Cole Trickle
Kilometervreter
Ik twijfel er niet aan dat zij een goed concept neer kunnen zetten. Bontenbal en Jetten worden het heus wel eens. Daar zitten de grote tegenstellingen niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wel een vermoeden...Hoe komt zo iemand op die plek vraag ik mij wel af.
Alsof dat een stabiele meerderheid zou opleveren inderdaad. Eerste de beste migratie, klimaat/natuur of belasting discussie en de boel klapt.Interessante dagen, veel ongebreidelde agressie richting de VVD omdat ze vasthouden aan wat ze voor de verkiezingen ook al aangekondigd hebben. Een columnist in Tubantia die wacht op het overlijden van Yesilgöz, wat een mafkees, aangifte waardig zou ik zeggen.
Begrijp ook niet waarom GL-PvdA nu ineens zo nodig met een partij die ze medewerking aan genocide verweten, wil reageren. Zowel economisch als moreel is het gat tussen de partijen te groot.
Huh? Ik ken de context niet, maar op iemands overlijden wachten is way to far.Een columnist in Tubantia die wacht op het overlijden van Yesilgöz, wat een mafkees, aangifte waardig zou ik zeggen.
Ik heb van deze week eens zitten filosoferen. Stel je wilt toch voor D66, CDA, VVD en JA21 gaan. Dan heb je 75 zetels. Niet ideaal.
Zouden we Kamerleden van andere partijen kunnen bewegen om zich af te splitsen van hun fractie en zich aan te sluiten bij één van de coalitiepartners? Bijvoorbeeld Mona Keizer, die kan best weer terug naar het CDA.
Normaal gesproken houd ik niet van het afsplitsen en het meenemen van zetels, maar hier doen we het voor het landsbelang.
Nope, dan zit je medisch ethisch weer klem.D66, CDA, PvdAGL, JA21 en CU.
76 zetels en iedere stroom zit in de regering.
Er zijn politici voor heel veel minder gesneuveld. Doorgaan met hem en hem blijven steunen, maakt een samenwerking tussen d66 en vvd ongeloofwaardig.Ik lees overigens net dat Wijers zijn beschuldigingen teruggenomen heeft, tja, ik zou het logisch vinden als hij plaats maakt voor iemand die wel (de schijn van) openheid tegenover alle mogelijke regeringspartijen kan betrachten.
Dus hij moet sneuvelen omdat hij de feiten benoemt?Er zijn politici voor heel veel minder gesneuveld. Doorgaan met hem en hem blijven steunen, maakt een samenwerking tussen d66 en vvd ongeloofwaardig.
Ze lijkt wel een politicus.Zoek maar eens op waar factcheckers haar op betrapt hebben aan halve en hele onwaarheden. En wat je dan vindt is nog maar het topje van de ijsberg.
Hij moet weg omdat hij zijn geloofwaardigheid kwijt is.Dus hij moet sneuvelen omdat hij de feiten benoemt?
Dus Yesilgöz zeker, die is al veel langer - minstens sinds de vorige verkiezingen - totaal ongeloofwaardig om haar aantoonbare leugens en totale wereldvreemdheid die ze onder meer pijnlijk duidelijk heeft laten blijken met haar ridicule aanval op Douwe Bob.Hij moet weg omdat hij zijn geloofwaardigheid kwijt is.
Dat klopt wel, de term wordt te pas en te onpas gebruikt om politieke keuzes te verdedigen.Daarbij is de term 'landsbelang' wat betekenisloos vind ik, dat woord komt steevast na elke verkiezing terug en is als een 1000 dingendoekje dat je gebruikt waarvoor nodig. Breken met je kiezersbelofte? Doen we voor het landbelang. Wel met partij X maar niet met partij Y willen samenwerken? Voor het landsbelang. Voet bij stuk houden? Voor het landsbelang. Kortom, mij zegt dat niet veel. Retoriek.
Totale wereldvreemdheid? Moet je me even helpen, dat is mij niet zo opgevallen.Dus Yesilgöz zeker, die is al veel langer - minstens sinds de vorige verkiezingen - totaal ongeloofwaardig om haar aantoonbare leugens en totale wereldvreemdheid die ze onder meer pijnlijk duidelijk heeft laten blijken met haar ridicule aanval op Douwe Bob.
En nee, niet alle politici liegen zo grof als zij, dat "ze lijkt wel een politicus" is niet natuurlijk niets dan doorzichtig populistische borreltafelkletspraat.
Hij moet weg omdat hij zijn geloofwaardigheid kwijt is.
Nope, die zit in de EBI. Mag geen internet.Is dat jouw gevreesde broertje Idefiqs?
Dat verwacht ik ook.Ik verwacht dan ook dat we komende dagen afscheid van hem gaan nemen.
Daarbij; se*reet valt buiten de familievocabulaire, zo is broertje niet opgevoed.Nope, die zit in de EBI. Mag geen internet.Nee, geen idee. Deze heeft zich pas net aangemeld.
Ik verwacht dan ook dat we komende dagen afscheid van hem gaan nemen.
NRC, kom maar op met dat filmpje. Iemand loopt de boel te flessen nu.Plot twist:
Twist na excuses informateur Wijers: mogelijk deed heel iemand anders uitspraken over Yeşilgöz: https://www.rtl.nl/nieuws/politiek/...ormateur-wijers-niet-hij-maar-journalist-deed
Dat is voor het proces het beste, beschadigd is hij nu sowieso. Of hij het nu wel of niet heeft gezegd.En daar is het nieuws dat Wijers opstapt.
Ja, vanwege een ouder app gesprek. Waar NRC mee komt nadat het vorige verhaal afgeschoten is.En daar is het nieuws dat Wijers opstapt.
Rechtse cancelcultuur.En daar is het nieuws dat Wijers opstapt.
Ja, vanwege een ouder app gesprek. Waar NRC mee komt nadat het vorige verhaal afgeschoten is.
Ik weet niet wat hier voor spel gespeeld wordt maar fraai is het niet.
Rechtse cancelcultuur.
Gaan ze verder met alleen Buma “omdat ze geen tijd willen verspillen”. Haastige spoed….
Trouwens al tweede keer in twee jaar dat de informateur eruit geknikkerd wordt voor er goed en wel is gestart met formeren. Dat is ook een nieuwe trend geworden. Heel iemands geschiedenis uitkammen en dan proberen te tackelen op een uitspraak/daad die ooit is gedaan.
Dit gaan we vaker zien.
Dilan die het kabinet liet vallen om leugens.Het is niet voor niets dat de functie van informateur een eervolle baan is. Die wordt gegund aan mensen die hun sporen hebben verdiend, zonder dat ze veel aankleeft. Wijers heeft dingen gezegd/ geappt die zelfs volgens Jetten 'niet zo fraai' waren (hij zou Dilan de 'feeks van de VVD' hebben genoemd) dan is je geloofwaardigheid in het geding en kan je de taak niet vervullen zoals bedoeld.
Buma is prima in staat om het alleen te doen. Het argument “snelheid” deugt alleen niet. Zorgvuldigheid lijkt me belangrijker. Maar het is voor D66 ook wel handig om het zo te doen. Kunnen ze mooi de schuld afschuiven als het mis gaat.In mijn studententijd was een 'buma' een saai, burgerlijk type. De afkorting van 'burgerlijk mannetje'. Sybrand Buma voldoet prima aan die beschrijving, hij is wat saai, maar ik vind hem wel sympathiek en geloofwaardig en hij is volgens mij nooit in opspraak geraakt. Benieuwd hoe het verder gaat.
Dilan die het kabinet liet vallen om leugens.
En dan is dít het probleem? Wat een onzin zeg.
Buma is prima in staat om het alleen te doen. Het argument “snelheid” deugt alleen niet. Zorgvuldigheid lijkt me belangrijker. Maar het is voor D66 ook wel handig om het zo te doen. Kunnen ze mooi de schuld afschuiven als het mis gaat.
het zijn sluwe types, die VVD'ers, ze weten hoe de hazen lopen. Dat moet je ze nageven.Kan je vinden, maar Wijers is wel weg.
Toch weet ik niet zeker of hij haar wel een 'feeks' genoemd heeft, jij wel? Journalist Eric Smit zegt - als ik hem goed begrepen heb- dat hij dit niet zo gezegd heeft.Ik vind het toch vooral eigen schuld. Ik had niet zo'n indruk van Wijers, kende hem gewoon niet goed, maar wat hij de afgelopen 24 uur liet zien is toch niet fraai. Dat de VVD daar gebruik van maakt is begrijpelijk, zeker omdat ze aanvankelijk de komende 3 weken niet aan zouden mogen schuiven. edit: zoveel heeft de VVD er eigenlijk niet eens mee gedaan, het ontspon zichzelf.
En uitgerekend een D66 politicus, van de partij die een paar jaar terug hoog te paard zat tegen seksisme (nadat Kaag 'heks' werd genoemd) noemt een vrouwelijke politicus 'feeks'.
Toch weet ik niet zeker of hij haar wel een 'feeks' genoemd heeft, jij wel? Journalist Eric Smit zegt - als ik hem goed begrepen heb- dat hij dit niet zo gezegd heeft.
Maar even aan jou als VVD'er, ben jij blij met Yelzilguz? Ik zie weinig concrete inhoud bij haar, anders dan bij herhaling overduidelijk ingestudeerde campagne oneliners debiteren.