Het Politieke Topic (deel 3 blijkbaar) - Hoe komen de kaarten te liggen? Poll TK 2025

Voor welke (grote) partij kiest de forummer ?

• Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Hier en lokale partij die gewonnen heeft en uiteraard de SGP...die heeft hier een stabiele aanhanger.

Die parels uit Ter Apel moeten ze gewoon detineren. Net zoals mensen die zich niet willen identifceren. Rotzooi trappen? Asielaanvraag afgewezen.

Niet identificeren? Zolang wij niet weten wie jij bent blijf je buiten de maatschappij.

Nuverpest je het draagvlak voor asielopvang door een stel ongeïnteresseerde idioten zonder fatsoensbesef. Wil je niet meedoen dan zout je maar op. Dat zou de regel moeten zijn.
Dus als jij ooit door wat voor ellende ook moet vluchten en het is gevaarlijk om je id mee te nemen, of het raakt gewoon kwijt onderweg, dan accepteer jij dat je in een hok wordt gezet in het land waar je naar toe vlucht?

Ik weet niet of die Magyar nu heel veel beter is maar Orban is een opportunist eerste klas. En dan zeg ik het heel netjes.

Het zal zeker geen linkse revolutie zijn, maar toch, zo'n halve gare die met zijn partij diplomatieke informatie doorspeelt naar Rusland kunnen we er toch echt niet bij hebben. Tsjonge jonge zeg.

Laten we hopen - vooral voor de Hongaren zelf - dat in Hongarije vandaag wordt afgerekend met Viktor Orbán. De voortekenen zijn gunstig (peilingen, hoge opkomst), maar eerst zien dan geloven.
Dat lost zich democratisch op. Als hij wint blijft hij, en dan wil zijn volk dat ook. Zo niet, dan niet.

Wat ze in Hongarije en Tsjechië geweldig doen is de immigratie van moslims tot een minimum beperken. Dat waardeert de bevolking enorm. Ze lachen ons erom uit.

Ik ben dan benieuwd hoe J.D. Vance hiernaar kijkt. Gaat op campagne met Orban en verliest. Echt reuze interessant wat er hier allemaal gebeurd.

Dat lost zich democratisch op. Als hij wint blijft hij, en dan wil zijn volk dat ook. Zo niet, dan niet.

Wat ze in Hongarije en Tsjechië geweldig doen is de immigratie van moslims tot een minimum beperken. Dat waardeert de bevolking enorm. Ze lachen ons erom uit.
Je hoort idd nooit over Brusselse, Londense taferelen aldaar. Doen ze goed. Maar ja, je eigen cultuur beschermen staat hier gelijk aan fascisme, discriminatie en nog meer termen... Meer meer meer!

Ik ben dan benieuwd hoe J.D. Vance hiernaar kijkt. Gaat op campagne met Orban en verliest. Echt reuze interessant wat er hier allemaal gebeurd.
Ja dat zal ongetwijfeld 'gespind' worden qua persoon. Qua politieke richting zal het niet veel uitmaken. Magyar is net zo conservatief als Orbán.

Als het niet uit had gemaakt wie er won had 'ie niet hoeven gaan.
Overigens denk ik niet dat ze er nog over zullen praten. Voor de binnenlandse politiek van Amerika is het niet zo relevant verder.

Terug
Bovenaan