijde de beslissing van de vrouw is.
Hoe kan je nou tegen abortus zijn?of iemand anders nou wel of niet mama en papa willen worden, daar heb "jij"* toch geen reet mee te maken?
Ook dat alleen een vrouw die beslissing mag nemen van ik persoonlijk ook onzin.. alsof ze alleen verantwoordelijk is voor de opvoeding en financiering van een kind.
Ja, eigenlijk wel.Rembrandt zei:D.E.N.N.I.S. zei:Ga jij mij nou vertellen dat ik geen eigen mening mag hebben?Rookworst zei:D.E.N.N.I.S. zei:Heel even voor de goede orde: ik ben in principe ook tegen abortus. Als een man en een vrouw vrijwillig met elkaar naar bed gaan en daaruit komt een zwangerschap; dan ben ik tegen abortus. Maar ik ben ook van mening dat het ten allertijde de beslissing van de vrouw is.
Ga jij nou serieus in op Rookworst?
![]()
Twingo1 zei:Ik vond Benny afgelopen zomer in VI Oranje ook niet een sterke zelfverzekerde indruk maken. Op z'n retour?
Doe ff normaal he!!! Neem ik het potdomme op voor de PvdA ga je overstappenSoloman zei:Gaat het hier nog een beetje?
Na de doorrekening door het CPB twijfel ik enigszins aan de PvdA. SP heeft wel een groot voordeel: rechten ambtenaren blijven gehandhaafd. Dit komt er in het kort op neer: Als je de zak krijgt, houd je nog 18 maanden je baan om iets te vinden. Als dat niet lukt krijg je twee jaar wachtgeld.
Nu, in deze moeilijke tijden, nog steeds moeten er bij ons er heel veel mensen uit, wordt dit plotseling een interessante optie. SP is namelijk de enige.
michel1975 zei:Zo 3 reacties achter elkaar... Iedereen tv kijken??
Ben geen fan van Wilders daar ik hem populistisch vind.
Ik vond de foto van Roemer met zijn rietje nog wel humor. Overigens zonder waardeoordeel en te gek voor woorden dat mensen hierom zouden overwegen geen SP te stemmen maar dit schilderij gaat wel heel erg ver:
https://www.telegraaf.nl/binnenland/verkiezingen2012/12847602/__Wilders__Hitler_en_Breivik_op_prent_Normaal__.html
Wees blij hij heeft kennelijk jouw baan gecreeerd.Soloman zei:Ik stond er ook van te kijken, dat ambtenarenrecht. Ik ben pas drie jaar ambtenaar of zo (daarvoor was ik uitzendkracht bij de overheid).
Bij ons is het op dit moment een hel. Vanmorgen een hele ochtend vergadering waarbij besproken werd hoeveel werk er op ons afkomt. Dan kijk je de kring rond en dan is de conclusie meer dan duidelijk: dit gaan we nooit nooit redden. Vroeger zou ik me er druk om maken, nu zie ik er de humor wel van in, je moet wel.
We hadden vroeger volle kantoren, nu kun je een kanon afschieten. Tjonge, wat kabinet Rutte heeft gedaan zeg!
De kasten puilen uit van het werk. waauuuuwww! Sorry, als ik me er druk om maakte, was ik nu overspannen.
Soloman zei:Ik stond er ook van te kijken, dat ambtenarenrecht. Ik ben pas drie jaar ambtenaar of zo (daarvoor was ik uitzendkracht bij de overheid).
Bij ons is het op dit moment een hel. Vanmorgen een hele ochtend vergadering waarbij besproken werd hoeveel werk er op ons afkomt. Dan kijk je de kring rond en dan is de conclusie meer dan duidelijk: dit gaan we nooit nooit redden. Vroeger zou ik me er druk om maken, nu zie ik er de humor wel van in, je moet wel.
We hadden vroeger volle kantoren, nu kun je een kanon afschieten. Tjonge, wat kabinet Rutte heeft gedaan zeg!
De kasten puilen uit van het werk. waauuuuwww! Sorry, als ik me er druk om maakte, was ik nu overspannen.
Dutch Finnatic zei:On topic heren
Van der Staaij neemt uitspraak terug
En veel over bewaking die hij krijgt. maar goed, ik heb er mijn zegje al over gedaan op een andere plek op deze site.
michel1975 zei:den Voetstuk zei:den Voetstuk zei:wibi zei:michel1975 zei:Dit vind ik veel verontrustender(uit het partijprogramma van 2010):
Nee alles vooruitschuiven is solidair. Lekker voor de generatie na jou.
Huh? Kom eens met argumenten dan? Wat hebben mijn kinderen met hoge inkomens te maken? Juist door het inkomensverschil te verkleinen zullen toekomstige generaties meer profiteren. En ja, als je wilt kan ik je tal van onderzoeken uit de sociologie en sociale psychologie laten zien die dit bevestigen. Grotere inkomensverschillen geven meer gezondheidsklachten, ook bij de rijkeren. (dixit P.Verhaeghe, hoogleraar psychologie).
wibi zei:SP-leider Roemer jokt als hij zegt dat de rijksten van Nederland de laatste jaren rijker zijn geworden en de armsten nog armer.
michel1975 zei:Maar laten we de strijdbijl begraven. Ik wil jou helemaal niet belachelijk maken. We hoeven het niet met elkaar eens te worden maar laten we in ieder geval respect voor elkaars mening hebben.
D.E.N.N.I.S. zei:Ga jij mij nou vertellen dat ik geen eigen mening mag hebben?
TYN zei:Zojuist eens de kandidatenlijst van de SP geraadpleegd. Ik was wel benieuwd of de politicus met de meest op de lachspieren werkende naam nog verkiesbaar is. Helaas moet ik constateren dat Tiny Kox niet meer op de lijst staat.. Ik weet het, kinderachtig. Maar elke keer als zijn naam op het nieuws in beeld kwam kon ik een klein gegrinnik toch niet onderdrukken. Van binnen ben ik nog altijd 16.
Ik bedoel, Tiny Kox. Zo'n naam verzin je met de beste wil van de wereld toch niet? Wat als die man zich eens buiten Nederland begeeft? Stel je dat gezicht van die ouders eens voor toen ze jaren later hun eerste woordjes Engels leerden. Priceless, zoiets.
Carfanatic zei:TYN zei:Zojuist eens de kandidatenlijst van de SP geraadpleegd. Ik was wel benieuwd of de politicus met de meest op de lachspieren werkende naam nog verkiesbaar is. Helaas moet ik constateren dat Tiny Kox niet meer op de lijst staat.. Ik weet het, kinderachtig. Maar elke keer als zijn naam op het nieuws in beeld kwam kon ik een klein gegrinnik toch niet onderdrukken. Van binnen ben ik nog altijd 16.
Ik bedoel, Tiny Kox. Zo'n naam verzin je met de beste wil van de wereld toch niet? Wat als die man zich eens buiten Nederland begeeft? Stel je dat gezicht van die ouders eens voor toen ze jaren later hun eerste woordjes Engels leerden. Priceless, zoiets.
tiny kox zit in de eerste kamer