Guest
wibi zei:oftewel de KUT...![]()
Voorzetje dat haast niet te missen is...(kon het niet laten).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wibi zei:oftewel de KUT...![]()
Minstens vijf zetels
Brinkman weet zeker dat zijn DPK met minstens vijf zetels in de Tweede Kamer komt. Dat zei hij op Politiek24 tegen Ron Fresen.
https://nos.nl/liveblog/411888-live-de-campagne-vandaag.html
Soloman zei:Nog even on-topic. Ik vind die hele discussie (niet hier, maar in de kamer) rond verkrachtingen ronduit walgelijk. Ik word er misselijk van. Een slachtoffer moet in de eerste plaats direct geholpen worden, tot in het uiterste tot ze weer een normaal leven kan leiden.
En dan gaan ze discussieren over het percentage dat zwanger raakt. Ik word er kotsmisselijk van. sorry dat ik het zeg.
wibi zei:De Jager: tekort in 2013 ruim onder 3 procent
Alleen is hij er dan niet meer bij in het volgende kabinet (of er moeten hele rare dingen gebeuren) en het 'Kunduz-akkoord' wordt toch weer overboord gekieperd door bijna alle partijen. De enige partij die zich daar aan wil houden is de CU.
wibi zei:Je snapt het wel, maar doet lekker dom. Woon/werk-verkeer wordt een priverit...
meeuw zei:
R-W zei:meeuw zei:
Euhh... Is maar zo'n 25k km p/j... Niet?
meeuw zei:wibi zei:Je snapt het wel, maar doet lekker dom. Woon/werk-verkeer wordt een priverit...
Was dat niet al van de baan trouwens?
Wat dacht je van alle psychische schade die dit aanricht bij een kind/jong volwassene?? Dat kost de samenleving nog veel meer. Ik zou zeggen, uitkering met sollicitatieverbod. En dat voor een VVD'er.R-W zei:Prima toch, scheelt een bak wachtgeld.
De periode dat men wachtgeld ontvangt is gelijk aan de periode dan men het betreffende ambt heeft vervuld, met een minimum van 2 jaar en een maximum van 6 jaar. [Correctie: sinds 2010 maximaal 4 jaar.] Wie dus anderhalf jaar Kamerlid is geweest krijgt 2 jaar lang wachtgeld, was je 4 jaar Kamerlid dan geldt de regeling voor 4 jaar, en heb je 12 jaar in de Kamer gezeten dan gaat het om 6 jaar. Wie zijn functie minder dan 3 maanden heeft vervuld kan niet langer dan zes maanden aanspraak maken op de regeling.
In het eerste jaar bedraagt het wachtgeld 80% van het gedurende de ambtsperiode verdiende salaris. Vanaf het tweede jaar wordt dit teruggebracht naar 70%. Andere inkomsten die verdiend worden na de uitdiensttreding zoals het salaris van een nieuwe baan maar ook neveninkomsten worden hierop gekort.
Als ze hem maar wel uit de buurt van scherpe potloden houden. Voor je het weet heb je hem in je rug.R-W zei:@Rookworst, da's dan meteen ook wel weer heel correct
Maar goed, Dibi gaat iig een gedeelte van de maandelijkse donatie zelf verdienen dan.
XP06 zei:Laten we hopen dat de SP kleiner wordt dan in de peilingen.
XP06 zei:Laten we hopen dat de SP kleiner wordt dan in de peilingen. Naast alle inhoudelijke zaken, heeft de SP
- (1) gejokt! Onder o.a. VVD beleid (2007-2011) zijn de laagste 10% inkomens 17% gegroeid met vermogen, de hoogste 10% 1.2%. (de rijken worden dus niet alleen maar rijker, zoals dhr Roemer altijd, bijna emotioneel, verwoord). Daarnaast is het aantal 'armoede' huishoudens gedaald van 15% naar 7%.
- (2) in haar CPB doorberekeningen de AOW-leeftijd naar 67 gezet.... niet te zien in hun programma, maar wel in de doorberekeningenM.a.w. het SP programma zal in werkelijkheid nog slechtere cijfers op kunnen leveren.
XP06 zei:Laten we hopen dat de SP kleiner wordt dan in de peilingen. Naast alle inhoudelijke zaken, heeft de SP
- (1) gejokt! Onder o.a. VVD beleid (2007-2011) zijn de laagste 10% inkomens 17% gegroeid met vermogen, de hoogste 10% 1.2%. (de rijken worden dus niet alleen maar rijker, zoals dhr Roemer altijd, bijna emotioneel, verwoord). Daarnaast is het aantal 'armoede' huishoudens gedaald van 15% naar 7%.
- (2) in haar CPB doorberekeningen de AOW-leeftijd naar 67 gezet.... niet te zien in hun programma, maar wel in de doorberekeningenM.a.w. het SP programma zal in werkelijkheid nog slechtere cijfers op kunnen leveren.
Scheur-ijzer zei:XP06 zei:Laten we hopen dat de SP kleiner wordt dan in de peilingen. Naast alle inhoudelijke zaken, heeft de SP
Er lijkt wel een heksenjacht gaande om de SP op fouten te kunnen betrappen.... Rutte die doodleuk zegt dat de VVD het eigen risico niet verhoogt is geen probleem waarschijnlijk?
Soloman zei:Ze roepen maar wat. En CU doet niet mee, of het moet een fijn links kabinet worden. Maar laat Dibi dan alsjeblieft wegblijven. Ik word zo verschrikkelijk moe van die gast. Op elke foto waar Sap op staat, zie je hem ook, dan weer achter haar, dan weer met zijn hand op haar been.
Kizashi zei:Soloman zei:Ze roepen maar wat. En CU doet niet mee, of het moet een fijn links kabinet worden. Maar laat Dibi dan alsjeblieft wegblijven. Ik word zo verschrikkelijk moe van die gast. Op elke foto waar Sap op staat, zie je hem ook, dan weer achter haar, dan weer met zijn hand op haar been.
Ik word moe van heel dat GL...wat mij betreft liever met de PVV mits ze dat discriminerende gedrag eindelijk eens over boord zeten !
Dutch Finnatic zei:Zonder discriminerend gedrag heb je geen PVV meer over, dus dat wordt hem niet.