Guest
Esther Ouwehand (PvdD): 'Partijen voelen voortdurend onze hete adem in de nek'
+
Rosenthal vreest isolatie door PVV
+
Rosenthal vreest isolatie door PVV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wibi zei:Ben er weer ! @kizashi: laat me niet gek maken hoor...
Dit vond ik op telegraaf.nl. Een leuk idee van de PvdA jeugd. Moet meer van deze posters komen om ook de negatieve zaken van de VVD aan de gewone burger te vertellen...
![]()
Dutch Finnatic zei:Kizashi zei:Soloman zei:Ze roepen maar wat. En CU doet niet mee, of het moet een fijn links kabinet worden. Maar laat Dibi dan alsjeblieft wegblijven. Ik word zo verschrikkelijk moe van die gast. Op elke foto waar Sap op staat, zie je hem ook, dan weer achter haar, dan weer met zijn hand op haar been.
Ik word moe van heel dat GL...wat mij betreft liever met de PVV mits ze dat discriminerende gedrag eindelijk eens over boord zeten !
Je was toch voor / van de SP![]()
R-W zei:Het een staat alleen niet los van het ander. Slappe manier van campagne voeren trouwens, de anderen afzeiken ipv het winnen op je eigen sterke punten.
wibi zei:Ik kan me daar nog wel in vinden ook...
De verkiezingscampagne gaat er nu al harder aan toe dan ooit. Partijen beschuldigen elkaar van leugens en bedrog en hameren ondertussen op 'het eerlijke verhaal'. Maar wie is er eerlijk en wat zijn verkiezingsbeloften waard na 12 september? En staat u nu al te popelen om uw stem uit te brengen of is uw vertrouwen in de politiek zo laag dat u uw stembiljet net zo lief doormidden scheurt?
R-W zei:Het een staat alleen niet los van het ander. Slappe manier van campagne voeren trouwens, de anderen afzeiken ipv het winnen op je eigen sterke punten.
Soloman zei:R-W zei:Het een staat alleen niet los van het ander. Slappe manier van campagne voeren trouwens, de anderen afzeiken ipv het winnen op je eigen sterke punten.
Dat hebben ze gejat uit de VS en van McEnroe
R-W zei:Nope al sta ik niet te trappelen om weer een vakje rood te mogen kleuren (en dat wordt zeker geen SP).
XP06 zei:wibi zei:Ben er weer ! @kizashi: laat me niet gek maken hoor...
Dit vond ik op telegraaf.nl. Een leuk idee van de PvdA jeugd. Moet meer van deze posters komen om ook de negatieve zaken van de VVD aan de gewone burger te vertellen...
![]()
Leuk bedacht, maar ze slaan de plank wel een beetje mis. Vooral met deze:
![]()
Bij de PvdA stijgen de huren meer (3%) dan bij de VVD (1%)...
wibi zei:Kan ik me wel voorstellen Solo. Moest gisteren weg en hoopte alles te kunnen lezen vandaag. Ondanks dat er een slotje op zou kunnen zitten...
wibi zei:Gelukkig..daar heb ik er hier ook 1 van...soms...![]()
wibi zei:"het slechts afzeiken van anderen is voor loosers." (met 1x o): dat doen ze in de USA steeds maar weer. Zijn dit 'losers ?'
wibi zei:"het slechts afzeiken van anderen is voor loosers." (met 1x o): dat doen ze in de USA steeds maar weer. Zijn dit 'losers ?'
Soloman zei:wibi zei:"het slechts afzeiken van anderen is voor loosers." (met 1x o): dat doen ze in de USA steeds maar weer. Zijn dit 'losers ?'
Sommige wel, sommige grijpen onterecht naar dit instrument.
Ik vind het bijzonder jammer dat zo'n oprechte man als Roemer daar slachtoffer van is. Dan zie ik Rutte en Wilders als slechte mensen.
Wilders heeft het zelfs toegegeven. ("Bij hem valt iets te halen, dus val ik hem aan")
Daarom zeg ik altijd: Het kwade overheerst het goede. Ik heb iets dergerlijks gezien op Curacao. De gevolgen zijn vaak vreselijk voor het goedbedoelende slachtoffer. Nogmaas: Ik had het niet van Rutte verwacht, maar ik heb hem duidelijk verkeerd ingeschat. Wat een vreselijke man.
Soloman zei:Ja, het lijkt de top 40 van Veronica wel.
Alles draait om peilingen. En dan gaat Roemer daarom ook nog eens letterlijk met de knieen door het stof. Hij was gisteren voor Radio 1. Was zeer pijnlijk. Zijn stem klonk alsof hij iemand was die iemand had doodgereden en zijn diepe spijt kwam betuigen. Een traan rolde over mijn gezicht (echt waar).
Dan heb ik het niet over euro's.
Carfanatic zei:Dan heb ik het niet over euro's.
die moeten nog steeds afgedragen worden bij de sp. ik meen dat hij als premier 2500 netto zou verdienen.
Soloman zei:Ja dat lukt wel.
Maar dan moet je niet elke dag in een mooi pak lopen en hele nette schoenen.
Dan heb je meer nodig.
Trouwens Balkenende woont ook in een rijtjeshuis.
Joël D. zei:Soloman zei:Ja dat lukt wel.
Dan heb je meer nodig.
Maar rijdt wel in een Porsche.![]()
Joël D. zei:Soloman zei:Ja dat lukt wel.
Dan heb je meer nodig.
wibi zei:Joël D. zei:Soloman zei:Ja dat lukt wel.
Dan heb je meer nodig.
Zo bijzonder is dat ook weer niet. Heb ik zelf 2 gehad. (als hobby uiteraard)
wibi zei:Zo bijzonder is dat ook weer niet. Heb ik zelf 2 gehad. (als hobby uiteraard)Joël D. zei:Maar rijdt wel in een Porsche.Soloman zei:Ja dat lukt wel.
Dan heb je meer nodig.
Trouwens Balkenende woont ook in een rijtjeshuis.![]()
wibi zei:Het Christengeloof heeft afgedaan.