Overigens, op huizenfront hier wel ontwikkelingen. Dat had ik twee weken geleden alleen maar kunnen hopen/dromen, maar eigenlijk al niet meer op gerekend. Het lijkt nu raak in een complex waar ik al achtmaal een bod heb uitgebracht dit jaar. Ik heb eigenlijk geen enkele twijfel over het rondkomen van de financiering, komt het linksom niet via hypothecaire financiering goed, dan zal het rechtsom wel met eigen geld aangevuld kunnen worden. Dat maakt mij bovendien ook wat minder kwetsbaar voor schommelingen.
Dus ik ben een tevreden man, ben niet trots op mijn woede-uitbarsting van twee weken geleden, schaam mij er ook niet voor want sta er in grote trek nog steeds wel achter (ook nu vind ik dat geluk hier het grootste verschil is geweest met de eerdere zeven pogingen in hetzelfde complex) . Heb nog mogelijkheid om maandag op een andere woning te bieden die eigenlijk mijn voorkeur had. Maar het is nu tijd mijn zegeningen te tellen, dus voor die woning laat ik verstek gaan en ik ga alles in orde maken voor de woning waarop mijn bod is geaccepteerd.