Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hun standpunten zijn behoorlijk radicaal.Wat maakte GL "extreem"-links? Hebben ze geweld verheerlijkt?
Bron?
Halsema is burgemeester. Dat ze incapabel is en alleen op deze post is gezet, omdat ze ooit fractievoorzitter van GroenLinks was, is alleen maar een bevestiging van het feit dat er een levendige handel in het toeschuiven van lucratieve posities tussen oud politici is. Maar haar uitspraken zijn niet automatisch meer de partijlijn.Halsema heeft wel degelijk het afgekeurd. Of heeft GL collectief een statement gemaakt dat ze het slopen niet afkeurden?
Zucht... Hun standpunt. Nu, november... Vlak na oktober 2023 hadden ze nog niets gepubliceerd, maar er wordt en werd niets veroordeeld.
![]()
Israël & Palestina | GroenLinks-PvdA
GroenLinks-PvdA wil een duurzame en rechtvaardige oplossing voor het conflict in Israël en Palestina. Hier vind je ons standpunt.groenlinkspvda.nl
Wilders ging bewust het debat uit de weg om de slachtofferkaart te trekken, er was al aangegeven dat zijn veiligheid niet in het gedrang zou komen. Hij heeft gegokt en verloren.
Verder geeft je laatste alinea wel aardig aan hoe diep je in een bepaalde fuik zit met je 'staatsmedia''. Zeker als je Wilders-sympathieën hebt; die is vooral voor media die zijn narratief herhalen, dat is wat we staatsmedia noemen zoals in zijn geliefde Rusland.
Je mag het uiteraard met me oneens zijn, maar Nederland heeft wel degelijk gewoon staatsmedia. En volgens mij zijn die zeer links gekleurd. Dat is al decennia lang het geval.Wilders ging bewust het debat uit de weg om de slachtofferkaart te trekken, er was al aangegeven dat zijn veiligheid niet in het gedrang zou komen. Hij heeft gegokt en verloren.
Verder geeft je laatste alinea wel aardig aan hoe diep je in een bepaalde fuik zit met je 'staatsmedia''. Zeker als je Wilders-sympathieën hebt; die is vooral voor media die zijn narratief herhalen, dat is wat we staatsmedia noemen zoals in zijn geliefde Rusland.
Jij je zin! Ze wachten.... wachten... wachten met hun standpuntlol daar staat niets over dat ze vernielingen op de UvA niet afkeurden. Hou nou maar op Piet. Discussiëren kan je niet.
Je mag het uiteraard met me oneens zijn, maar Nederland heeft wel degelijk gewoon staatsmedia. En volgens mij zijn die zeer links gekleurd. Dat is al decennia lang het geval.
Als je ziet welk podium links krijg bij NPO tov van rechts dan kun je idd niet anders concluderenJe mag het uiteraard met me oneens zijn, maar Nederland heeft wel degelijk gewoon staatsmedia. En volgens mij zijn die zeer links gekleurd. Dat is al decennia lang het geval.
Jij je zin! Ze wachten.... wachten... wachten met hun standpunt
![]()
Van woede tot walging: dit zijn de reacties op het UvA-protest en het politieoptreden
De pro-Palestijnse betoging op de Roeterseilandcampus van de Universiteit van Amsterdam (UvA), die na zestien uur werd beëindigd door de politie, roept veel reacties op. Een overzicht.www.parool.nl
Beetje sneu dat ik je geheugen moet helpen herinneren... Je lijkt zo op Rutten; "Geen actieve herinnering"
Klopt wel ja, ik zie Wilders bij de NPO nooit in talkshows of bijvoorbeeld Nieuwsuur.
Aan Wilders. Maar goed, je vraag was dan ook retorisch.Ligt dat aan de NPO of aan Wilders?
Precies. Dat belooft al weinig goeds. Dat wordt helemaal duidelijk als je leest hoe ze dat willen doen.
Betere wereld? Radicale voorstellen waar ik niks mee heb.Je zou natuurlijk ook eerst de inhoud van die pagina's kunnen lezen.. echt verschrikkelijk en radicaal dat er mensen zijn die zich willen inzetten voor een betere wereld. Bah!
En mijn observatie was de voorzet.Aan Wilders. Maar goed, je vraag was dan ook retorisch.
De wijze waarop ze het willen doen is ronduit radicaal. En dan laat ik me nog netjes uit.Dat dus. Jij hebt er niks mee dus bestempel je het maar als radicaal. Polariserend.
10 nieuwe steden wil D66.....
De wijze waarop ze het willen doen is ronduit radicaal. En dan laat ik me nog netjes uit.
Een programma dat de economie om zeep helpt (zie ook doorrekening CPLeg uit.
In jouw brein is alles links van de PVV extreem links.Een programma dat de economie om zeep helpt (zie ook doorrekening CPen inzet op het bewezen mislukte concept van een overheidsgestuurde samenleving, noem ik radicaal.
Misschien moet je oppassen om hierover te oordelen. Als je al decennia met een verschrikkelijke dood wordt bedreigd kijk je daar wellicht anders naar.Aan Wilders. Maar goed, je vraag was dan ook retorisch.
Gekkie. Anders Breivik was extreem links?Misschien moet je oppassen om hierover te oordelen. Als je al decennia met een verschrikkelijke dood wordt bedreigd kijk je daar wellicht anders naar.
Het zou sterk zijn als de andere partijen zich dit meer zouden aantrekken.
Fortuyn werd vermoord. Wilders zwaar beveiligd. En zo zijn er óók horrorverhalen over Hans Janmaat van de CD. Het geweld komt steevast van extreem links of uit islamitische hoek.
Krijgen we dat weer.Misschien moet je oppassen om hierover te oordelen. Als je al decennia met een verschrikkelijke dood wordt bedreigd kijk je daar wellicht anders naar.
Het zou sterk zijn als de andere partijen zich dit meer zouden aantrekken.
Fortuyn werd vermoord. Wilders zwaar beveiligd. En zo zijn er óók horrorverhalen over Hans Janmaat van de CD. Het geweld komt steevast van extreem links of uit islamitische hoek.
Precies. En het zijn gestoorde mensen die het doen. Veruit een minderheid.Ach ja, beide extreme kanten weten hun doelen met geweld wel te realiseren, toch?
Wilders is ook links. Behalve op immigratieIn jouw brein is alles links van de PVV extreem links.![]()
Klopt, die wil ook de economie ten gronde richten om financieel uit de delen aan de mensen nu.Wilders is ook links. Behalve op immigratie
Alleen zo sneu als je er slachtoffer van wordt.. Vandalisme, geweld... Je zit met (immateriële) schade en wie gaat dat betalen (mits het te vergoeden is) Van andermans fysiek en spullen afblijven zag je weer niet als aandachtpunt in de programma's opgenomen.Precies. En het zijn gestoorde mensen die het doen. Veruit een minderheid.
Wilders is ook links. Behalve op immigratie
Dat moet vanzelfsprekend zijn. Dat moet geen politiek punt zijn.Alleen zo sneu als je er slachtoffer van wordt.. Vandalisme, geweld... Je zit met (immateriële) schade en wie gaat dat betalen (mits het te vergoeden is) Van andermans fysiek en spullen afblijven zag je weer niet als aandachtpunt in de programma's opgenomen.
Kun je de rechtse equivalenten opnoemen?Ach ja, beide extreme kanten weten hun doelen met geweld wel te realiseren, toch?
Breivik is een racistische gek. Maar geen Nederlandse politicus. Noem gerust de linkse slachtoffers van extreem rechts geweld in de Nederlandse politiek op. Ik ben benieuwd.Gekkie. Anders Breivik was extreem links?
**mompelt iets van Wilders bewonderaar**
Je raadt nooit op wie ik niet gestemd heb.Klopt, die wil ook de economie ten gronde richten om financieel uit de delen aan de mensen nu.
Partij voor de Dieren?Je raadt nooit op wie ik niet gestemd heb.
Moet je daarvoor dood zijn of zijn er nog andere manieren om slachtoffer te zijn.Breivik is een racistische gek. Maar geen Nederlandse politicus. Noem gerust de linkse slachtoffers van extreem rechts geweld in de Nederlandse politiek op. Ik ben benieuwd.